srijeda, 22. srpnja 2020.

NIRVEL PROFESSIONAL HAIR COMPLEX REGENERATOR - OBNAVLJAJUĆI TRETMAN ZA KOSU SA HIJALURONSKOM KISELINOM

Njezi kose oduvijek pridajem posebnu pažnju, međutim ponekad je stvarno potrebno priznati da trebam pomoć profesionalca. U želji da imam što zdraviju kosu, kroz godine opskrbila sam se sa svim mogućim preparatima što postoje na tržištu i pobožno ih koristila. Ali... jer uvijek postoji neko ali... 20 godina izbjeljivanja, farbanja i povremenog peglanja kose ipak je učinilo svoje i uzelo svoj danak. Iako moja kosa i dalje iznenađujuće lijepo i zdravo izgleda nakon maske i feniranja, ipak sam osjetila da je moja kosa dosta suha te da se petlja više nego inače.
Čula sam da frizerski salon Kate ima inovativan tretman sa hijaluronskom kiselinom, te da ću već nakon prvog tretmana i vidjeti i osjetiti razliku na mojoj napaćenoj kosi.

Moja kosa prije tretmana









Opis tretmana :

Nirvel Professional Hair Complex Regenerator je tretman formuliran na bazi  hijaluronske kiselini, koji kompletno obnavlja kosu, štiti je i dubinski hidratizira. Tretman je idealan ukoliko imate oštećenu, suhu, krhku i/ili lomljivu kosu jer poboljšava čvrstoću kože, pruža hidrataciju ,elastičnost, daje joj sjaj i vraća mekoću.
Prilikom ovog tretmana prvi put sam se susrela sa Nirvel proizvodima i moram priznati da sam se oduševila na prvu.

Tijekom tretmana kosa se najprije opere sa Regenerator šamponom sa hijaluronskom kiselinom .
Nakon toga se Regenerator Protect faza 1 nanese na cijelu kosu i raščešlja kosu da se se proizvod ravnomjerno rasporedi po kosi. Kako toplina poboljšava djelovanje, nakon nanošenja faze 1, 10 minuta sam bila ispod klimazona.

FAZA 1



Nakon faze 1 se na kosu ( bez ispiranja) nanosi Regenerator Booster faza 2 te se ponavlja postupak sa češljanjem i grijanjem ispod klimazona 10 minuta.

FAZA 2





Nakon tretmana :






Iako sam bila možda malo sumnjičava da jedan tretman može napraviti toliku razliku, ipak moram priznati da sam oduševljena kako je ovaj tretman obnovio moju kosu. Moja kosa je dubinski obnovljena i hidratizirana. Osim što je razlika vidljiva golim okom, jer moja kosa je nakon tretmana postala sjajnija, razlika se može osjetiti i samim dodirom jer je kosa na dodir mekana i nježna. Čak mi se čini i da izgleda svijetlije. Ne mogu ne spomenuti i raščešljavanje kose, koje je inače moja noćna mora, a koje je sada lakše nego ikada prije.
Zaista sam ostala ugodno iznenađena nakon tretmana i nisam mogla vjerovati kako moja kosa izgleda sjajno i što je najvažnije od svega, izgleda zdravo.

Ukoliko sam vas ovom recenzijom zaintrigirala za ovaj tretman ne bi bilo lijepo od mene da vam ne napišem gdje ga možete i napraviti . Moja je kosa dubinski obnovljena zahvaljujući frizerskom salonu Studio Kate i imate sve moje preporuke za ovaj salon. Osim ovoga tretmana tamo možete napraviti doslovno sve što poželite ali i dobiti pravi i stručni savjet, bilo da se radi o bojenju ili o njezi kose.  Moram još napomenuti da je Studio Kate uređen baš onako kako treba da bi se u njemu osjećali ugodno sve vrijeme dok ste tamo, a ništa manje bitna nije ni odlična atmosfera za koju su zaslužni vlasnica i njezina djelatnica.

Nema komentara:

Objavi komentar