srijeda, 17. svibnja 2017.

OLIVAL NATURAL DEO KREMA MENTA I LAVANDA

Olival je ovoga proljeća predstavio novi proizvod - deo kreme koje dolaze u 5 varijanti.Ja sam na testiranje  dobila Olival Natural menta i lavanda deo kremu.







ŠTO KAŽE OLIVAL :

Nova linija Natural deo krema odiše prirodom. Sadržani sastojci koji pružaju dugotrajnu svježinu i djelovanje dodatno su oplemenjeni blagim prirodnim mirisima. Mineralna podloga sa sodom bikarbonom u obliku kristalnih mikročestica aktivna je tvar ovih deo krema, izvrsno neutraliziraju znojdok sadržana eterična ulja djeluju antibakterijski i koži daju ugodan miris. Prednost ovih formulacija je istovremeno dezodoriranje, njega i hidratacija kože tijekom cijelog dana, a dugotrajnost i produženi učinak djelovanja osigurava uljna podloga : karite maslac i kokosovo ulje. Natural deo kreme ne sadrže opasne tvari, što je dodatno potvrđeno NATRUE certifikatom za prirodnu kozmetiku, a pomno usklađeni 100 % prirodni sastojci namijenjeni su i najosjetljivijoj koži i u svim razdobljima života.
Nemaju negativan učinak na kožu niti okoliš, ne štete ozonu, ne začepljuju pore, omogućuju koži da prirodno diše 

Olival Natural deo kreme dolaze u 5 varijanti tj. mirisa :

Natural deo krema ružmarin i limun
Natural deo krema menta i lavanda
Natural deo krema sensitive rose
Natural deo krema antibacterial - čajevac
Natural deo krema zeleni čaj






PAKIRANJE :

Olival Natural deo krema dolazi u tubici u količini od 50 ml. Bijela tubica ima fora proziran čep ispod kojeg se nalazi aplikator za 3 otvora. Pakiranje je vrlo praktično i maleno pa stane u svaku torbicu a ono što mi se posebno sviđa kod ambalaže je činjenica da zahvaljujući ovoe aplikatoru vrlo lako možete dozirati proizvod a sam aplikator ostaje čist te se proizvod ne razlijeva po čepu. Tekstura deo kreme je gelasta a pod prstima osjetim neke sitna zrnca. Kada nanesem proizvod na prvu me zapuhne osvježavajuć miris mente nakon kojega se osjeti i lavanda, vjerujte mi zaista odlična kombinacija mirisa.




SASTAV :

Cocos Nucifera Oil, Sodium Bicarbonate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Lanolin, Cetyl Palmitate, Mentha Piperita Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Linalool, d-Limonene

BEZ ALUMINIJA
BEZ PARABENA
NIJE TESTRANO NA ŽIVOTINJAMA






MOJI DOJMOVI :

Iako iskreno inače nemam običaj koristiti deo kreme već najčešće koristim obične deziće u spreju moram priznati da mi se ova Olivalova deo krema jako svidjela. Prije nego pređem na sve dobre strane ove deo kreme moram vam spomenuti i jednu lošu stranu a to je da ako ne pričekate neko vrijeme da se deo krema osuši prije nego se obučete (a ja sam biser jer sam se prvi put obukla pa tek onda nanijela deo kremu) onda ovaj proizvod ostavlja fleke po majici i to dosta teško perive masne fleke. Ali ako znate ovo unaprijed onda možda nikad i ne upoznate lošu stranu ovoga proizvoda. Već sam napisala da sam ja na testiranje dobila deo kremu menta i lavanda i ta kombinacija mi se toliko sviđa da mislim da sam mogla birati da bih i sama izabrala baš tu. Jedan dan sam bila na treningu i cijelo vrijeme se okrećem po dvorani jer svako toliko osjetim neki divan miris, i gledam ja tko to tako lijepo miriše i negdje pred kraj treninga shvatim da sam to ja :). Znači deo krema je izdržala cijeli trening crossfita i još uvijek je lijepo mirisala. Da ne bude zabune ova deo krema, barem u mome slučaju, nije kontrolirala odnosno sprječavala znojenje već je odlično neutralizirala miris. Još jedna pozitivna stvar je da ove deo kreme ne sadrže aluminij koji mnogi izbjegavaju,  ja baš nisam po tome pitanju isključiva premda sam uvijek sam  ako je proizvod dobar a bez štetnih sastojaka. Olival deo kreme ne sadrže niti alkohol pa se ne morate brinuti da će izazvati iritacije na vašoj koži, a ja sam ju bez ikakvih iritacija koristila i neposredno nakon depilacije. Ovaj proizvod dolazi u količini od 50 ml ali se vrlo, vrlo sporo troši. Sve u svemu iako to nisam očekivala na prvu moram priznati da me je Olival deo krema menta i lavanda oduševila i da ću svakako isprobati ovaj proizvod u još nekoj varijanti mirisa ( vjerojatno zeleni čaj ).

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li isprobali nove Olival deo kreme ?  


Broj komentara: 6:

  1. Odlična deo krema. Volim Olival❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Nažalost, još uvijek nisam isprobala nove Olival deo kreme, ali mirisi mi se jako sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam čajevac i oduševljena sam. Odličan dezić <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Jos uvek ih nisam probala, ali moracu jer zvuce savrseno ♡

    OdgovoriIzbriši
  5. obožavam Olival, ova je super, ali želim zeleni čaj isprobati

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam imala prilike probati ove kreme, ali mogu misliti kakve su. Obozavam lavandu.

    OdgovoriIzbriši