utorak, 28. veljače 2017.

MOROCCANOIL I LABEL.M PROIZVODI

U njezi kose uživam jednako kao u njezi lica i tijela pa sam bila presretna kada sam iz Top Stila dobila prekrasan paketić sa proizvodima za njegu kose.


Prije nego počnem pričati o proizvodima želim vam pokazati fotografiju moje kose nakon što ju neko vrijeme njegujem ovim proizvodima.









UPOZNAJMO TOP STIL

Tvrtka Top Stil d.o.o je osnovana 1989. godine i od početka je prisutna na tržištu frizerske i kozmetičke opreme, potrošnog materijala, profesionalnih preparata za kosu, aparature i namještaja.
U ponudi imaju samo probrane brandove koji predstavljaju ono najbolje što se može naći na svjetskom tržištu.
Top Stil redovito sudjeluje na svim sajmovima u Hrvatskoj koji imaju veze sa frizerskom i kozmetičkom opremom ili wellnessom.
U Top Stilu redovito organiziraju edukacije sa raznih područja vezanih za frizersku i kozmetičarsku struku. Smatraju to jednom od svojih najvažnijih djelatnosti.
Njihova misija : Misija firme je da, prateći svjetske trendove i najnovija tehnološka dostignuća, ponudi kvalitetne proizvode najpoznatijih svjetskih brandova, uz cijene prihvatljive hrvatskom tržištu, savjete educiranog osoblja i dobar servis.






MOROCCANOIL

ŠTO KAŽE TOP STIL :

Strastveno podupiremo beauty transformaciju !
Počeli smo s izvornim Moroccanoil tretmanom koji je bio revolucionaran u industriji njege kose.
Izgradili smo naš ugled na pozitivnim usmenim preporukama od salona do salona pa sve do uredničkih naslova.
Naše Moroccanoil ulje je bogato antioksidansima, hranjivim tvarima te inovativnim forulama koje daju neusporedive i dramatične rezultate.
Zato ekskluzivni Moroccanoil salon preferiraju profesionalci i potrošači iz razloga što su naši proizvodi vrlo jednostavni za uporabu !
Pozivamo vas da doživite Moroccanoil priči iz prve ruke !







MOROCCANOIL TREATMENT ZA SVE TIPOVE KOSE






Za svilenkastu, zdravu, sjajnu kosu punu života. Moroccanoil tretman je fenomen ljepote koji sve to ima. Ova svestrana formula za njegu bez naslaga može se koristiti kao krema, sredstvo za oblikovanje i završno dotjerivanje. Savršeno se miješa s drugim proizvodima, pa čak i ubrzava vrijeme sušenja i svakim korakom poboljšava kosu.
Moroccanoil tretman potpuno transformira kosu, jer ima formulu koja vraća izgubljene proteine za snagu, masne kiseline, omega-3 ulja, vitamine za sjaj i antioksidanse za zaštitu. Apsorbira se odmah i ispunjava oštećenja u kosi nastala od topline, oblikovanja i štetnih utjecaja iz okoliša. Od krhke i lomljive kosa se pretvara u snažnu i gipku. Od oštre i neposlušne u briljantno sjajnu, glatku i fleksibilnu, idealno polazište za jednostavno oblikovanje.



SASTAV :

CYCLOMETHICONE, DIMETHICONE, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL, PARFUM / FRAGRANCE, LINIUM USITATISSIMUM (LINISED) SEED EXTRACT, CI 26100 (RED 17), CI 47000 (YELLOW 11)








MOROCCANOIL TREATMENT LIGHT ( Za tanku ili svijetlu kosu)




Moroccanoil je poseban serum koji se trenutno upija u kosu kako bi stvorio prekrasan sjaj i dugoročno poboljšao stanje kose.
Za tanku ili svijetlu kosu.
Za svilenkastu, zdravu, sjajnu kosu, punu života. Moroccanoil tretman je fenomen ljepote koji sve to ima. Ova svestrana formula za njegu bez naslaga može se koristiti kao krema, sredstvo za oblikovanje i završno dotjerivanje. Savršeno se miješa s drugim proizvodima, pa čak i ubrzava vrijeme sušenja i svakim korakom poboljšava kosu.
Moroccanoil potpuno transformira kosu jer ima formulu koja vraća izgubljene proteine za snagu, masne kiseline, omega-3 ulja, vitamine za sjaj i antioksidanse za zaštitu. Apsorbira se odmah i ispunjava oštećenja u kosi nastala od topline, oblikovanja i štetnih utjecaja iz okoliša. Od krhke i lomljive kosa se pretvara u snažnu i gipku. Od oštre i neposlušne u briljantno sjajnu, glatku i fleksibilnu, idealno polazište za jednostavno oblikovanje.



SASTAV
CYCLOMETHICONE, DIMETHICONE; ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL; PARFUM / FRAGRANCE; LINIUM USITATISSIMUM ( LINISED) SEED EXTRACT; CI 26100 (RED 17), CI 47000 (YELLOW 11)





PAKIRANJE :

Ova ulja dolaze u ambalaži od tamnog, debelog stakla. Ova pakiranja koja sam dobila na testiranje su tester proizvodi i kao takvi nisu u prodaji. Moroccanoil ulja možete kupiti u količini od 25 ml, 100 ml i 125 ml.

Količina u kojoj je dostupan i cijene Moroccanoil tretmana za sve tipove kose i Moroccanoil tretmana u light verziji su :

25 ml - 125 kuna
100 ml -299 kuna
125 ml - 340 kuna



MOJI DOJMOVI :

Malo je reći da obožavam Moroccanoil tretman i to u obje verzije. Ovo ulje na moju kosu djeluje savršeno i meni je ovo trenutno najbolje ulje za kosu koje sam imala prilike isprobati. Ja ova ulja koristim na više načina ; nekada napravim pakung tako što umasiram ova ulja u kosu prije pranja kose i ostavim par sati, često stavim par kapi ulja u moju najdražu masku za kosu ( pa čak i ako nije najdraža uz ovo ulje postane ), a uvijek nakon pranja umasiram u još vlažnu kosu. Također svakodnevno nanosim ova ulja na vrhove kose. Što god napisala za Moroccanoil tretman je malo u odnosu na njegovu učinkovitost, tim više što sam ove proizvode dobila na testiranje baš u razdoblju kada mi je kosu bila u dosta lošem stanju i stvarno sam vrlo brzo bila iznenađena rezultatima. Moroccanoil tretman sam i prije ovoga testiranja imala prilike koristiti dok sam ovu light verziju probala prvi put. Kako na light verziji piše da je za svijetlu kosu najprije sam se zabrinula da bi možda od Moroccanoil tretmana za sve tipove kose moja kosa mogla poprimiti žućkastu boju no to se nije dogodilo. Po meni su obje verzije odlične, light verzija je kao što joj i naziv govori nešto rjeđa i svjetlija ali jednako učinkovita. Moroccanoil ulja se vrlo brzo upijaju u kosu i što je najvažnije kosu ostavljaju nahranjenom i mekanom a nimalo masnom. Ono što također obožavam kod ovih ulja uz savršenu njegu koju pružaju je i njihov prekrasan miris. Apeliram na Moroccanoil da bi mogli napraviti i neki parfem sličnoga mirisa :) .Iako sam sa obje verzije oduševljena meni je ipak malo draži Moroccanoil tretman za sve tipove kose jer više volim gušća ulja a i moja kosa ima debele vlasi ali vjerujte mi da koji god da Moroccanoil tretman odaberete sigurno nećete pogriješiti.


UPOZNAJMO LABEL.M

label.m je rođen iz ljubavi prema kreativnosti i iz strastvene posvećenosti prema frizerskom zanatu. Kreiran u Londonu 2005. godine od strane Toni Mascola, predsjednika Uprave  te Sache Mascolo-Tarbuck, Global Creative Direktora, brand utjelovljije londonski Brit - Cool kolektiv mode i glazbe. Dugogodišnje iskustvo razvoja proizvoda u kombinaciji sa legendarnim umjetničkim timom ima viziju razvoja novih styling tehnika i dinamičnih inovacija proizvoda koji utjelovljuju najnovije tehnike couture i modne trendove kose.






LABEL.M SHINE MIST






Super lagani sprej za finiširanje, dizajniran da kosi daje lak efekt, sa učinkovitom kontrolom elektriciteta. Također pojačava intenzitet boje i posebno ga je dobro koristiti prilikom peglanja kose, jer kosa ostaje meka, podatna i zdravog izgleda.

UPOTREBA :

Našpricajte na vlažnu ili suhu kosu sa udaljenosti 20-30 cm, od sredine prema vrhovima.



SATAV :

Alcohol Denat, Butane, Phenyl Trimethicone, Isobutane, Propane, Cyclopentasiloxane, Isododecane, Panthenol, Parfum, Benzophenone-3, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Hydroxysohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone

NE SADRŽI :
-Sulfate
-Natrij klorid
-Parabene


PAKIRANJE :

label.m shine mist dolazi u sivo srebrnoj bočici uobičajenoj za lakove za kosu. Količina label.m shine mist- super laganog spreja za finiširanje je 50 ml.





MOJI DOJMOVI :

Jako volim label.m shine mist i koristim ga prilikom peglanja kose i zaista moja kosa ostaje meka i podatna a ono što mi je najvažnije ovaj super lagani sprej ima savršenu kontrolu elektriciteta a moju kosu nimalo ne lijepi. Kosa se nakon ovoga spreja lagano češlja i boja izgleda sjajnija,



LABEL.M VOLUME MOUSSE






Profesionalna pjena za kosu koja daje volumen od korijena do vrhova, omogućava kreiranje naglašenih tekstura. Sadrži UV absorber koji sprečava oštećivanje kose i izblijeđivanje boje.

UPOTREBA:
Nasprejajte na vlažnu kosu ; raspoređujući prstima ili češljem, od korijena prema vrhovima.


PAKIRANJE :

label.m volume mousse ima istu ambalažu kao i label.m shine mist i dolazi u jednakoj količini od 50 ml. Ono što kod dizajna plijeni pažnju je što kada maknemo čep sa bočice ova pjena nema klasičan aplikator kakva imaju ostale pjene za kosu već se ovdje radi o pjeni za kosu u spreju.




SASTAV:

Aqua, Dimethyl Ether, Alcohol Denat, Butane, VP/VA Copolymer, PPG-5-Ceteth-20, PVP, Isobutane, Polysorbate 20, Triethanolamine, Parfum, Carbomer, Propane, Phenyl Trimethicone, Benzophenone-4, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Polyquaternium-7, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehycle, Limonene, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate

NE SADRŽI :
-Sulfate
-Natrij klorid

MOJI DOJMOVI :

Kod ove label.m pjene za volumen mi je najveća fora bila što to nije klasična pjena na koju sam navikla već je to inovativna pjena u spreju. Inače ne koristim pjene ali moram priznati da mi se sviđa volumen koji moja kosa dobije sa ovom pjenom a ono što je dodatni plus za ovaj proizvod je što pjena također ima antistatička svojsva za kontrolu elektriciteta.

Ukoliko želite kupiti neki od ovih odličnih proizvoda to možete učiniti OVDJE .
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li isprobali Moroccanoil i label.m proizvode ?

Nema komentara:

Objavi komentar