utorak, 7. veljače 2017.

AZENA KOZMETIKA

Azena kozmetiku sam neko vrijeme pratila čitajući recenzije njihovih proizvoda i jako sam se razveselila kada sam dobila priliku isprobati ju. Ako vam napišem da je Azena kozmetika prirodna kozmetika, proizvedena u Hrvatskoj i da su to  proizvodi koji nisu testirani na životinjama i koje mogu koristiti i vegani sigurna sam da sam vas zainteresirala da pročitate ovu recenziju i upoznate se sa ovim divnim proizvodima.
Ja sam na recenziju dobila Azena ljubičasti set u kojem se nalaze Azena Biljni maslac za tijelo s lavandom i komoračem i Azena Biljni piling za tijelo.








UPOZNAJMO AZENA KOZMETIKU


Proizvodi tvrtke Azena dijele se na skupinu dodataka prehrani i kozmetičkih proizvoda, a prisutni su na tržištu više od 35 godina. Biljke koje čine naše proizvode ručno se ubiru od strane njihovih dugogodišnjih suradnika i dobavljača, što garantira njihovu kakvoću i kvalitetu. Mikrolokalitet Hrvatske u Europi i mješavina mediteranske i kontinentalne klime zajedno s visokim postotkom sunčanih dana u godini, čine našu floru, izrazito bogatom esencijalnim uljima i hranjivim sastojcima. Proces obrade biljaka kojim se dobivaju konačni proizvodi slatka je obiteljska tajna, a nazivaju je AZENA  EFEKT.

Poznati velikogorički travar g. Antun Azenić osnovao je tvrtku AZENA d.o.o. 1995. godine. Tada je već nadaleko bilo poznato da njegovi biljni pripravci, čajevi i masti pomažu kod zdravstvenih tegoba. Deda Azenić je više od 30 godina radio s ljekovitim biljem, a razlog tomu su bile njegove vlastite zdravstvene tegobe dišnih puteva što ga je navelo da bude sam svoj liječnik, u čemu je i uspio. To mu je bio daljnji poticaj da započne pomagati i drugima.
Vizija Dede Antuna je bila približiti svim ljudima ljekovita svojstva Prirode i bilja te njihovu moć u zacjeljivanju duše i tijela. Tomu je posvetio većinu svog života, a uz 12 unuka, najveća Dedina ostavština su proizvodi tvrtke AZENA koji su nastajali kroz desetljećja izučavanja i traženja idealnih prirodnih sastojaka i sirovina i načina njihove prerade. Dedina biljna filozofija temelji se na obradi 32 jedinstvene biljke, svaka od kojih posjeduje jedinstvena i različita svojstva kojim utječu na ljudski organizam.

Tvrtka Azena danas posjeduje vlastitu proizvodnu liniju u Velikoj Gorici, a proces je certificiran kod nadležnih institucija Republike Hrvatske. Tim tvrtke danas vodi Senna Ušić Jogunica kao vlasnica i direktorica uz svoju majku, gđu Snježanu Ušić te najstariji unuk Andrej Azenić, voditelj Azeninog inovacijskog centra.







BILJNI MASLAC ZA TIJELO SA LAVANDOM I KOMORAČEM









ŠTO KAŽE AZENA :

Biljni maslac na bazi AZENA macerata sa dodatkom lavande i komorača te voska uljane repice.
- Koži pruža svileni osjećaj
- Lavanda umiruje kožu te balansira lučenje sebuma
- Komorač lagano stimulira usnulu kožu, umanjuje napetost mišića
- 100 % biljni sastojci
- njeguje i hidratizira
- VEGANSKI proizvod

Naša nova, veganska, brzo upijajuća formula obogaćena svojstvima komorača i lavande daje vam osjećaj privatnog spa tretmana svaki dan. Vašu kožu će učiniti zdravijom, elastičnom te joj dati svilenkasti sjaj.




PAKIRANJE :

Azena Biljni maslac za tijelo dolazi u prozirnoj, plastičnoj posudici u količini od 200 ml. Tekstura maslaca je gusta, žute je boje i doslovno me podsjeća na maslac a poput maslaca se i razmazuje. Miris je biljni i dosta jak, i sada znam kako miriše komorač. U početku sam mislila da će mi miris ovoga maslaca biti prejak i da mi neće odgovarati ali sam se vrlo brzo zaljubila u ovaj miris.

Cijena : 120 kuna





SASTOJCI :
Helianthus Annuus seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Hydrogenated Rapeseed Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Lavandula Hybrida Oil, Foeniculum vulgare Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Symphytum Officinale Root Extract, *Linalool, *Limonene






MOJI DOJMOVI :


Azena Biljni maslac za tijelo s lavandom i komoračem ima vegansku formulu i zato ga želim posebno pohvaliti. Njegova bogata tekstura poput pravoga maslaca se brzo otapa prilikom dodira sa kožom i lijepo upija u kožu koju ostavlja besprijekorno nahranjenom, glatkom i mekom. Zimi imam velike probleme da suhom kožom, pogotovo je taj problem isušenosti prisutan na potkoljenicama i ovaj maslac sam počela koristiti baš u tome periodu te moram priznati da se Azena maslac tu pokazao odličnim. Moja koža je nakon ovoga maslaca bila divno nahranjena, mekana i glatka. Već sam napisala da sam najprije mislila da će mi miris ovoga maslaca biti prejak i da mi se neće svidjeti međutim ja sam se zaljubila u ovaj miris. Sada znam kako miriše komorač a osjetim i lavandu i upravo ovaj miris pridonosi spa doživljaju uz korištenje ovoga maslaca. Kad osjetim ovaj miris baš imam osjećaj da sam na nekoj profesionalnoj relaksirajućoj masaži.





AZENA BILJNI PILING ZA TIJELO




ŠTO KAŽE AZENA :

Azena biljna baza ( macerat nevena i gaveza ) obogaćena morskom soli potiče nastanak novih stanica kože, daje elastičnost i zdravi sjaj. Fino mljevene koštice maslina potaknuti će cirkulaciju, maslinovo ulje elastičnost a lavanda i suncokretovo ulje dati zdravi sjaj koži.
100 % prirodno, ručno rađeni proizvod za svakodnevni spa doživljaj.






PAKIRANJE :

Azena Biljni piling za tijelo koji se nalazi u  ljubičastom setu dolazi u  metalnoj posudici sa prepoznatljivom i veselom naljepnicom na poklopcu. Količina pilinga je inače 200 ml dok je piling koji dobijete kao dio ljubičastog seta dostupan u količini od 60 ml. Tekstura ovog pilinga je uljno kremasta i ima gusta zrnca. Što se tiče mirisa on je baš pravi biljni i baš pridonosi osjećaju da ste u pravom SPA centru.

Cijena za 200 ml : 85 kuna



SASTOJCI :

Helianthus Annuus Seed Oil, Olea Europaea Seed Powder, Sodium Chloride, Olea europaea Fruit Oil, Kaolin, Cera Flava, Calendula Officinalis Flower Extract, Magnesium Sulfate, Lavandulla Hibrida Oil, Salicylic Acid, Symphytum Officinale Root Extract, *Linalool, *Limonene





MOJI DOJMOVI :
 Azena Biljni piling za tijelo je svakako jedan od boljih pilinga za tijelo koje sam imala prilike koristiti. Nježan je i blag a opet dovoljno učinkovit, njegova zrnca vrlo lijepo i učinkovito ribaju kožu a opet nije nimalo agresivan prema koži. Za njegovu teksturu sam napisala da je uljno kremasta jer je ovaj piling jedan od rijetkih koji mi u kadi nije ostavljao masne tragove i sa ovim pilingom nisam došla u situaciju da se kližem po kadi. Piling kožu ostavlja glatkom, mekom i savršeno nahranjenom.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Cijena Azena ljubičastog seta je 149,00 kuna.

 Ovdje možete saznati koje divne proizvode još Azena ima u svojoj ponudi,

Jeste li čuli za Azena kozmetiku ?

3 komentara:

  1. Nisam jos probala a ni cula za Azena kozmetiku.

    OdgovoriIzbriši
  2. Do sada nisam čula za Azena kozmetiku, ali mi se sviđa tvoja recenzija pa ću razmisliti o kupnji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa recenzija i svakako probaj ovu kozmetiku ako budeš u prilici, sigurna sam da će ti se svidjeti :)

      Izbriši