utorak, 2. svibnja 2017.

BEAUTYBOX TRAVANJ

Jedan od ljepših osjećaja je kada me ranim jutrom probudi zvono na vratima a ispred me čeka dostavljač sa mojom malom kutijicom sreće :) . Da ne duljim previše sa uvodom jer vjerujem da o Beautyboxu već sve znate osim što se skriva u kutijici za travanj.







Dizajn kutijice je i ovaj mjesec prekrasan, pravi proljetni.




Beautybox za travanj ima 5 proizvoda, od kojih su čak 4 u originalnom tj. full size pakiranju.




DIETPHARM SUPER NARANČA, originalno pakiranje 18 vrećica




SUPER NARANČA je dodatak prehrani s vitaminom C, cinkom i biljnim ekstraktima acerole, šipka i ehinacee. Ne sadrži dodane šećere, ne sadrži bojila, ne sadrži gluten.

Sadržaj vrećice otopi uz miješanje u čaši (150 ml) vode. Odraslim osobama preporučuje se uzimanje 1 vrećice na dan, najbolje uz doručak.

Cijena : 149,90 kn


FA SOFT & CONTROL DEZODORANT, originalno pakiranje 150 ml




Zahvaljujući novoj formuli obogaćenoj jedinstvenom Dry Oil tehnologijom : mješavina suhih ulja koja se otpušta tijekom korištenja Soft & Control dezodoransa čini kožu nježnom i glatkom. Pouzdana deo zaštita koja traje i do 48 h. Anti - perspirant formula koja ne ostavlja tragove na odjeći.

Nanesi Fa Soft & Control dezodorant na područje ispod pazuha. FEEL FaNTASTIC!

Cijena : 19,99 kn


CATRICE GLAM & DOLL FALSE LASHES MASKARA, originalno pakiranje 9,5 ml




Catrice Glam & Doll False Lashes maskara postiže efekt umjetnih trepavica svojom zakrivljenom elastomera četkicom koja zahvaća svaku pojedinu trepavicu i prekriva ju dubokom crnom teksturom u samo jednoj primjeni.

Četkicu postavi na korijen trepavica i nježnim pokretima izvuci prema vrhu trepavica. Za optimalam rezultat ponovi u nekoliko slojeva.

Cijena : 31,90 kn



BATISTE ŠAMPON ZA  SUHO PRANJE KOSE, putno pakiranje 50 ml




Šampon za suho pranje kose revitalizira masnu i beživotnu kosu između pranja. U trenu kosi daje osjećaj čistoće, punoću, te je osvježava prekrasnim cvjetnim mirisom. Prikladan je za brzu upotrebu gdje od se nalazila.

Prije nanošenja bočicu protresi i ravnomjerno rasprši malu količinu s udaljenosti od oko 30 cm od kose. Ostavi da djeluje nekoliko trenutaka, a zatim kosu promasiraj ili iščešljaj.

Cijena za originalno pakiranje 200 ml : 29,90 kn

BEAD IT ON NARUKVICA, originalno pakiranje



BEAD IT ON narukvica je modni dodatak koji će ovoga proljeća upotpuniti svaku tvoju modnu kombinaciju.

Upotpuni svoj outfit BEAD IT ON narukvicom. Uz pomoć metalne kopče možeš regulirati veličinu narukvice oko svoga zgloba.

MOJI DOJMOVI :

Čitala sam dosta komentara na račun ove kutijice i uglavnom su cure bile nezadovoljne proizvodom Dietpharm Super naranča, a i primjetila sam da općenito puno cura ne voli u ovom tipu kutijice dobiti dodatke prehrani ili tablete. Meni se ovaj proizvod svidio i volim imati priliku isprobati ovakve proizvode kao što volim pred ljeto dobiti tablete beta karotena ili l-carnitina. Inače kupujem ove proizvode pa me razveseli mogućnost da isprobam poneki novi proizvod ili proivod koji možda ovako ne bih kupila. Po meni je Batiste suhi šampon promašaj u ovoj kutijici ali samo zato jer su u konkurentskoj kutijici ovi proizvodi skoro svaki drugi mjesec pa smo se svi već agano zasitili istih. Maskara Catrice mi je jedna od boljih u ovom cjenovnom rangu a sviđa mi se i miris Fa dezića (još oram vidjeti koliko je učinkovit).  Za kraj u kutijici se je našla i Bead it on narukvica koja je slatka ali kako ja baš nisam tip za tu vrstu nakita ona je već usrećila jednu curicu. Meni se kutijica za travanj svidjela a posebno mi se sviđa činjenica i to moram napisati i pohvaliti što su se ovaj put u svakom Beautyboxu našli jednaki proizvodi a ne kao npr. prošli put da netko dobijem lak za nokte, netko olovku za usne a netko puder. Izgleda da Beutybox zaista sluša naše kritike i pritužbe i trudi se da iz mjeseca u mjesec sve više cura bude zadovoljno. Ja sam ovaj mjesec poprilično zadovoljna, sviđa mi se da Beautybox ne ponavlja proizvode koji su već bili a i vrijednost kutijice je sigurno dupla nego što iznosi cijena kutijice.

PR PROIZVOD (u svojim recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

1 komentar:

  1. Divan beauty box :) I ja volim Fa dezodoranse i rado ih koristim, vec odavno :)

    OdgovoriIzbriši