petak, 7. listopada 2016.

BEAUTYBOX RUJAN

Ima li ljepšeg početka dana nego kada vas ujutro dostavljač iznenadi sa novim Beautyboxom ? Vjerujte mi da dan ne može započeti ljepše a znam da ste nestrpljivi saznati što se sve krije u ovoj kutijici iznenađenja i zato krećemo odmah na otkrivanje sadržaja.












Već sam pisala o dizajnu ove kutijice koji je drukčiji i po meni inovativniji od svih ostalih kutijica na hrvatskom tržištu jer osim što je ovu kutijicu moguće 100 % reciklirati ona nema niti magnet niti poklopac nego se otvara kao ladica. A ako kupite više kutijica sa strane su mala krilca koja umetnete u kutijicu ispod i tako dobijete svoj mali beauty ladičar. Meni osobno se ova ideja jako sviđa a na slici možete vidjeti kako to izgleda (trenutno sa samo 2 kutijice ali sigurna sam da će ih biti još puno).












U Beautyboxu se nalazi 4 proizvoda u originalnom pakiranju ( tj. full size ), 3 putna pakiranja i 1 probni uzorak proizvoda.








PROIZVODI U ORIGINALNOM PAKIRANJU ( FULL SIZE ) :











DIETPHARM SUPERSMOTHIE 18 vrećica po 3,5 g








Bogati i ukusan dodatak prehrani koji sadrži uravnoteženu kombinaciju vitamina i minerala, te vlakna s dodatkom dehidriranog soka jagode, cikle, kivija, jabuke, kruške, naranče, manga, banane, nara, kupine i borovnice. Jedna vrećica Super Smoothija sadrži vitamine i minerale koji se nalaze u 10 vrsti voća. Super Smoothie sadrži vitamin B12 i magnezij koji doprinose smanjenju umora i iscrpljenosti, te vitamin C i cink koji doprinose normalnoj funkciji imunološkog sustava. Super Smoothie ne sadrži gluten, dodane šećere niti bojila.

Pobijedite umor i iscrpljenost samo jednom vrećicom Super Smoothija dnevno. Sadržaj vrećice otopite uz miješanje u čaši ( 150 ml ) mlijeka. Odličnog je okusa, te se može pripremati s bilo kojom vrstom mlijeka ( kravlje, sojino, rižino, bademovo ). Odrasli i djeca iznad 12 godina uzimaju 1 vrećicu na dan, najbolje uz doručak.

Cijena : 149,90 kuna



KOZMETIKA AURA HRVATSKA ABSOLUTE MATTE 7 ml




Mat kremasti ruž za usne. Baršunasta long - lasting formulacija s izrazitom mat završnicom.
Nijansa koja se našla u mome Beautyboxu je 621 Tangerine a u nekim kutijicama nijansa je bila 622 That`s Amore.




AROMATICA SMILJE HIDRATANTNA KREMA 50 ml





Hidratantna krema za mladenački izgled kože s eteričnim uljem dalmatinskog smilja. Hrani, njeguje, obnavlja i štiti sve tipove ože od prijevremenog starenja. Sadrži karite maslac i biljna ulja bogata omega-3 i omega-6 esencijalnim masnim kiselinama, hidrolat smilja, eterično ulje smilja, vitamin E, te ekstrakt mrkve i nevena.

Kremu nanijeti 2 do 3 puta dnevno na čistu kožu lica i područje oko očiju. Pogodna je za sve tipove kože, a posebno za njegu suhe i osjetljive kože lica.

Cijena : 84,50 kuna



FORMULA 10.0.6 DEEP DOWN ULTRA CLEANSING MUD MASK ORANGE + BERGAMOT 2 X 5 g








Maska za čišćenje i detoksikaciju lica koja obnavlja i uravnotežuje ten te mu vraća sjaj. Prepuna je važnih sastojaka, poput osvježavajuće i stimulirajuće naranče koja se bori protiv izmorene i stresne kože te bergamota; prirodnog antiseptika, koji pomaže pri uklanjanju nepravilnosti i začepljenih pora.

Nanesite tanki sloj maske na lice, koji se u roku par minuta posuši i stvrdne. Nakon 10-ak minuta masku možete isprati vodom. Koža ostaje zdrava, glatka i izrazito svježa.

Cijena : 19,90 kuna




PUTNA PAKIRANJA I UZORCI :









ELEMIS FRANGIPANI MONOI KREMA ZA TIJELO 50 ml




Luksuzna krema s uljem makadamije i lipidima sezamovog ulja. Koža je dubinski hidratizirana, svilenkasto glatka i mirisna.

Kružnim pokretima nanesi kremu na čistu i suhu kožu tijela, ujutro i navečer.

Cijena za originalno pakiranje 200 ml : 228 kuna

NIVEA HAIRMILK ŠAMPON 50 ml






Šampon za njegu suhe i lagano oštećene kose s mliječnim proteinima, uljem makadamije i Euceritom njeguje vašu kosu čineći je glatkom i lepršavom.

Mliječni proteini jačaju kosu iznutra i čine je podatnom, ulje makadamije je hidratizira i povećava njenu elastičnost, dok Eucerit daje kosi prekrasan sjaj i štiti je od oštećenja.

Cijena za originalno pakiranje 250 ml : 20,90 kuna



NIVEA HAIRMILK REGENERATOR 50 ml






Glavni sastojci su mliječni proteini koji jačaju kosu iznutra i oživljavaju je kako bi bila podatna na dodir, ulje makadamije koje prodire dubinski u kosu i povećava elastičnost i Eucerit koji obavija površinu kose i tako je štiti od vanjskih utjecaja.

Nakon ispiranja šampona, nanesite regenerator i ostavite da djeluje nekoliko trenutaka. Kremasta formula obavija svaki pramen kose čineći je glatkom i lepršavom. Eucerit daje kosi prekrasan sjaj i štiti je od oštećenja.

Cijena za originalno pakiranje 200 ml : 20,90 kuna




PHYTO PARIS PHYTOSQUAM INTENSE ANTI - DANDRUFF TREATMENT ŠAMPON 12 ml





Posebno dizajniran za kosu koja se brzo masti, Phytosquam uklanja perut i istodobno čini kosu laganom dajući joj zdravi izgled. Njegov jedinstven biljni kompleks, s klinički dokazanom učinkovitošću protiv peruti, pročišćava i inhibira proces pretjeranog ljuskanja vlasišta. Ekstrakt japanske sofore obnavlja kožnu barijeru te time sprečava ponovno ljuskanje.

Sinergija aktivnih sastojaka, koji umiruju svrbež i pročišćavaju, smanjuje prekomjerno lučenje sebuma i umiruje vlasište. Njegova kremasta formula obogaćena je biljnim aktivnim sastojcima koji intenzivno hidratatiziraju vlakna kose, dubinski i površinski. Po korištenju vlasište je očišćeno od peruti, kosa je lagana, prozračna i blistavo zdrava.

Cijena za originalno pakiranje 200 ml : 158,00 kuna


MOJI DOJMOVI :

Ako čitate moj blog onda ste vjerojatno OVDJE pročitali moje mišljenje o prethodnom Beautyboxu i znate da me je poprilično oduševio. Iako sam se bojala da i ova kutijica ne krene kao ostale te vrste koje su u zadnje vrijeme toliko loše i siromašnog sadržaja da nisu vrijedne spomena, sretna sam što je ova kutijia bez problema nastavila tamo gdje je stala. Po mome mišljenju Beautybox jedini shvaća koji bi trebao biti koncepta ovoga a taj je po meni da se u kutijici nađu proizvodi brandova koji nisu toliko zastupljenji i koje ne možemo pronaći baš u svakom supermarketu kao što su npr Aromatica i Elemis. Aromatica proizvode već duže vremena želim isprobati i sretna sam što sam  napokon dobila tu priliku jer sam u ovoj kutijici dobila Aromatica Smilje hidratantnu kremu za lice. Elemis Frangipani Monoi kremu za tijelo sam već imala priliku isprobati u obliku malih probnih uzoraka i potpuno sam zaljubjena u nju. Bogato njeguje, brzo se upija a miris je prekrasan i nimalo napadan. Super je da smo dobili putno pakiranje od 50 ml i neću je potrošiti u jednom mazanju. Masku za čišćenje i detoksikaciju lica Formula 10.0.6 sam prvi puta kupila prije 3 tjedna i iako imam suhu kožu bila sam jako zadovoljna učinkom i baš sam imala osjećaj da ova maska fino čisti pore te sam baš razmišljala da bih ju mogla ponovno kupiti. Aura tekući ruževi su meni jedni od najdražih tekućih ruževa a s obzirom da sam još uvijek preplanula i nijansa mi se jako sviđa (iskreno malo mi je žao da ovu nijansu nisam otrkrila pred 2 mjeseca). Inače dobijem osip kad u kutijici pronađem Niveu (nije Nivea kriva,volim ja Niveu,krive su kutijice koje su Niveu trpale u zadnjih 10 izdanja) ali već duže si razmišljam kupiti ili ne kupiti ovu novu liniju za kosu i zadovoljna sam da imam priliku isprobati (tim više jer sam na nedavno krstarenje sa sobom uzela puno probnih uzoraka a između ostalih i neki Nivea uzorak šampona i regeneratora koji  mi se pokazao i više nego dobar). Imam suhu kosu i nemam problema sa peruti pa me uzorak Phyto šampona nije nešto pretjerano oduševio ali Phyto proizvode osobno koristim za kosu i smatram ih odličnima pa mi je drago vidjeti da se sve kvalitetniji proizvodi nalaze u ovoj kutijici. Sada dolazim do proizvoda za koji sam vidjela neke komentare da mu možda i nije mjesto u beauty kutijici međutim ja se ne bih složila sa time. Ne sviđa mi se da se u ovakvoj kutijici nađu tablete za mršavljenje koje pod a nisu potrebne svima, pod b ne djeluju a pod c puno ljudi (između ostalih i ja) ih ne smiju konzumirati radi zdravlja. Vitamini su potpuno druga stvar jer znamo da ljepota kože dolazi iznutra i da se svaki nedostatak bilo vitamina bilo hidratacije prvo vidi na koži kojoj onda niti jedna maska ili krema ne može pomoći.Ove vitamine možda nikada ne bih sama kupila jer uvijek kada nešto kupujem razmišljam da mi se možda neće svidjeti okus pa zato ovako kada ih već imam isprobam i popijem. Isto tako sam bila sretna kada su se u jednoj sličnoj kutijici kao proizvod našle tablete betakarotena. Ono što sam htjela reći je da su po mome mišljenju vitamnini itekako dobrodošao proizvod u beauty kutijici, tim više jer se u ovom Beautyboxu nalaze i proizvodi preparativne i dekorativne kozmetike. Jako mi se sviđa da su kod Beautyboxa zastupljeni prirodni proizvodi i imam dojam da se pažljivo bira proizvode koji idu u kutijicu i da se pazi i na sastojke u proizvodima te su zastupljeni i proizvodi koje se ne može baš naći "na svakom uglu" ili dućanu u kojemu kupujete hranu. Sve u svemu ako se u kutijici nađe barem jedan proizvod ili brand kozmetike kojega još nisam koristila za mene je misija kutijice postignuta. Beautybox za sada drži ljestvicu jako visoko i svaki put me iznova oduševi svojim sadržajem. Ne znam, što se tiče Beautyboxa nekako zaista imam osjećaj da se proizvodi ne trpaju samo da se popuni rupa i da bi se sa vremenom mogao potpuno odvojiti od ostalih sličnih kutijicama u kojima se uz poneki uzorak ljekarničkog branda većinom nalaze drogerijski proizvodi dok se u ovoj kutijici sve češće nalaze proizvodi prirodne kozmetike. Po meni ovo je ovaj mjesec definitivno najbolja kutijica na hrvatskom tržištu.

Svoj primjerak Beutyboxa možete naručiti OVDJE po cijeni od 99 kuna a ako se pretplatite na više mjeseci tada je cijena još i niža.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Jeste li naručili svoj primjerak Beautyboxa ?






Nema komentara:

Objavi komentar