srijeda, 24. lipnja 2020.

iUNIK PROPOLIS VITAMIN SLEEPING MASKA SA PROPOLISOM - VITAMINSKA NOĆNA MASKA SA PROPOLISOM

 Ako me čitate, onda vjerojatno znate da obožavam korejske proizvode a o iUNIK proizvodima ste već mogli čitati ovdje.
Danas vam tipkam recenziju o jednom inovativnom proizvodu, tj. o takozvanoj noćnoj maski koja dolazi kao zadnji korak u njezi  a preko noći obnavlja i revitalizira suhu i umornu  kožu.






ŠTO KAŽE iUNIK :

Vitaminska noćna maska u obliku kreme sadrži ekstrakt propolisa i one ektrakte koji intenzivno hidratiziraju i hrane umornu kožu dok se ona regenerira za vrijeme spavanja. Maska pomaže ujednačenju tena, zaglađuje teksturu kože i djeluje preventivno na znakove starenja.
Može se koristiti i kao noćna krema.







PAKIRANJE :

Pakiranje iUNIK noćne maske sa propolisom  je jednostavna plastična tubica žute boje u kojoj se nalazi 60 ml proizvoda. Moram priznati da je 60 ml prilično velika militraža za ovaj tip proizvoda i to mi je velika prednost. Tekstura ove maske je kremasta a kada se nanese imam osjećaj da na trenutak postane uljna, međutim već nakon par minuta lijepo se upije u kožu pritom je ostavljajući baršunasto mekom bez masnih tragova.






NAČIN KORIŠTENJA :

1. KAO NOĆNA MASKA - Nanesite odgovarajuću količinu na lice i vrat i ostavite da se upije preko noći

2. KAO KREMA - Kao posljednji korak u rutini nanesite odgovarajuću količinu i nježno utapkajte dok se dobro ne upije.

SASTAV :



Što se sastava tiče, naglasila bih da ova maska sadrži 16 % ekstrakta propolisa što je prilično veliki postotak, dok su ostali aktivni sastojci  ekstrakt pasjeg trna  ( 8% ) te gotu cola ( 5 %).

MOJI DOJMOVI :

Vitaminsku noćnu masku sa propolisom sam koristila kao zadnji korak u svojoj večernjoj skincare  rutini i nakon samo par tjedana korištenja mogu iskreno reći da sam zadivljena rezultatima. U vrijeme kada sam počela koristiti ovu masku moja koža lica je bila poprilično suha i dehidrirana te sam po pitanju hidratacije rezultat primijetila odmah, tj. već ujutro se na mojoj koži vidi razlika.
Nakon par tjedana korištenja tekstura moje kože je ujednačenija a fine linije su  manje vidljive.
Ponekad maske ovoga tipa ostave kožu moga lica ujutro suhom ili pak budu premasne pa čak i ljepljive, međutim ova maska na mome licu uopće ne ostavlja ljepljivi trag već se lijepo i relativno brzo upije u kožu.Već par trenutaka nakon upijanja maske koža je hidratizirana, nahranjena i mekana.
Veći dio godine koristim proizvode sa kiselinama (i da nekad i ja znam malo pretjerati, priznajem) i često svoju kožu slučajno dovedem do stanja isušenosti, a sada otkako kao zadnji korak koristim ovu noćnu masku više nemam  tih briga. Isprobavala sam svakakve načine korištenja a kao najbolja mi se pokazala upravo svakodnevna upotreba. Čak i kada sam par puta htjela samoj sebi dokazati da ova maska nije tako čudesna i nanijela neke druge teksturom bogate kreme preko noći, jednostavno mi je ujutro nedostajalo nešto, taj neki osjećaj intenzivno nahranjene kože. I da ne zaboravim još jedan detalj koji mi se jako svidio kod ove maske ,ova maska baš revitalizira umornu kožu i daje joj zdravi sjaj.



Ukoliko tražite proizvod koji će preko noći napraviti razliku za vašu umornu i suhu kožu, imate sve moje preporuke za iUNIK vitaminsku noćnu masku sa propolisom.
Inače iUNIK proizvode, kao i ostale korejske proizvode, odsada možete kupiti u Hrvatskoj i to na kbeauty.hr.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Nema komentara:

Objavi komentar