nedjelja, 27. svibnja 2018.

MOJA OAZA GRUPNA RECENZIJA

Najviše od svega volim kada vam na blogu mogu predstaviti prirodnu kozmetiku koja se proizvodi u Hrvatskoj i koja zapravo djeluje. Danas vam predstavljam jedan sasvim novi i mladi brand kozmetike znakovitoga imena Moja Oaza koja trenutno u ponudi ima 5 proizvoda. Svih 5 proizvoda Moje Oaze možete pronaći u ovoj recenziji i nadam se da ćete i vi pronaći svoga favorita.



UPOZNAJMO MOJU OAZU 

MOJA OAZA je mjesto gdje svi oni koji vjeruju u snagu prirode, pomognute inovativnom tehnologijom, mogu pronaći nešto za sebe, za svoju vanjsku ljepotu, te prirodan i njegovan izgled.
Moja Oaza vjeruje u to da u prirodi postoje prirodna rješenja za njegu, održavanje i revitalizaciju kože tijel, te vjerujući da su ih i pronašli, nesebično ih nude i nama.

Proizvodnja brenda Moja Oaza odvija se u Republici Hrvatskoj, u suvremenom proizvodnom pogonu, pod budnim okom marljivog tima koji se sastoji od ponajboljih stručnjaka, svaki u svom području : farmaceuta, dermatologa, procjenitelja sigurnosti i tehnologa sa jedinstvenom misijom : "Biti promjena koja mijenja Hrvatsku." Stoga s ponosom možemo reći da je Moja Oaza vrhunski hrvatski proizvod.






ANTICELULITNI GEL




Gel protiv izgleda narančine kore, trenutno daje osjećaj zategnutosti i poboljšan izgled tonusa kože, te se brzo upija. Formulacija sadrži inovativan kompleks od čak 6 sastojaka potpuno prirodnog podrijetla, poznatih po svojem djelovanju i učinkovitosti : ekstrakti kave, gotu kole, ginka, divljeg kestena i preslice uz dodatak kolagena, te visoko potentnu profesionalnu koncentraciju kofeina od čak 4 %. 

Cijena : 150,00 kuna




SASTAV :
AQUA, GLYCERIN, PROPYLENE GLYCOL, CAFFEINE, SALLICYLIC ACID, POLYSORBATE 80, AMORPHOPHALLUS KONJAC ROOT POWDER, CENTELLA ASIATICA EXTRACT, SOLUBLE COLLAGEN, EQUISETUM ARVENSE EXTRACT, COFFEA ARABICA SEED EXTRACT, GINKO BILOBA LEAF EXTRACT, AESCULUS HIPPOCASTANUM EXTRACT, PHONOXYETHANOL, SODIUM HYDROXIDE, PARFUM, CI 47005, CI 61570, EDTA, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LACTIC ACID, CITRIC ACID, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, CITRONELLOL, HYDROXYISOHEXYL3-CYCLOHEXANE CARBOXALDEHYDE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE

Recenziju Moja oaza proizvoda počinjem anticelulitnim gelom jer je upravo ovaj proizvod moj favorit i proizvod koji me zaista oduševio. Kao što samo ime govori tekstura ovoga proizvoda je gelasta i dosta brzo se upija u kožu. U početku mi se ovaj dio sa brzim upijanjem nije svidio jer sam željela proizvod koji bih mogla koristiti sa električnim masažerom koji sam nabavila međutim ovaj gel nije bio pogodan za masažu. Prilikom masaže mi se doslovno gulio sa kože a kako se brzo upije tako masaža i nije bila ugodna tj. imala sam osjećaj da stružem po koži. Onda sam odlučila preskočiti masažer i proizvod 2 puta dnevno umasirati rukom a ponekad nekim plastičnim kotačićima za masažu i tu je gel pokazao svoje prave karakteristike. Čak mi je ujutro bilo drago što mu ne treba 100 godina da se upije i da nisam nigdje kasnila čekajući da se mogu obući. Što se tiče onoga što vas najviše zanima a to je djelovanje moram iskreno napisati da je ovaj gel jedan od najboljih preparata za celulit koji sam koristila ( a vjerujte mi kada je riječ o celulitu nema te kreme ili tretmana koji ja nisam isprobala). Nakon otprilike 3 tjedna korištenja anticelulitnog gela (toliko mi je trebalo da potrošim proizvod) moja koža je bila vidljivo zategnutija i glađa. Imam 36 godina i 53 kile (u zadnje vrijeme nisam baš bila previše aktivna khm, khm) i naravno da nakon jedne potrošene bočice nije nestao sav celulit ali iskreno mogu reći da je stanje nekih 70 % bolje. Skoro sam zaboravila napomenuti da inače znam imati problema i sa skupljanjem vode u nogama i također mi se čini da mi je ovaj gel i ovdje puno pomogao. Ono što ovaj gel razlikuje od nekih sličnih preparata koje sam koristila i sa kojima sam isto možda bila zadovoljna je činjenica da mi ovaj gel nije nimalo isušio kožu već mi je kožu uz to što je postala zategnutija i zaglađenija bila i mekana. Ovaj proizvod svakako ima moje preporuke i sigurno ću ga uskoro kupiti.




GEL KREMA ZA TIJELO - SPORT




Gel krema za tijelo Sport njeguje kožu tijela, a pogodna je i za masiranje. Posebno je formulirana sa eteričnim uljem eukaliptusa i CO2 ekstraktom paprike, uz dodatak mentola i kamfora, za potpunu učinkovitost i osnaženo djelovanje. Nakon nanošenja i intenzivnog masiranja postiže se efekt grijanja, a nakon nekog vremena postiže se suprotan, osvježavajući efekt hlađenja. Koža će nakon upotrebe biti njegovana, relaksirana i revitalizirana.

Cijena : 90,00 kuna




SASTAV :

AQUA, PROPYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, CAMPHOR, MENTHOL, METHYL SALICYL, ISOAMYL LAURATE, OLEA EUROPEA FRUIT OIL, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, POLYSORBATE 80, GLYCERYL STEARATE CITRATE, EUCALYPTUS GLOBULUS LEAF OIL, UNDECANE, TRIDECANE, PHENOXYETHANOL, ISOHEXADECANE, BRASSICA CAMPESTRIS SEED OIL, CAPSICUM FRUTESCENS FRUIT EXTRACT, CAPRYLYL GLYCOL; ACACIA CATECHU GUM, XANTHAN GUM, CLYCERYL CAPRYLATE, LIMONENE



Iako trenutno nisam u fazi intenzivnog vremena ipak me svako toliko nešto boli pa sam ovu gel kremu za tijelo detaljno isprobala na gotovo svim dijelovima tijela. Posebno sam zadovoljna sa ovim proizvodom bila primjenom na vrat, leđa i ramena te na koljeno koje sam operirala. Ponekad sam kada bih pretjerala sa hodanjem znala nakon tuširanja namazati listove i zaista uživala u tom osjećaju kada bi se mišići nogu najprije zagrijali a zatim bi uslijedila faza hlađenja i osvježenja. Nakon toga imala bih osjećaj da su mi noge lagane kao perce. Ukoliko trenirate (ali i ne morate trenirati da bi vas neki mišić zabolio) zaista je preporučljivo imati ovu kremu nadohvat ruke. E da i mali hint, nakon mazanja svakako dobro (ali baš dobro) operite ruke jer vjerujte mi ne želite da vam ova krema dođe u doticaj sa okom ( o da, vjerujte meni da to ne želite).




KREMA ZA RUKE JOJOBA & NEVEN




Krema za ruke Jojoba & Neven je izrazito bogate teksture, brzo se upija, ne ostavlja masni trag, te koži ruku daje svu potrebnu njegu. Formulirana sa visokim udjelom sastojaka prirodnog podrijetla - dragocjena ulja jojobe i marelice, koja se brzo upijaju i omekšavaju grubu i ispucanu kožu, kakao maslac koji pomaže u borbi protiv slobodnih radikala zbog visokog udjela antioksidansa i dubinski nejguje kožu, te pčelinji vosak i ekstrakt cvijeta nevena koji imaju protuupalni učinak i štite od hladnoće i vjetra.



Moja Oaza krema za ruke Jojoba & Neven dolazi u praktičnom airless pakiranju u količini od 50 ml. Krema je bogate teksture i brzo se upija u kožu.

Cijena: 55,00 kuna





SASTAV :



Moja Oaza krema za ruke njeguje i oporavlja suhu kožu ruku bogatom teksturom. Krema se brzo upije u kožu i što je vrlo važno ne ostavlja masni trag. Ne znam za vas ali meni nema gore stvari nego kada me u autu zateže koža ruku pa ih namažem a ruke mi nakon toga budu toliko skliske da mi volan klizi iz ruku. E pa ako i vi radi istoga razloga izbjegavate kreme za ruke a ruke vam vape za njegom, slobodno isprobajte ovu kremu. Moja zamjerka ide jedino na miris koji nije nimalo neugodan već je zaista prirodan i blag ali meni se eto nikako ne sviđa.


KREMA ZA LICE KOLAGEN & CERAMIDI




Dnevna krema za lice, bogate ali brzo upijajuće svilenkaste teksture, pruža koži zaštitu tokom čitavog dana, dubinski ju hrani i hidratizira. Formulacija je spoj suvremene tehnologije i pomno biraninih prirodnih sastojaka kako bi se dobio proizvod s visokim udjelom aktivnih sastojaka prirodnog podrijetla. Sadrži esencijalne dermalne biomolekule ( koži srodni sastojci ) : kolagen neophodan za čvrstoću i tonus kože, hijaluron koji dokazano hidratizira i ovlažuje kožu te ceramide kao gradivne jedinice staničnih membrana i zaštitnog hidrolipidnog sloja kože. Antioskidansi, ekstrakti sjemenki grožđa i zelenog čaja ( bogatim polifenolima ) te provitamin E, pružaju koži  zaštitu od  slobodnih radikalanastalih djelovanjem UV zračenja, te štite kožu od prijevremenog, svjetlošću uvjetovanog starenja kože. Dragocjena prirodna ulja jojobe, badema i karite maslaca, pružaju koži svilenkastu mekoću i podatnost.



Pakiranje Moja Oaza kreme za lice Kolagen & Ceramidi je kao i kod ostalih proizvoda plastična airless bočica koja omogućuje higijensko i praktično doziranje kreme. Krema je bogata i hranjiva a opet lagane teksture i brzo se upija u kožu. Miris kreme je vrlo blag i ugodan.

Cijena : 90,00 kuna




SASTAV :



Imam suhu kožu lica koja je uz to i osjetljiva i stoga uvijek kremama koje obećavaju duboku hidrataciju pristupam sa dozom sumnje jer ili mi ne budu dovoljno hranjive ili mi izazovu nered na licu. Ova krema mi nije izazvala nikakve negativne reakcije na licu a zaista je mojoj suhoj koži pružila potrebnu hidrataciju. Krema se brzo upija u kožu te na licu ne ostavlja masni film i kao takva pokazala se odličnom kao podloga za make up. Uz brzo upijanje, bogatu njegu ovu kremu odličnom čini i blagi i ugodan miris. Počela sam ovu kremu koristiti baš u doba kada mi je koža na nekim dijelovima bila baš vidljivo suha i zaista sam već nakon par dana vidjela razliku. Moja Oaza krema za lice kožu hrani i hidratizira te ju ostavlja mekom i zaglađenom. Jedina zamjerka ovoj kremi je da ne postoji ista takva verzija sa nekim visokim zaštitnim faktorom i ovim putem šaljem hint Mojoj Oazi da za nas naprave i tako nešto.


BALZAM ZA NJEGU USANA - KOKOS



Balzam za usne kokos je bogate, hranjive teksture, te dugotrajno njeguje i štiti vaše osjetljive usne. Kombinacija pomno biranih sastojaka prirodnog podrijetla : hladno prešanog ulja kokosa koje djeluje antibakterijski i antivirusno, dubinski njeguje usnice i ugodne je arome, ricinusovog ulja koje umiruje, štiti i vlaži kožu, kakao maslac koji osim što izvrsno hidratizira, odlično njeguje suhu i reaktivnu kožu, te lanolin i pčelinji vosak koji štite od vanjskih utjecaja poput hladnoće, vjetra i sunca te daju balzamu bogatu teksturu.



Pakiranje Moja Oaza balzama za usne kokos je plastična teglica u kojoj se nalazi 15 g proizvoda. Balzam naravno miriše na kokos. 

Cijena : 40,00 kuna



SASTAV :


Imam stvarno jako suhe usne i stvarno nema balzama za usne kojeg nisam isprobala i uglavnom rijetko koji je dovoljno hranjiv za moje usne. Moja Oaza balzam za usne mi se sviđa jer bogato njeguje moje usne, usne nakon njega budu njegovane i sjajne a opet ne premasne. Iako mi se samo pakiranje balzama ne sviđa jer je dosta nepraktično a i nije baš higijenski iznenadila me činjenica da se balzam odlično razmazuje i lako nanosi na usne. Ovaj balzam je također odlična podloga za ruž jer osim što hrani usne također ih i zagladi. Miris kokosa mu je veliki plus ali taj miris se po nanošenju na usne ne osjeti. Apeliram na Moju Oazu da uskoro svoja asortiman prošire ovim balzamom ali u pakiranju sticka.



Iako nemam običaj dodatno uređivati recenziju jednom kad je objavljena ovaj ću put napraviti iznimku i napisati da mi se po objavi ove recenzije javila Moja Oaza sa lijepom viješću da Moja Oaza balzam za usne uskoro možete pronaći u novom i praktičnijem pakiranju.



PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Jeste li čuli za Moju Oazu ?  Jeste li isprobali neki proizvod ? Želite li isprobati neki Moja Oaza proizvod?

Nema komentara:

Objavi komentar