ponedjeljak, 12. rujna 2016.

VICHY SLOW AGE PRESS EVENT

U petak 09.09. Vichy je u na press eventu koji je održan u prostorijama HUB385 predstavio revoluciju na području u anti-age njege. Zvijezda ovoga događaja bio je Vichy novitet Slow Age. Imala sam tu sreću da sam prisustvovala ovome zanimljivom događaju i zajedno sa više od 100 beauty & Lifestyle urednika, blogera i novinara među prvima imala priliku upoznati najnoviju Vichy Slow Age njegu kao i pobliže upoznati SLOW pokret čiji je svjetski predvodnik Carl Honore bio jedan od govornika na ovome eventu. Nažalost u imala sam nekih problema sa fotićem te nisam baš zadovoljna fotografijama koje sam napravila a u želji da vam što bolje dočaram ovaj event koji je prštao prekrasnim bojama preuzela sam službene Vichy slike.











Moderatorica ovoga događaja je bila Iva Šulentić.







Jedan od ključnih govornika ovog događaja je bio i kanadski pisac i novinar te svjetski predvodnik SLOW pokreta.




Jako me se dojmio njegov govor koji me podsjetio kako smo počeli živjeti prebrzo u nastojanju da sve napravimo brže a tako si samo umanjujemo produktivnost. Ispričao nam je da je njegova prijelomna točka kada je shvatio da u životu treba usporiti bila trenutak kada je sinu čitao Snjeguljicu i sedam patuljaka ali tako preskačući stranice u želji da što prije završi sa čitanjem da je u jednom trenutku njegov sin primjetio da u priči postoje samo 3 patuljka. Bila to tek anegdota ili ne, činjenica je da je sve više nas svaki dan u stisci s vremenom i vjerujem da nam se svima događa da perući zube, kuhamo kavu, oblačimo sebe ili djecu i pritom se u sebi pripremamo za sastanak. Meni se puno puta to dogodilo ali redovito bih u tom cijelom multitaskingu nešto zeznula. Da cijelo vrijeme nas uče da smo uspješni ako živimo brzo i sve svoje obveze obavljamo brzo. Međutim za vrijeme ovoga predavanja sam shvatila da sporo također može biti uspješno i to na paradoksalan način ako usporimo zapravo ćemo brže ali što je najvažnije produktivnije obavljati svoje zadatke.








Vesna Manestar direktorica marketinga Vichy predstavila nam je zvijezdu ovoga eventa - Vichy Slow Age kremasti fluid.





Vichy Slow Age kremasti fluid






Nakon predstavljanja Vichy noviteta uslijedio je Slow Panel sa slijedećim sudionicima : Branislava Antović ( osnivačica i urednica bloga Brana`s Divine World i Vichy ambasadorica iz Srbije ), Nika Veger ( blogerica, vizažistica i Vichy ambasadorica iz Slovenije ), Milana Vlaović ( spisateljica i Vichy ambasadorica iz Hrvatske ), Dario Scaglia (generalni direktor L`oreal Active Cosmetics ) i Carl Honore. Diskusija je bila jako zanimljiva i dinamična, sudionici su iznijeli svoje iskustvo i viđenje Slow pokreta a usput su Vichy ambasadorice podijelile sa nama i svoju recenziju odnosno dojmove Vichy Slow Age inovacije. Iako sam već nakon predstavljanja Vesne Manestar znala da je ova Vichy Slow Age njega po mnogočemu inovativna  nakon iznesenih dojmova Vichy ambasadorica jedva sam čekala da proizvod krene u prodaju i budem u mogućnosti ga isprobati.


Slow Panel


Brana Antović i Nika Veger na Slow Panelu



Carl Honore, Vichy Slow Panel



 Dario Scaglia, generalni direktor L`oreal, divizija aktib+vne kozmetike na Slow Panelu



Milana Vlaović, spisateljica i panelistica Vichy Slow Panela

Mojoj sreći nije bilo kraja kada  sam na kraju eventa na testiranje dobila upravoVichy Slow Age kremasti fluid.







Nakon eventa slijedio je ručak i druženje.


Iako je event bio prekrasan ipak najbolji dio mi je bio druženje sa predivnim blogokolegicama  koje sam imala čast upoznati.

Hvala predivnoj Tini sa bloga Beauty blog by Tina na fotografijama.





Maja sa bloga Addtolove, Tina sa bloga  Beauty blog by Tina, moja malenkost i Mirna sa bloga Lipstick`s blade .




Prvi dojmovi Slow Age njege :
Iako će kroz mjesec dana na blogu ovaj proizvod dobiti svoju recenziju ipak ne mogu odoljeti a da sa vama ne podijelim prve dojmove o njemu. Ja bih ovaj proizvod nazvala fluidom.
Ambalaža Vichy Slow Age fluida je elegantna staklena bočica bijelo zelene boje. Vrlo lako se dozira uz pomoć pumpice. Tekstura ovoga fluida je srednje gustoće, jako lijepo se razmazuje i brzo se upija. Ono što me na prvu osvojilo je predivan cvjetni miris koji me neodoljivo podsjeća na nešto ali ne mogu se sjetiti na što, nikako ne mogu definirati taj miris ( nadam se da ću se do recenzije sjetiti na što me taj miris podsjeća ) . Bitno je napomenuti da proizvod sadrži SPF 25 i da je jako dobra podloga za puder. Ono što vam nakon par dana mazanja mogu reći da mojoj koži pruža dovoljno hidratacije, daje mojoj koži neki zdravi sjaj neposredno nakon mazanja i ono što je možda najvažnije da mi nije izazvao nikakve negativne reakcije.



I ne zaboravite, starenje možda ne možemo zaustaviti ali ga svakako možemo usporiti !

Nema komentara:

Objavi komentar