četvrtak, 15. rujna 2016.

TESTERBOX RUJAN 2016.

Danas ću vam napisati popularno nazvani unboxing tj. raspakiravanje Testerboxa za rujan ili kako platiti 100 kuna da bi se osjećala kao ovca. Krenimo redom kutijica mi se jako sviđa ali to bi bilo sve jer me ispod prekrasne kutijice dočekao hladan ma što hladan ledeni tuš.




















U Testerboxu za rujan nalazi se čak jedan proizvod u punoj veličini :

EVELINE VELVET MATT TEKUĆI RUŽ ZA USNE



Kombinira inrigantne, pigmentima ultra-zasićene boje sa jedinstvenom formulom za njegu usana. Bogat je vitaminima A, E i F koji će osigurati optimalnu razinu vlažnosti, čvrstoću te zaštiti epidermisa. Ruž je lagane teksture koja pruža osjećaj ugode i dugo se zadržavan na usnama. Miris brusnice čini primjenu ruža još ugodnijom.
Cijena za 9 ml -29,90 kuna



OSTALI PROIZVODI TJ. TESTERI PROIZVODA




NIVEA INTIMO FRESH LOSION ZA INTIMNU NJEGU






Ovaj losion s aloe verom i osvježavajućim mirisom blagog čaja njeguje i čisti intimno područje pružajući dugotrajan osjećaj svježine i ugode tijekom cijelog dana.
Cijena za 250 ml - 28,90 kuna
U kutijici se nalazi 2 testera po 50 ml.

URIAGE TERMALNA VODA U SPREJU



Voda za njegu osjetljive kože lica i tijela, po prirodnom sastavu slična fiziološkoj otopini soli. Bakteriološki čista, prirodno izotonična, vlaži, umiruje, djeluje protuupalno i protiv slobodnih radikala. Osvježit će i zaštiti kožu, dajući joj potrebnu vlagu i djelujući protuupalno.
Cijena za 50 ml - 59 kuna.
U boxu se nalazi putno pakiranje proizvoda od 25 ml.


URIAGE HYSEAC SOS PASTA ZA LICE



Ciljana noćna SOS njega koja ubrzava sazrijevanje i suši prištiće, za tinejđere i odrasle. Ubrzava sazrijevanje prištića, djeluje antibakterijski, sprečava nastajanje ožiljaka. Nanijeti lokalno na problematično područje. Djeluje brzo, prištić nestaje za dvije noći.
Cijena za 15 g - 99 kuna.
U boxu se nalazi probni uzorak od 1 g.

EVE LOM ČISTAČ






Multifunkcionalan i višestruko nagrađivan proizvod. Bogat je aromatičnim biljem i dolazi uz posebnu tkaninu od 100 % pamuka za još bolje čišćenje i eksfolijaciju. Rezultat je predivna, zdrava i svježa koža zaglađene tekstue. Uz dulje korištenje promjene na licu su vidljive i trajne. Za sve tipove kože.
Cijena za 200 ml - 919 kuna
U boxu se nalazi probni uzorak od 5 ml i pripadajuća krpica


CERA DI CUPRA KREMA ZA RUKE



Učinkovit kozmetički tretman, posebno dizajniran za njegu ruku. Kombinira hidratantna i zaštitna svojstva pčelinjeg vosk. Pruža osjećaj mekoće i hidratacije te odgađa starenje kože. Proizvod visoke kvalitete po starim recepturama.
Cijena za 75 ml - 14,90 kuna
U boxu je tester ovoga proizvoda u količini 25 ml



MOJI DOJMOVI :


Iako u početku oduševljena Testerboxom prvi veći fijasko dogodio se prilikom suradnje Testera sa Elfsom u koji su doslovno bili potrpani proizvodi kao da ih netko u lokalnoj trgovini ubacivao u košaricu a trebali smo dobiti veliko iznenađenje koje je onda postalo kod za popust koji nikada nije došao.Uslijedila je  suradnja sa Putoholičarima koji je usput rečeno trebao biti i nekakav dvobroj a u kutiji su se našli sami uzorci i to ponovljeni. Nema veze, mislim ja, shvatili su ljudi pa ne živimo u Americi, živimo u Hrvatskoj gdje 100 kuna i nije baš neka sitnica a po proizvodima sam skužila da Testerbox kao ciljanu skupinu i nema neke žene sa dubokim džepom već srednjoškolke i studentice koje tek otkrivaju svijet kozmetike. Zašto to kažem kad sam i ja odavno prestala biti studentica a i godine mi se već neko vrijeme pišu sa 3. Pa zato jer oprostite mi što ovo kažem svi mi želimo proći što jeftinije tj. za manje novaca dobiti više ali brandovi koji se iz mjeseca u mjesec nalaze svoje mjesto u Testerboxu sve su jeftiniji i lošiji. Ma ne ustvari nisu proizvodi sve lošiji, oni su uvijek isti ali sadržaj kutija je takav da da mi život ovisi o tome ja se ne bih mogla odlučiti koja je imala lošiji sadržaj. Ali nije Testerbox kriv, on samo radi ono što velika većina u državi radi napravi dobar marketing i budale poput mene padnu (nemojte me krivo shvatiti ne mislim da ste budala ako ste naručili ovaj box, to mislim isključivo za sebe) jer kako da jedna ovisna o kozmetici ostane ravnodušna na najavu da je ova suradnja sa portalom Šminkerica a mislim da sam na navedenom portalu pročitala kako ta suradnja znači gomilu novih proizvoda sa detaljnim uputama kako ih koristiti. Da molim vas svakako nam dajte i detaljne upute kao se još više osjećati kao ovca jer bih mogla oprati zube sa Nivea testerima za intimno pranje a sa pastom za zube tko zna što bih mogla napraviti, možda ju čak i namazati na kruh. Uriage termalna voda je dobar proizvod , a Eve Lom proizvod imam u punom pakiranju pa mi ovaj besplatni uzorak od 5 ml ne znači ništa a i to je ponovljeni proizvod . Uriage besplatni uzorak je nažalost tako mali da nije niti vrijedan spomena u ovom boxu a jedini proizvod koji ajmo reći nešto vrijedi i koji mogu koristiti više od jadnoga puta je Paula`s Choice tester ali ja ga naravno nisam dobila nego sam umjesto toga dobila Eveline mat crveni ruž a umjesto L`Angelica paste za zube koju još nisam imala prilike isprobati a voljela bih ja sam dobila tester pakiranje kreme za ruke. Kažu da to ide prema anketi a ja se trenutno ne mogu sjetiti da sam negdje odabrala da ne perem zube.
Još jedan razlog zašto sam od ove suradnje Testerboxa sa portalom Šminkerica očekivala puno je upravo činjenica što mogu prihvatiti da Elfs kao dečki i Putoholičari možda i ne znaju prepoznati dobre proizvode sa kvalitetnim sastojcima ali kada ih bira jedan beauty portal onda na loš sadržaj u ovom boxu ne mogu zažmiriti.
Ima jedna stvar koja mi nije jasna, Tester je na svom Facebook profilu na jednu od kritika prethodnih boxeva bio napisao da je ljeto i da su radi toga ograničeni sa sponzorima, suradnicima proizvodima ali da nas od rujna opet čekaju fantastični primjerci Testerboxa. Eto sad mene zanima jedna stvar čisto da se osjećam malo manje ovca, ako su za pojedini mjesec već unaprijed određene suradnje i brandovi čemu onda to pompozno najavljivanje suradnji sa raznim drugim osobama,portalima i slično ako ljudi koji su navedeni kao suradnja nemaju utjecaja u odabiru brandova ili proizvoda ?

Jeste li naručili svoj primjerak Testerboxa za rujan ?

4 komentara:

  1. Prva kutija je bila naj. Druga jos nekako dobra. A ovo ostalo nista.
    Sreca pa nisam niti jednu uzela jer sam cekala da vidim prvih par.
    I eto..

    OdgovoriIzbriši
  2. Znači baš sam se mislila dal da uzmem ovaj mjesec upravo radi suradnje sa šminkericom koja stvarno dobiva proizvode sa svih strana i onda se sjetim ELFS boxa koji je puno obećavao, a malo dao...i evo, ponovila se situacija i tako mi je drago što ga nisam naručila jer ovo zaista nije vrijedno 100kn za koje svi možemo kupiti nešto što nam stvarno treba i što želimo.
    Jedino zašto sam mislila da bi ovaj box mogao ispast dobar je radi prethodno lošijih, pa kao - sad će se popraviti. Moš mislit.
    Iskreno, bila bi baš bijesna da sam ga opet uzela..onaj sa Putoholičarima je bio preloš.
    A ova Uriage termalna je također bila dip Ordinacija kutijice kojoj ću, čini se, jedino ostati vjerna.
    Mislim da će Tester box s uzastopno trećom lošom kutijicom doživjeti ogroman pad fanova...zasluženo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nadaš se boljem jer su dobili užasno puno kritika za zadnje boxove i na kraju opet te zaje...i ja sam glupa kao i ti i pala na njihov marketing trik...hahahha...definitivno ovo je zadnji...još nisam vidjela svoj jer sam na poslu ali po ovome što se piše uopće mu se ne radujem...stalno se ponavljaju proizvodi i unutra nije ništa za što bi čovjek rekao wow,nije mi žao 100 kn

    OdgovoriIzbriši
  4. Proizvode za tester box ne biraju (niti oni koji suradjuju, suradnja znaci da su vizualno pripremili boxove za njih te da im to pomaze pri vidljivosti i brendiranju) nego kako uspiju dogovoriti sa sponzorima: metko ima dovoljno proizvoda za pokloniti - pa tako i dovoljno budgeta za to pokriti - a netko nema, pa ne daje. I onda, iako bi tester box volio da ima puno vise i brendova i razlicitih proizvoda, nije lako dogovoriti da se poklone te silne kolicine. Ja mislim da se to dogodilo od kad su presli na 500kom jer to je ludilo za nabaviti toliki kolicinu proizvoda, iz mjeseca u mjesec...

    OdgovoriIzbriši