petak, 16. kolovoza 2019.

BIOBAZA READY FOR SUN DODATAK PREHRANI

Moja koža je jako osjetljiva na sunce pa svake godine već krajem ožujka počnem piti beta - karoten. Inače imam  vitiligo i baš primijetim da mi koža puno lakše crveni ukoliko ne koristim beta - karoten.
Vjerojatno se sada pitate zašto kraj toliko popularnih i zvučnih imena iz ljekarne ja pišem upravo o Biobaza Ready for sun dodatku prehrani, a u nastavku recenzije vam donosim odgovor baš na to pitanje.



Prije par mjeseci odlučila sam napraviti mali test i išla sam od ljekarne do ljekarne tražeći beta - karoten koji je prikladan za vegetarijance, i to se pokazalo kao nemoguća misija. Najveće razočaranje mi je što sam na stranici jedne online ljekarne pronašla informaciju da je Solgar beta - karoten pogodan za vegane. Sva sretna sam pohitala u ljekarnu, međutim ne da nije pogodan za vegane ( zgušnjivač je pčelinji vosak ) nego nije pogodan ni za vegetarijance radi želatinozne kapsule. Naravno, zvala sam tu online ljekarnu na telefon i pitala ih da mi još jednom objasne kako je moguće da kraj ovih sastojaka piše da je proizvod pogodan za vegane, na što su mi oni obećali provjeriti sastojke. Nakon par dana su se javili i rekli da ipak izgleda nije pogodan za vegane ali na stranici i dalje stoji da je. U redu, mislim da ste shvatili da jedino čemu donekle možete vjerovati je da dobro i pozorno čitate sastav proizvoda. Upravo radi ovakvih stvari odlučila sam pisati o Biobaza kapsulama beta - karotena da ukoliko ste vegetarijanac poput mene znate koje kapsule odabrati. Da se razumijemo, znam da je izvan Hrvatske  izbor ipak nešto veći ali meni je bilo hitno jer je ljeto već kucalo na vrata i željela sam svoj beta - karoten početi piti čim prije.


Ready for Sun kapsule su dodatak prehrani za pripremu kože prije izlaganja suncu. Sadrže jedinstveni koktel sastojaka na bazi prirodnih antioksidansa, poput visoko koncentriranog beta - karotena iz ljubičaste mrkve, vitamina A, koji doprinosi održavanju normalne kože, vitamina C, koji doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kože, te vitamina E i selena, koji doprinose zaštiti stanica od oksidativnog stresa. Pogodno za vegetarijance i vegane.



SASTAV :


Aktivni sastojci : prah ljubičaste mrkve, beta - karoten, astaksantin, selen, vitamini A, C i E

Vitamin A doprinosi održavanju normalne kože.
Vitamin C doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kože.
Vitamin E i C doprinose zaštiti stanica od oksidativnog stresa.
Selen doprinosi normalnoj funkciji imunološkog sustava i zaštiti stanica od oksidativnog stresa.



Uporaba : Uzeti 1 kapsulu dnevno nakon jela. Preporučuje se uzimati tri mjeseca prije izlaganja suncu te tijekom i nakon sunčanja. U pakiranju se nalazi 30 kapsula, i jedno pakiranje je dostatno za mjesec dana.




BIOBAZA Ready for sun dodatak prehrani pronašla sam u Mulleru i Bipi, dok su mi u DM-u rekli da ga od ove godine više nemaju u ponudi.

Koristite li i vi beta - karoten ?  Znate li za još neki beta - karoten koji je pogodan za vegetarijance ?

Nema komentara:

Objavi komentar