nedjelja, 26. ožujka 2017.

ADRIA SPA

Isprobala sam neke proizvode Biofarma i u nastavku sa vama dijelim svoje dojmove :) .






ADRIA SPA PILING ZA TIJELO - LIMUN / SMILJE




ŠTO KAŽE BIOFARM :

Šećerni blagi, neagresivni piling s dodatkom mljevenih koštica marelice, uljem marelice, nevena i vitamina E, osim što sudjeluje u otklanjanju površinskog sloja kože, potiče rast novih stanica i proizvodnju kolagena.



Adria Spa piling dolazi u plastičnoj posudici, i ima zaštitni čep što mi se posebno sviđa. Tekstura je naravno zrnasta a miris je prekrasan i osvježavajući

Cijena : 39,90 kuna.




Adria Spa piling je jedan od mojih favorita što se pilinga za tijelo tiče. Ja volim baš ovakve pilinge koji odlično obavljaju posao ribanja i skidanja odumrle kože a kožu nakon toga ostavljaju predivno mekom i glatkom. Zrnca ovoga pilinga su taman po mome guštu (ne volim one piling gelove gdje zrnca niti ne vidim a kamo da ih osjetim). Koža je nakon pilinga nahranjena, meka i glatka. Ovo je jedan od proizvoda koji sam kupila više puta i kupovati ću ga i dalje.

ADRIA SPA INTENZIVNA KREMA ZA RUKE LIMUNSKA TRAVA / NARANČA




ŠTO KAŽE BIOFARM :


Intenzivna krema za ruke sadrži ulje sjemenki grožđa, nevenovo i kantarionovo ulje. Kombinacija navedenih ulja smiruje upalne procese na koži te pomaže kod zacjeljivanja rana.




Adria Spa krema za ruke dolazi u klasičnoj plastičnoj tubici u količini od 75 ml. Kremasta tektura, nježnoga mirisa lako se razmazuje i dosta brzo upija u kožu.

Cijena : 19,90 kuna

Adria Spa intenzivna krema za ruke je ove zime bila stalno uz mene i zahvaljujući njoj nisam imala problema sa suhom i ispucalom kožom na rukama. Krema se relativno brzo upija a moje ruke ostavlja baršunasto mekim i nahranjenim te sam čak primjetila da mi ova krema omekšava zanoktice.

SASTOJCI :

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Olea Europea Fruit Oil, Glycerin, Glyceril Stearate, Cetearyl Alcohol (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Sucrose Stearate, Sucrose Polystearate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Calendula Officinalis Extract, Hypericum Perforatum Extract, Xantum Gum, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Citral, Eugenol, Coumarin, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, D-Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone


ADRIA SPA PEPERMINT BALZAM ZA USNE


ŠTO KAŽE BIOFARM:

Njegujući balzam za usne. Pčelinji vosak štiti usne od isušivanja. Ulje sjemenki grožđa pružaju dodatnu hidrataciju. Vitamin E djeluje kao antioksidans.

Cijena : 16,90 kuna



Balzam dolazi u okrugloj kutijici u količini od 15 ml. Miris je odličan a ovaj balzam odlično njeguje i hidratizira usne i odlična je podloga za ruž. Mala zamjerka ovome balzamu je upravo to što se nalazi u kutijici pa se mora nanositi prstima pa ovaj balzam većinom koristim kod kuće. Inače imam problema sa suhim i ispucanim usnama ali ovaj balzam vrlo brzo rješave te probleme i usne ostavlja mekim i nahranjenim.




Jeste li isprobali Biofarm proizvode ? Kakvi su vaši dojmovi?

Nema komentara:

Objavi komentar