nedjelja, 30. rujna 2018.

REDKEN EXTREME CAT I REDKEN EXTREME ANTI - SNAP

Već godinama se redovito blajham a u zadnje vrijeme kosu sam počela tonirati u sive tonove i naravno da kosa, kao i koža pamti . Ja svojoj kosi zaista pokušavam dati najbolju njegu i stalno sam u potrazi za nekim odličnim proizvodima te sam tako na internetu naišla na recenziju Redken proizvoda koje sam nekad davno i koristila te bila jako zadovoljna. Redken proizvode nisam našla niti na jednom prodajnom mjestu u Rijeci pa sam ih naručila preko Notino webshopa. Ukoliko još niste naručila preko Notino.hr imate moje tople preporuke jer je naručivanje lako, a proizvodi su već kroz 2 dana na vašoj kućnoj adresi. Kada već pričamo o Notino.hr moram sa vama podijeliti i jednu super vijest, a to je da se na Notinu mogu pronaći i Avon proizvodi. Ne znam za vas ali mene je ta vijest oduševila jer ne moram više ganjati Avon lady po Rijeci.
Sada kada sam vam to napisala možemo se vratiti na moju kosu i recenziju 2 Redken Extreme proizvoda koja bih vam voljela predstaviti.




UPOZNAJMO REDKEN :

Redken 5th Avenue NYC je američki brand profesionalne kozmetike za kosu koji su 1960. godine osnovali glumica Paula Kent i frizer Jheri Redding. Fokusira se na razvoj prekretničkih proizvoda i svojim inovativnim pristupom podržava kreativnovnost frizera i stilista. Šamponi, regeneratori, maske i sprejevi za stiliziranje kosa branda Redken vrlo su popularni širom svijeta.Veliki raspon proizvodnih linija jamči da će svatko izabrati samo ono najbolje za svoju kosu. Zahvaljujući specijalnim i istovremeno blagim preparatima, kozmetika za kosu Redken jamstvo je najkvalitetnije njege. Redken 5th Avenue NYC neprestano je u centru aktualnih događanja, prisutan je na Fashion Weeku u New Yorku, Londonu, Milanu i Parizu.


REDKEN 5TH AVENUE NYC EXTREME CAT




Kura za oštećenu, kemijski tretiranu kosu Redken Extreme cat predstavlja nezamjenjiv korak u ritualu njegovanja kose.
Svojstva :

  • jača dlaku kose 
  • štiti od štetnog djelovanja okruženja
  • pruža kosi briljantni sjaj
  • kosa je mekana na dodir
Način upotrebe :
Nanesite na vlažnu kosu opranu šamponom. Ostavite da djeluje po uputama na pakiranju, te nakon toga temeljito isperite.



SASTAV :



REDKEN 5TH AVENUE NYVC EXTREME ANTI - SNAP


Njega bez ispiranja Redken Extreme anti - snap pruža vašoj kosi sve što joj je potrebno nakon pranja.

Svojstva :

  • eliminira lomnjenje kose
  • sprječava ispucale krajeve
  • poboljšava strukturu kose
  • pruža hidrataciju i hranjive tvari
  • povećava gustoću i jačinu kose



Način upotrebe :
Nanesite na kosu osušenu ručnikom. Nemojte ispirati.

SASTAV :



Ova dva Redken Extreme proizvoda sam koristila u isto vrijeme pa ću ih i zajedno recenzirati. Redken Extreme cat  proteinski sprej namijenjen je rekonstrukciji oštećene i kemijski tretirane kose. Iskreno prvi puta kad sam nanijela ovaj sprej mislila sam da će ovaj proizvod biti veliki promašaj jer mi je kosa bila jako gruba i suha pod prstima sve dok ju nisam oprala (inače sam naviknuta da ju maske i regeneratori odmah omekšaju). Već kada sam kosu prosušila ručnikom shvatila sam da je Redken Extreme cat jedan od proizvoda sa kojim ću se dugo družiti. Ovo je jedan od proizvoda koji neće svoj puni potencijal pokazati prilikom prvog korištenja ali ćete redovitim korištenjem i te kako vidjeti koliko je zapravo dobar u onome što radi za kosu. Kosa je sa svakim korištenjem sve jača i primijetila sam da puno manje puca. Još jedna stvar što se tiče ovoga rekonstruktora jest da preporučujem da ga ne nanosite prečesto tj. mislim da je dovoljno jednom u 10 dana jer sam pročitala neka iskustva da koliko god je on odličan za kosu toliko da postoji mogućnost da od prečeste upotrebe napravi suprotan efekt tj. da kosa popuca. Da li je to istina ili ne, ja nisam htjela isprobavati na svojoj kosi ali eto čisto da vam napomenem. Kada nakon pranja kosu prosušim ručnikom na red dolazi Redkem Extreme anti - snap tretman protiv lomljenja vlasi koji se ne ispire. Ovaj proizvod lijepo omekša kosu, ne masti je nimalo te uvelike olakša češljanje. Oba Redken Extreme proizvoda imaju prepoznatljiv i ugodan miris a ja sam u njima prepoznala zaista moćne saveznike za zdravlje i ljepotu moje kose. Za kraj vam stavljam i jednu fotografiju moje kose jer kažu da slika govori 1000 riječi, pa vi procijenite koliko su ovi Redken Extreme proizvodi učinkoviti.


1 komentar:

  1. Notino mi je odličan,sve na jednom mjestu,od proizvoda iz kataloške prodaje do proizvoda za kosu iz profesionalnih salona.U potrazi sam za dobrom maskom za kosu.Nisam probala ništa od Redkena ali hoću

    OdgovoriIzbriši