subota, 15. travnja 2017.

SAN PRIRODNA KOZMETIKA EXCLUSIVE SERUM ZA PODRUČJE OKO OČIJU

Prije nekih 3 mjeseca me je SAN prirodna kozmetika razveselila poslavši mi na  recenziju serum za područje oko očiju. Prije ovoga seruma sam koristila jedan sličan proizvod i iako mi se na prvu svidio nije mi ostao u dobrom sjećanju jer mi je izazvao potkožne prišteve. Zato sam sa recenzijom ovoga seruma čekala dok doslovno nisam potrošila i posljednju kap te vam danas donosim svoje dojmove o ovom proizvodu.







UPOZNAJMO SAN PRIRODNU KOZMETIKU :

Doživite san prirode na svojoj koži
Sve je počelo baš kao san kako spojiti vrhunsko znanje iz farmacije i beskrajne potencijale koje nam nudi priroda. Danas je taj san stvarnost, a SAN prirodna kozmetika postaje sve popularnija i nalazi svoj put do sve većeg broja ljudi.

Nakon što se SAN kozmetika učvrstila na domaćem, hrvatskom tržištu polako otvaraju puteve prema okolnim i daljim tržištima pa je SAN prirodna kozmetika već isprobana u Sloveniji, Mađarskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Rumunjskoj, Bugarskoj, Italiji, Njemačkoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Švicarskoj, Latviji, Ukrajini, Sjedinjenim Američkim Državama, Indiji i Republici Koreji.

Baza SAN prirodne kozmetike je u Međimurju u Čakovcu gdje je proizvodnja i počela prije nekoliko desetljeća kada je mr. sc. Jagoda Ćeranić mag. pharm. počela proizvoditi prve recepture za prodaju po međimurskim ljekarnama pazeći da zadovolji visoke kriterije struke, ali i da zadovolji svoju drugu ljubav, onu prema prirodi.




ŠTO KAŽE SAN PRIRODNA KOZMETIKA :

Za mladolik, prirodan izgled kože i protiv bora
Uljni koktel nara, crnog ribiza, divlje ruže, pšeničnih klica i smilja
Prema originalnoj recepturi mr. sc. Jagode Ćerić, mag. pharm.

SAN SERUM ZA PODRUČJE OKO OČIJU namijenjen je njezi kože u predjelu očiju i oko usana. Ekskluzivna kombinacija ulja sadrži sve koncentrirane sastojke potrebne za obnovu kože, mladolik izgled i zaglađivanje bora.

- Pomaže zagladiti sitne bore oko očiju i usana.
- Sprječava prerano starenje kože.
- Podupire prirodnu obnovu kože.
- Štiti kožu od isušivanja i dehidracije.
- Hrani kožu, čini je glatkom i mekom.





PAKIRANJE :

SAN serum za područje oko očiju je serum uljne teksure i blagog (meni ugodnog) mirisa. Ambalaža seruma je bočica od tamnog stakla sa čepom u obliku kapaljke koja omogućuje lagano i precizno doziranje i nanošenje. Količina seruma je 10 ml a cijena je 80 kuna.


NAČIN PRIMJENE :

Nanijeti 1-2 kapi na područje oko očiju i / ili usana, idealno prije spavanja i prije nanošenja SAN Anti-age kreme za lice.




SASTAV :

Tiriticum vulgare (Wheat) germ oil (ulje pšeničnih klica), Ribes nigrum (Blackcurrent) seed oil (ulje crnog ribiza), Punica granatum (Pomegranate) seed oil (ulje sjemenki nara), Rosa caninca (Wild rose) fruit oil (ulje ploda divlje ruže), Decyl oleate**, Pelargonium graveolens (Geranium) leaf oil (eterično ulje geranij), Tocopheryl acetate (Vitamin E), Helichrysum italicum flower (Immortelle) oil (eterično ulje smilja), Rosmarinus officinalis leaf (Rosemary) extract, Tocopherol (Vitamin E), Helianthus anuus(Sunflower) seed oil ( ulje suncokreta), Rosmarinus officinalis (Rosemary) extract (ružmarin), Geraniol*, Citronellol*, Linalool*, Limonene*

*sastavnica prirodnog eteričnog ulja
**eko pojačivač apsorpcije

Ulje sjemenki nara : anti-age djelovanje egzotične punicične kiseline i sterola koji čine kožu mekom.

Ulje ploda divlje ruže : obilje karotenoida, vitamina A te omega-3 i omega-6 masnih kiselina idealno je za regeneraciju kože.

Ulje pšeničnih klica : najbogatiji biljni izvor prirodnog kompleksa vitamina E za intenzivnu prehranu i pomlađivanje kože.

Ulje crnog ribiza : izvor gama linolenske i steraidonske masne kiseline koje intenzivno hrane, štite i njeguju kožu.

Eterično ulje smilja : ulje besmrtnosti svojim složenim kemijskim sastavom snažno pomlađuje i regenerira kožu.

Proizvod ne sadrži parabene, bojila, silikone i umjetne mirise te nije testiran na životinjama.  





MOJI DOJMOVI :

Kako sam krenula u anti-age borbu već par mjeseci sam za područje oko očiju koristila dosta jake kreme sa retinolom i iako sam zadovoljna njihovim učinkom primjetila sam pojavu dehidriranosti na tom području. San serum za područje oko očiju je baš ono što je moje okoloočno područje u tom trenutku trebalo, odlično mi je hidratizirao kožu i štitio kožu od daljneg isušivanja i dehidracije. Iako je preporuka da je ovaj proizvod idealno koristiti prije spavanja ja sam serum nanosila ujutro i ponekad tijekom dana nakon skidanja make-upa. Preporuka za nanošenje prije spavanja je vjerojatno radi toga što je ipak potrebno neko vrijeme da bi se ovaj uljni serum upio u kožu (ništa predugo, ukoliko ne pretjerate sa količinom, jer ga je potrebno zaista malo, serum se u potpunosti upije za nekih 15-ak minuta). Iako je serum predviđen da se koristi i na  području oko očiju i oko usana ja sam ga najčešće koristila upravo na okoloočnom području. Jako sam zadovoljna sa ovim serumom jer zaista hrani kožu i već sam nakon 10-ak dana primijetila da mi je koža na tom području elastičnija i mekana. Imam 35 godina i smatram da za bore čarobnog lijeka nema osim naravno botoxa ali ono u što vjerujem jest prevencija. Smatram da je ovaj serum idealan kako za prevenciju bora jer odlično hrani kožu i štiti je od isušivanja i dehidracija, tako je također odličan i za njegu kože koja već ima bore ne iz razloga što će one nestati ali nahranjena koža će uvijek izgledati ljepše i bolje. Neke moje vidljive borice su bile posljedica jako suhe kože pa su nakon što je koža hidratizirana bile vidljivo ublažene a koža oko očiju glatka i elastična. Prije nekih 6 mjeseci koristila sam sličan proizvod koji mi je uzrokovao puno problema po okoloočnom području i jako sam zadovoljna što SAN serum na mojoj koži nije izazvao nikakve negativne reakcije. Da ne zaboravim napomenuti da su vam za cijelo okoloočno područje doslovno potrebne 2 kapi i da će vam ovaj serum trajati zaista dugo (meni je trajao 3 mjeseca uz povremeno nanošenje i na područje oko usana). U svakom slučaju od mene imate preporuku za ovaj serum pogotovo ako uzmemo u obzir da osim što je djelotvoran ovaj serum proizvodi hrvatski proizvođač i nije testiran na životinjama.

Više informacija o SAN proizvodima možete pročitati ovdje.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li čuli za SAN prirodnu kozmetiku ?

1 komentar:

  1. Čini se kao odličan anti-age proizvod. Koristila sam njihovu anti-age kremu za lice i također sam njome bila jako zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši