četvrtak, 13. rujna 2018.

E.L.F. PORELESS FACE PRIMER

U ožujku je e.l.f kozmetika stigla u Hrvatsku i to u odabrane BIPA poslovnice. E.l.f. kozmetika je profesionalna i visokokvalitetna kozmetika koja zahvaljući širokom asortimanu proizvoda zadovoljava i najzahtjevnije make up stručnjake. Uz širok asortiman i visoku kvalitetu još jedna odlika e.l.f. kozmetike je i povoljna cijena, te time ova kozmetika postaje dostipna za sve.
Na predstavljanju e.l.f kozmetike na poklon sam dobila 3 proizvoda ; peeling za usne, Poreless Face Primer i Baked Highlighter&Blush. U međuvremenu sam kupila još jedan proizvod koji mi se na prvih par nanošenja jako dojmio ali za recenziju će još malo sačekati a radi se o High Definition Undereye Setting Powder.  U danšnoj recenziji odlučila sam vam predstaviti proizvod koji sam dobila i koji mi je kratko vrijeme postao HG. Ako želite saznati  kojem se proizvodu radi, nastavite sa čitanjem.





PORELESS FACE PRIMER


Ovaj primer priprema kožu da kako bi puder ljepše "sjeo" na kožu i daje dugotrajni mat efekt koži. Njegova jedinstvena formula pomaže reducirati pore, fine linije i sjaj.



Kao i većina e.l.f. kozmetike i ovaj primer ima jednostavnu ambalažu, točnije radi se o plastičnoj bočici sa pumpicom. Primer je bijele boje i brzo se upija u kožu. Iako mi se miris ovoga primera ne sviđa previše (osjeti se miris čajevca), on je stvarno vrlo blag i brzo ispari.




SASTAV :




Iako ovaj primer nije jedini u mojoj kolekciji, trenutno mi je svakako najdraži i to iz nekoliko razloga. Primer se zaista brzo upija u kožu ali je bitno da ga nanesete tek nakon što vam se krema dobro upije (naravno pod uvjetom da prije primera stavljate kremu, a ja vam svakako to savjetujem). Na koži je zaista ugodan, nije nimalo težak i što je jako važno nije mi izazvao nikakve nepravilnosti na koži. Što se tiče njegove primarne funkcije mogu bez imalo razmišljanja reći da puder savršeno "sjeda" na lice nakon primera. Lice bude zaglađeno, pore minimalne a fine linije se također popune. Nemam masnu kožu pa ne znam koliko bi držao sjaj pod kontrolom kod takve kože ali na mojoj koži pruža sasvim zadovoljavajući efekt. Najduže sam primer na licu imala 8-10 sati i u tome periodu nije ništa prosijalo. Ono što mi se posebno sviđa je i da rumenilo i highligter par sati izgledaju kao da sam ih taj čas nanijela. U svakom slučaju od mene imate tople preporuke za ovaj primer.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li već isprobali e.l.f. proizvode ?    Koji su vaši favoriti ?

Nema komentara:

Objavi komentar