ponedjeljak, 5. lipnja 2017.

ESSENZA ALOE SPF15 DNEVNA ZAŠTITNA KREMA

Ukoliko pratite moj blog sigurna sam da ste već upoznali Essenza kozmetiku a ako iz nekog razloga ipak niste na slijedećim linkovima se možete upoznati sa ovom odličnom kozmetikom proizvedenoj u Hrvatskoj - Essenza 1Essenza 2 i Essenza 3 . Od Essenza kozmetike sam dobila i Essenza Aloe SPF15 dnevnu zaštitnu kremu i upravo je ona zvijezda današnje recenzije :).







ŠTO KAŽE ESSENZA :

Essenza SPF krema namijenjena je za dnevnu njegu svih tipova kože, naročito osjetljivu i suhu kožu. Koži lica pruža zaštitu od svih vanjskih utjecaja, UV zračenja, vjetra, hladnoće ili topline te cjelodnevni hidrataciju.

Aloe SPF krema formulirana je na bazi sezamovog i kokosovog ulja te mango maslacu. Sadrži zaštitni UVA I UVB kompleks te ekstrakt aloe vere. Ugodnog je mirisa, bez alergenih spojeva, pa je pogodna i za najosjetljiviju kožu.

Essenza Aloe zaštitna SPF krema idealna je za dnevnu njegu tijekom cijele godine. Nanosi se nakon jutarnjeg umivanja, a barem 15 minuta prije izlaska iz zatvorenog prostora. Djeluje tijekom cijelog dana.





PAKIRANJE :

Kada se radi o ambalaži proizvoda Essenza svaki put iznenadi sa sve boljom ambalažom. Za Aloe SPF15 dnevnu zaštitnu kremu Essenza je odabrala airless bočicu od 50 ml. Ova bočica je po meni izuzetno praktična, stane u svaku kozmetičku torbicu i nema straha da će vam se proizvod razmazati po torbi i ostalim stvarima koje se nalaze u torbi.  Naime ova bočica osim prozirnog čepa ima i zaštitni i mali zaštitni čepić na pumpici koji nakon otvaranja možete (a i ne morate) vratiti na pumpicu. Krema se dozira na pritisak i to vrlo lagano. Tekstura kreme je lagana i što je meni važno nije masna i brzo se upija. Nekome će možda biti problem što ova krema sadrži miris ali meni se miris ove kreme baš sviđa jer me podsjeća na nešto ali još se nisam uspjela sjetiti na što (uglavnom nešto lijepo).






SASTAV :


Aqua, Sesaum Indicum Seed Oil, Dibutyl Adipate (and) Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate (and) Ethylhexyl Methoxycinnamate (and) Laureth-7 Citrate (and)  Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate (and) Ethylhexyl Triazone (and) Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxphenyl Triazine (and) Lauryl Glucoside (and) Triethanolamine (and) Aqua, Cocos Nucifera Oil, Glyceryl Stearate SE, Magnifera Indica Seed Butter, Coco-Caprylate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Citric Acid, Phenoxyethanol and Ethylhexylglycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Parfum






MOJI DOJMOVI :

Zaštitne kreme koristim tijekom cijele godine i smatram to nezaobilaznim korakom u svojoj dnevnoj rutini. Međutim često su te zaštitne kreme dosta masne, teške za kožu (ne znam da li ste kada doživjeli da se doslovno znojite ispod kreme ali ja jesam) i znaju mi čepiti pore. Ja imam suhu kožu lica a sestra masnu sklonu nepravilnostima pa sam odlučila napraviti mali test te sam jednu kremu ustupila sestri na testiranje. Ova krema je prošla naš test jer Essenza Aloe SPF15 krema moju suhu kožu nije još više isušila a sestrinu nije dodatno mastila te ni meni a ni sestri nije čepila pore ili izazvala bilo kakvu negativnu reakciju. Ja sam ovu kremu nanosila svakodnevno dok sunce još nije bilo toliko jako i u mome slučaju pokazala se i dobrom podlogom za puder. Ono što je po meni najveći plus ove kreme je što krema nije masna niti teška na licu te se zaista brzo upija u kožu i ne ostavlja masni film. Jedini minus Essenza Aloe SPF15 kreme je za meni premali zaštitni faktor za ovo vrijeme ( inače koristim SPF30 i SPF50 u ovom periodu) ali zato mi je bila odlična dok sunce nije toliko upeklo. Nadam se da će nas Essenza za ljeto iznenaditi nekom jednako dobrom kremicom sa nešto većim zaštitnim faktorom jer je ovo definitivno jedna od boljih zaštitnih krema koje sam imala prilike koristi.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)




I za kraj, jedno darivanje u suradnji sa Essenza kozmetikom  u kojem možete osvojiti upravo Aloe SPF15  kremu.
Darujemo 2 kreme a da bude malo zanimljivije, ovaj put 1 kremu dobija osoba koju odabere random a jednu kremu pokloniti ću jednom od najaktivnijih pratitelja na Facebook stranici i blogu (zapamtila sam par cura koje su uvijek aktivne i zato im se na ovaj način želim zahvaliti na potpori ).

Darivanje traje od danas 5.06. pa do 30.06. kako bi kremica stigla taman za godišnji :) .

Pravila :
1. Lajkati Facebook stranicu  J'adore les cosmétiques Beauty Blog i podijeliti post o darivanju javno
2. Komentirati neki članak na blogu
3. Ovdje ostaviti svoje ime i prvo slovo prezimena

Ono što možete učiniti za dodatno sudjelovanje ali nije uvjet je da zapratite Instagram bloga i/ili ovaj blog (ne zaboravite to navesti u komentarima).
Sretno svima :)


Dobitnica Essenza darivanja na blogu je Sanja Červar. Draga Sanja čestitam i pošalji mi podatke :) .

Broj komentara: 12: