ponedjeljak, 18. lipnja 2018.

ISABELLE LANCRAY EGOSTYLE MISSION DE-STRESS GEL KREMA

Jedna od ljepših stvari pisanja recenzija je što sam imala priliku probati neke proizvode koje možda nikada ne bih isprobala jer nisu dostupne u svakoj drogeriji ili parfumeriji. Kao velikoj ljubiteljici kozmetike na Sajmu kozmetike u Zagrebu odmah mi je za oko zapela ova kozmetika zvučnog imema sa kojom sam se prvi puta susrela. Saznavši malo više o Isabelle Lancray kozmetici dobila sam želju nešto i isprobati te sam na recenziju između ostalih proizvoda dobila i ovu kremu čiju recenziju čitate.




UPOZNAJMO ISABELLE LANCRAY :

Još od 1945. godine brend Isabelle Lancray Paris je sinonim za luksuz i inovaciju.
Kozmetika sa spojem francuske elegancije i njemačke tehnologije. Zasniva se na tradiciji sa pomno biranim bio - inteligentnim sirovim sastojcima i high - tehnologijom. Razvili su niz setova tretmana za njegu kože sa naglaskom za određene nedostatke kože sa 2 cilja na umu:
1. cilj - najveći rezultati liječenja 
2. cilj - najveća sigurnost preparata

Sigurnost proizvoda i razvijeni koncept za netolerantne, osjetljive i alergijama sklone kože daju zdravu i njegovanu kožu.
Kozmetika sa sigurnim formulama, bez štetnih mirisa, parabena, silikona, EO, PEG-a .


Isabelle Lancray kozmetika ima puno linija prilagođenih različitim potrebama kože a ja sam na recenziju dobila gel kremu iz linije EGOSTYLE. 
EGOSTYLE linija štiti kožu protiv vanjskog onečišćenja i slobodnih radikala ( Antipollution efekt ), jača kožnu funkciju za bolji imunitet te pruža maksimalnu hidrataciju za vitalnost kože.

EGOSTYLE Mission De - Stress Gel Creme



Lagana, ultramoderna gel krema sa UV zaštitom, hijaluronskom kiselinom i antioksidansom Resveratrolom protiv onečišćenja iz okoliša, preuranjenog starenja i fotostarenja.
Sa trostrukim aktivnim pristupom - zaštitni film protiv onečišćenja, zaštita od slobodnih radikala, jačanje kožne barijere s učinkom hlađenja.







AKTIVNI SASTOJCI :

SmartCrystals RESVERATROL
Opsežna temeljna istraživanjau farmaceutskoj industriji pokazala su da raspršivanje kristalnih aktivnih sastojaka u veličinama od 200 do 800 nm iznenada povećavaju njegovu topivost do 1000 puta. To dramatično povećavanje gradijenta koncentracije rezultira do 20 puta veće konačne koncentracije u tkivima nego što je bilo moguće ostvariti.

 UV kapsule
Patentirani, stabilni sustav nosača kemijskih UV filtera pruža koži širok spektar zaštite od oštećenja uzrokovanih UV zračenjem. Izrađene od prirodnog materijala, kapsule sigurno okružuju zaštitni filter. Jedinstveni sastav njihova kućišta jamči da ostaju na površini kože, ne raspršuju se, ne prodiru u kožu i tvore ravnomjerni film na koži. Zbog toga nisu alergene poput mikropigmenta, a istovremeno su stabilne kao kemijski UV filtri. Zbog njihove visoke koncentracije na površini kože, UV kapsule nude i bolju zaštitu od slobodnih radikala.

HYDRACTIN
HYDRACTIN djeluje kao jedinstven, kozmetički sastojak na 3 razine :
1. Kao izvor energije za poticanje metabolizma stanica, što značajno povećava vlagu kože.
2. Algine komponente uvelike smanjuju gubitak vode kroz transepidermalni sustav
3. Vitalne tvari iz papaje podržavaju prirodni proces pilinga kože kako bi je činile svježijom, blistavijom i zdravijom

GLYCOLIFT
Izgrađuje zaštitni film poput druge kože, koji sprečava prodiranje vanjskih zagađivača i olakšava uklanjanje onih koji su već prionuli na površini kože. Također sadži probiotički glukan koji podržava zdravu floru kože, čime se jača prirodna obrana i imunitet kože.

HIJALALURONSKA KISELINA
Može vezati vrlo velike količine vode (do 6 litara po gramu). Već u 1% - tnim vodenim otopinama hijaluronska kiselina formira intermolekularne čvorove koji razvijaju visokoelastičnu mrežu koja čvrsto veže vodu. Hijaluronska kiselina je visoko preporučena za njegu kože, stvara nevidljivi film koji štiti rožnati sloj kože od isušivanja.

GAMMA - OLIGO
Sastoji se od D i L-glutaminske kiseline. Poliglutaminska kiselina blokira enzim hijaluronidaze HA. To štiti hijaluronsku kiselinu od prekomjernog i preuranjenog iscrpljivanja. Ova sirovina je stoga idealna za kombiniranje s hijaluronskom kiselinom, produžuje i pojačava njezin učinak.




Kada sam se prvi puta susrela sa Isabelle Lancray Egostyle gel kremom bila sam sigurna da se neće baš najbolje slagati sa mojom kožom, sa obzirom da nemam nekih dobrih iskustava sa proizvodima za lice gel teksture. Međutim već na prvo mazanje shvatila sam da ovo nije ni blizu onoj ljepljivoj, gelastoj teksturi sa kojom sam se do sada susretala. Ova krema je laganija hidrantna krema koja se gotovo u trenu upija a kožu ostavlja nahranjenom, zaglađenom i baršunasto mekom. Nanoseći je svako jutro, uživala  sam u njezinom blago cvjetnom te iznimno ugodnom i nježnom mirisu. Isabelle Lancray Egostyle krema pokazala se idealnom i kao podloga za puder. Ovo je jedna od onih krema kojima i da želim ne mogu naći manu jer sam sa svakim danom korištenja ove kreme vidjela da moja koža izgleda zdravije, zategnutije i nahranjeno a to je primijetila i moja okolina.Zapravo, da budem najiskrenija iako sam sa učincima ove kreme bila jako zadovoljna, pravu njezinu moć vidjela sam tek kada sam ju potrošila i počela koristiti drugu kremu. Tek tada sam vidjela koliko zapravo ova krema nedostaje koži moga lica i vrata. Već znate da imam suhu kožu koja ima tendenciju k mješovitoj (na terapiji sam Eutyroxom pa tu suhoću lica uglavnom diktira gospođa štitnjača) i u ovom toplijem periodu bila mi je dovoljna sama u kombinaciji sa nekom kremom sa visokim zaštitnim faktorom. Da ne bude zabune već sam napisala da ova krema u sebi sadrži UV zaštitu ali kako nigdje nisam pronašla podatak koliko je točno visok taj SPF, a ja sam zaista svijetle puti, u ljetnom periodu sve kreme kombiniram u paru sa kremama visokog zaštitnig faktora (preferiram SPF50). Zimi bih najvjerojatnije uz ovu kremu koristila i neki serum ili bih uzela njezinu inačicu kao što je Egostyle bogata 24h krema. E sada, kada sam nahvalila ovu kremu (opravdano) dolazim do jedinog malog minusa, koji to ne mora biti ali znajući kakvim užurbanim životom živimo, ipak će nekima možda biti. Naime ovu Isabelle Lancray Egostyle gel kremu (kao uostalom i ostale Isabelle Lancray proizvode) možete kupiti isključivo u odabranim kozmetičkim salonima jer su to prije svega preparati namijenjeni za profesionalnu njegu. Sigurna sam da ćete se složiti sa mnom da i to puno govori o njihovoj kvaliteti. U svakom slučaju imate svaku preporuku od mene za ovu kremu.

Više o ovim proizvodima kao i gdje ih kupiti možete saznati ovdje . Kako bi ostali u toku sa svim Isabelle Lancray proizvodima predlažem vam da ih zapratite na njihovoj novoj Facebook stranici .

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li se možda već susreli sa Isabelle Lancray kozmetikom ?

Nema komentara:

Objavi komentar