petak, 26. listopada 2018.

MEDAVITA CHOICE SILVER MASKA ZA KOSU

Najveći problem sa kojim se susreću žene koje bojaju svoju kosu je kako održati lijepu boju, koja neće izgledati isprano, između dva bojenja. Posebna kategorija su žene koje se bojaju u plavo ( a ovdje spadam i ja ) jer se one moraju uza sve to boriti i sa žutim tonovima u kosi te u većini slučajeva imaju vrlo suhu kosu koja zahtjeva kvalitetne preparate za njegu. Ja sam svoj HG proizvod pronašla u Medavita Choice maski za kosu u nijansi silver.






ŠTO KAŽE MEDAVITA :




Hidratantna maska za sjaj koja oživljava boju, daje intenzitet prirodnim refleksima i njeguje kosu u samo jednom tretmanu. Idealna za prirodnu, bojenu i osjetljivu kosu, kosu s pramenovima i balayageom. Sadrži Amino Concentrée, ulje zrna borovnice i ulje kokosa. Ne sadrži amonijak.

Karakteristike :

  • Čini kosu sjajnom, njegovanom i nahranjenom 
  • Daje jači intenzitet kozmetičkoj boji
  • Pojačava prirodnu ili kozmetičku boju
  • Tonira pramenove
  • Tonira prosijedu kosu
Uz neutro ( clear ) masku ovu masku možete pronaći u 8 nijansi ( gold, copper, red, aubergine, silver, beige, caramel i cold brown ).


Kako ja imam plavu kosu  koja se presijava u srebrno / sivu nijansu, moja maska je u nijansi silver i za nju pišem ovu recenziju.


PAKIRANJE :

Medavita Choice Mask dolazi u plastičnoj tubi u količini od 200 ml. Maska je ljubičaste boje i preporučuje se obavezno koristiti rukavice prilikom upotrebe. Maska ima predivan svježi miris. Kosa je nakon ove maske hidratizirana, mekana i lako se raščešljava a boja osvježena.

Cijena : 119,00 kn

Medavita Choice masku za kosu možete kupiti ovdje .

UPOTREBA :
Oprati i ručnikom prosušiti kosu, nanijeti masku na dužinu i vrhove, umasirati i raščešljati, ostaviti 5-20 minuta zatim isprati. 




SASTAV :






MOJI DOJMOVI :

Dugo godina sam koristila silver šampone i zaista nema toga branda kojeg nisam probala ( sve vam je jasno ako vam kažem da se blajham 18 godina ) i najbolji po pitanju tog anti-yellow odnosno silver efekta mi je bio Keune, ali on mi je strašno isušio ionako suhu kosu.Otkako sam probala Medavita Choice masku u nijansi silver shvatila sam da nikada ne želim biti bez ove maske. Prva stvar koja ovu masku izdvaja od recimo Keune silver šampona je što ova maska prilikom osvježavanja boje moju kosu nijansira baš u srebrnu dok mi se sa Keune šamponom znalo dogoditi da moja kosa povuče na ljubičasto. Ispod recenzije staviti ću fotografiju moje kose nakon što sam stavila masku da možete vidjeti kako lijepo osvježi i nijansira boju kose ( na fotografiji kosa je bojana prije 2 mjeseca ).
Medavita Choice maska ne samo da ne isušuje kosu već ju hrani i njeguje te restrukturira i štiti vlas. Kosa nakon upotrebe bude nahranjena, meka i lako se raščešljava. Ja sam oduševljena što sam otkrila ovu masku jer mi je doslovno preporodila kosu kao njega a kao osvježivač i nijanser boje zaista radi odličan posao. Toplo preporučujem ovu nijansu svim plavušama hladnoga tona koje imaju problem sa žutilom u kosi ili jednostavno žele osvježiti svoju boju između 2 bojenja.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Koristite li silver šampone / maske ?     Kako vam se čini Medavita Choice maska ?

Nema komentara:

Objavi komentar