subota, 15. listopada 2016.

KIEHL`S HAUL

Proteklih nekoliko mjeseci većina moje preparative je bila Kiehl`s i konačno nakon toliko vremena mislim da mogu napisati svoje dojmove. Odmah da napomene da mi se niti jedan proizvod nije pokazao lošim, ali neki proizvodi su me ipak više oduševili od drugih. Ali da ne duljim ( ispričavam se svima kojima se moje recenzije ponekad čine predugima ali ja zaista i sama volim pročitati detaljnu i dugu recenziju pa nekad malo zapilim ) krenimo na Kiehl`s proizvode.











KIEHL`S EPIDERMAL RE-TEXTURIZING MICRO-DERMOABRASION






Ovo je moj najdraži Kiehl`s proizvod.



Re - texturizing Micro - Dermaabrasion. Klinički dokazano usavršava površinu kože te ju priprema za tretman sa sitnim česticama školjki i vrbom.

ŠTO KAŽE KIEHL`S :

Ovaj epidermalni tretman za usavršavanje kože sadrži unaprijeđenu formulu sa izrazito efikasnim abrazivnim svojstvima.
Ne koristiti na nadraženu ili oštećenu kožu. Izbjegavati korištenje mikrodermoabrazije na području oko očiju, usana i nosa.




PAKIRANJE :

Kiehl`s mikrodermoabrazija dolazi u plastičnoj tubici u količini od 75 ml. Kao i sa svakom tubicom pri kraju sam ju morala razrezati da bih do kraja iskoristila proizvod. Tekstura na prvi pogled djeluje kao klasičan gušći piling ali zapravo sadrži kristaliće sitno mljevenih školjki koje su možda oku nevidljive ali vjerujte mi da ih na koži jako dobro osjetite. U dodiru sa vlažnom kožom ovaj proizvod se pretvara u neku vrstu  kremaste paste.

Cijena Kiehl`s Epidermal Re-Texturizing Micro-Dermoabrasion proizvoda je 350 kuna.







SASTOJCI :


VAŽNO :

Budući da ovaj proizvod može učiniti vašu kožu više osjetljivu na sunce, i uvijek štitite vašu kožu nakon mikro-dermoabrazija tretmana s UVA / UVB zaštitom od sunca sa zaštitnim faktorom 15 ili više. Pretjerano izlaganje suncu nakon mikro dermoabrazije treba izbjegavati. Ako je intenzivno izlaganje suncu neizbježno, nanesite kremu za sunčanje obilato i često. Nemojte koristiti češće od tri puta tjedno.

MOJ DOJMOVI :

Već sam napisala da je Kiehl`s mikrodermoabrazija moj najdraži proizvod. U vrlo kratko vrijeme mi je doslovno preporodio kožu lica, izblijedio ožiljke od akni i ujednačio boju i teksturu kožu te sam baš imala osjećaj doslovno da ovaj proizvod brusi stari sloj kože . Imala sam priliku isprobati i mikrodermoabraziju u salonu i neću ići tako daleko da tvrdim da je ovaj proizvod jednako učinkovit ili bolji ali meni osobno je dovoljno učinkovit a mogu ga napraviti i udobnosti svoga doma. Na prvi pogled djeluje kao običan piling ali čim osjetite teksturu ( između ostalog u ovom se proizvodu nalaze i sitno mljevene školjke ) jasno je da je ovaj proizvod puno više od običnog pilinga i baš možete osjetiti da brusi vašu kožu kao i u salonu na aparativnoj  mikrodermoabraziji. Žao mi je da nisam slikala svoju kožu prije korištenja jer sam imala na obrazu jedan ožiljak od akne za koji mi je kozmetičarka rekla da nema šanse sa nikakvim tretmanima da nestane i koji je nakon par mjeseci gotovo potpuno izblijedio. Osim što mi je uklonio skoro sve mrljice i ožiljke od akni ovaj proizvod je moje lice ostavljao predivno glatkim i mekim te mi je koža općenito jako lijepo izgledala a i pore su se smanjile. Na uputstvu piše da se mala količina ovoga proizvoda utrlja na vlažnu kožu kružnim pokretima i to u trajanju između 30 sekundi i 2 minute i onda ispere hladnom vodom. Ja sam na pojedinim mjestima gdje sam imala ožiljke znala proizvod nanijeti na suhu kožu i time sam imala osjećaj jačeg brušenja kože.



KIEHL`S ULTRAFACIAL OVERNIGHT HYDRATING MASQUE






Hidratantna maska za lice koja puni rezerve vode u koži za dugotrajan efekt hidratacije i zdravog izgleda kože. Pogodna za sve tipove kože.

ŠTO KAŽE KIEHL`S :

Nakon samo jednog nanošenja ova izrazito hidratantna maska "popuni rezerve vlage" kože zahvaljujući Ophiopogon Japonicus poznatoj kao Zmijobrad ili Mondo trava. Ova formula ostavlja kožu zaglađenijom, mekšom, osvježenom i gipkom. Bez silikona. Bez parabena. Bez mirisa. Bez bojila.

UPUTE :
Koristiti jednom ili dva puta tjedno - prije spavanja. Nanijeti srednje deblji sloj maske na čisto lice. Nakon 10 minuta otkloniti višak proizvoda maramicom ili vaticom. Ne ispirati. Ostaviti da djeluje preko noći. Slijediti svoj regularni dnevni režim njege kože.


PAKIRANJE :
Ova divna hidratantna maska pakirana je je u plastičnu teglicu u količini od 125 ml. Sama maska je prozirna, gelaste teksture te nema mirisa.





Cijena ove Kiehl`s maske je 230 kuna.





SASTOJCI :

Aqua/Water, Glycerin, Propylene Glycol, Squalane, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Triethanolamine, Carbomer, Urea, Dimethicone, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Imperata Cylindrica Root Extract, Ophiopogon Japonicus Root Extract, Sodium Citrate, Citric Acid, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Chlorphenesin, Pseudoalteromonas Ferment Extract, Disodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer Fmla 685625 7 F.I.L. D160270/3



MOJI DOJMOVI :

Ova maska mi se jako sviđa jer zaista lijepo hrani i hidratizira kožu. Ja osobno ovu kremu nanesem navečer i ne uklanjam ostatak već ostavim masku cijelu noć na koži. Ujutro koža zaista bude predivno nahranjena, mekana i glatka. S obzirom da imam jako suhu kožu sa većinom maski za lice koje obećavaju hidrataciju ne budem baš oduševljena ali ova maska baš radi svoj posao. Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ove maske je to da je gelaste teksture jer inače ne volim proizvode takve teksture ali zbog rezultata pretrpim i to. Moram naglasiti da ova maska nije na koži izazvala nikakve negativne reakcije.


KIEHL`S CREAMY EYE TREATMENT WITH AVOCADO







ŠTO KAŽE KIEHL`S :

Ovaj kremasti pripravak s uljem avokada, nježno vlaži osjetljivo područje oko očiju. Naša jedinstvena koncentrirana tekstura ne prelazi u vaše oči. Testirano pod kontrolom oftalmologa i dermatologa.




PAKIRANJE :

Kiehl`s krema za okoloočno područje dolazi u klasičnoj plastičnoj posudici i to u 2 različite veličine, jedna od 14 ml a druga 28 ml. Ova krema je zelenkaste boje i u posudici djeluje pomalo vodenasto ali zapravo je tekstura kreme vrlo gusta te čim ju nanesete na kožu dobijete pravu predodžbu koliko je ova krema zapravo bogata i hranjiva.Njezin miris  je vrlo nježan i ugodan, zapravo skoro neprimjetan te vrlo brzo nestane sa kože. Bitna stvar za naglasiti je da se ova krema jako lijepo razmazuje i upija u kožu kada se nanosi tapkanjem dok kada ju razmazujete ona prelazi iz masne u neku vodenu teksturu i barem meni puno duže treba da se upije.

Cijena Kiehl`s kremastog tretmana s avokadomu količini od 14 ml je 195 kuna dok je cijena u količini od 28 ml 315 kuna.









SASTOJCI :



Ova Kiehl`s krema je trenutno moja najdraža krema za okoloočno područje. Ipak moram priznati da sam na početku korištenja imala sa ovom kremom i nekih nesuglasica zbog kojih sam ju skoro prestala koristiti. Prvenstveno se to odnosi na način nanošenja jer sam ju po navici krenula mazati na okoloočno područje i tada mi se tekstura ove kreme nije nimalo svidjela jer mi je najprije područje na koje sam nanijela kremu bilo jako masno, pa sam onda imala ispod prstiju neku vodenastu teksturu a samoj kremi je trebalo puno više vremena da se u potpunosti upije. Metoda nanošenja tapkanjem mi se je pokazala puno boljom i krema se puno brže upije u kožu. Inače imam dosta suho okoloočno područje a jasno je da  sve bore i linije na isušenoj koži puno više dolaze do izražaja te sam ovu kremu kupila ciljano kako bih nahranila osjetljivo i suho područje oko očiju. Znači glavna zadaća ove kreme nije za uklanjanje  bora već prvenstveno hidratacija kože. Međutim moje je mišljenje da je i hidratacija kože važan faktor u borbi protiv bora jer je hidratizirana koža uvijek puno elastičnija,postojeće bore su manje vidljive dok mi se za vrijeme korištenja ove kreme nove bore i linije nisu pojavile ( barem koliko sam ja primjetila ) što mislim da je uvelike zaslužna činjenica što je koža oko očiju bila vrlo dobro hidratizirana. Kremu sam redovito nanosila svaku večer a ujutro sam ju nanosila samo ponekad jer sam tada većinom u žurbi pa mi trebaju proizvodi koji se instant upijaju. Ono što je uz učinkovitost veliki plus ove kreme je i činjenica što ove kreme treba zaista minimalna količina pa će vam trajati vrlo dugo, ja svoju koristim već 5 mjeseci.



KIEHL`S ULTRAFACIAL CREAM




"Grenland First Ascent" 24 satna hidratantna formula sa ekstraktom ledenjačkih proteina i pustinjskog bilja.

ŠTO KAŽE KIEHL`S :
Kiehl`s - ova originalna Ultra Facial Moisturizer krema je prvi put predstavljena ranih 1970-ih i od tada, odani klijenti se nastavljaju oslanjati na izvanrednu hidrataciju koju pruža ovaj proizvod. To je najsvestranija i najšire korištena hidratantna krema za lice u Kiehl`s obitelji zbog svoje lagane, svilenkaste teksture. Ultra Facial Moisturizer je izabran i za korištenje od strane penjača iz "Everest 88" ekspedicije, prvog uspješnog uspona bez dodatnog kisika na istočnu stranu Mt.Everesta. Ultra Facial cream je krema lagana teksture i pruža dodatnu zaštitu u veoma hladnim,suhim i grubim klimama a inspirirana je legendarnim Ultra Facial Moisturizerom.





PAKIRANJE :

Kiehl`s Ultra Facial krema dolazi u klasičnoj plastičnoj posudici u količini od 50 ml. Tekstura ove kreme je vrlo lagana, bijele je boje, lako se razmazuje te se vrlo brzo upija.

Cijena Kiehl`S Ultra Facial kreme 185 kuna.







SASTOJCI* :

Aqua / Water, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Squalane, BIS-PEG-18  Methyl Ether Dimethyl Silane, Sucrose Stearate Alcohol,....

*nabrojani su samo glavni sastojci








MOJI DOJMOVI :

Jako volim ovu kremu, odlično hidratizira moju kožu a opet je jako lagana na licu i ne ostavlja nikakav osjećaj masnoće. Lijepo se razmazuje i brzo upija u kožu a prilikom nanošenja imam neki osjećaj svježine. Moram priznati da sam se jako iznenadila kada sam vidjela koliko je ova krema zapravo lagana i kako joj tekstura nije nimalo gusta niti masna jer kada sam pročitala da je namijenjena korištenju u hladnim, suhim i grubim klimama očekivala sam gustu i masnu kremu. Imala sam priliku koristiti ovu kremu i ljeti i zimi i mogu reći da je u oba godišnja doba bila odlična,odnosno zimi je koži moga lica pružala učinkovitu zaštititu od hladnoće i vjetra te moju kožu održavala hidratiziranom dok je ljeti pružala učinkovitu hidrataciju a bez da mi je bila teška ili da mi se lice pod kremom znojilo. Jedina stvar zbog kojega ovu kremu ipak više volim koristiti po zimu je što nema SPF. Isto tako imajte na umu da je prvenstvena zadaća ove kreme zaštita i hidratacija kože. Željela bih još svakako napomenuti da ova krema nije izazvala nikakve iritacije niti negativne reakcije na mojoj koži a također se pokazala kao izuzetno dobra podloga za puder.





Jeste li isprobali Kiehl`s proizvode ? Koji je vaš najdraži Kiehl`s proizvod ?







3 komentara:

  1. Nisam probala nijedan njihov proizvod. Mozes li napisati cijenu prvog proizvoda, za mikrodermoabraziju? Jer je to mom licu prijeko potrebno :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komentaru, tek sad vidim da sam zaboravila napisati cijenu ;). Cijena je 350 kuna ali zaista vrijedi svake kune i dugo traje.

      Izbriši
  2. ova okoloočna s avokadom mi je na listi za probati kad istrošim sve silne koje su mi u upotrebi. svi ju dosta hvale, nadam se da će odgovarati mojoj okoloočnoj sahari :D odlična, detaljna recenzija,btw!

    OdgovoriIzbriši