petak, 26. lipnja 2020.

IVATHERM KOZMETIKA

Danas vam želim predstaviti Ivatherm kozmetiku. Ivatherm proizvodi razvijeni su i prozvode se u Francuskoj, zemlji s najvišim stupnjem ekspertize u kozmetičkoj industriji. Ivatherm proizvodi sadrže prirodnu izvorsku termalnu vodu i inovativne aktivne sastojke koji su rezultat najnovijih znanstvenih otkrića u kozmetici. Svi Ivatherm proizvodi testirani su i za osjetljivu te alergijama sklonu kožu, hipoalergeni su i nekomedogeni.






IVATHERM AQUAFILL BOGATA HIDRATANTNA KREMA



Intenzivno vlaži i vraća trajni osjećaj ugode za dehidriranu i suhu osjetljivu kožu. Koža postaje čvrsta i elastična.
Sadrži najnoviju generaciju hidratantnih sastojaka, potičući duboku hidrataciju kože. Vraća elastičnost kože i baršunast izgled, te odmah nakon nanošenja čini kožu podatnom, elastičnom i mekom.
Aquaphyline stimulira sintezu akvaporina - membranskih proteina čija je uloga prijenos vode na staničnoj razini.
Otkriće akvaporina nagrađeno je Nobelovom nagradom, te je revolucioniralo koncept hidratacije kože.



PAKIRANJE :

Plastična posudica, količina 50 ml



SASTAV


Aquaphyline iz divljih maćuhica (Viola Tricolor) ima snažan hidratantni učinak sa dva mehanizma djelovanja -  sintezu akvaporina (povećava broj međućelijskih kanala za cirkulaciju vode ) i povećava količinu hijaluronske kiseline poznata kao "molekularna spužva " kože.

Karite maslac ( Butyrospermum parkii ) - doprinosi hidrataciji kože i opskrbi kože vitaminima i esencijalnim masnim kiselinama čime povećavaju gipkost staničnih slojeva . Fitosteroli imaju protuupalni i ljekoviti učinak, smanjuju iritacije i svrbež.

Alphabisabolol dobiven iz kore drveta candeia (Vanillomopsis  Erythropapa)  ima snažno protuupalno djelovanje.

Ulje jojobe (Buxus Chinensis) - zaprao nije ulje nego vosak. Kemijska struktura je slična dijelu sebuma stoga je korisno za liječenje akni i za smanjivanje prevelike produkcije sebuma. Izvrstan je ovlaživač svih tipova kože, stabilizira ph kože, regenerira kožu.

Herculane termalna voda ima dokazana protuupalna svojstva i indicirana je osjetljivu i reaktivnu kožu. Smiruje kože i djeluje protiv iritacija.

MOJI DOJMOVI :

Ivatherm Aquafil Hydra Rich krema je namijenjena za intenzivnu hidrataciju suhe kože. Iako ima bogatu i kremastu teksturu, Ivatherm Aquafil Hydra Rich krema se brzo upija u kožu i nije uopće teška i masna već, usudila bih se reći, vrlo lagana na koži. Unatoč tome što krema ne ostavlja teški masni sloj na koži, ona ipak odlično hidratizira suhu i isušenu kožu. Kako ne sadrži SPF većinom sam ju koristla u večernjoj rutini nakon Ivatherm Una seruma. Zbog nemasne a opet hranjive teksture pokazala mi se i kao izvrsna podloga za puder. Ivatherm kozmetiku sam koristila više od mjesec dana a Aquafil Hydra Rich krema mi se pokazala odličnom od prvog do zadnjeg dana korištenja. Iako postoji i laganija verzija ove kreme ja zaista ovu kremu niti u jednom trenutku nisam doživjela kao tešku kremu. Počela sam koristiti Ivatherm proizvode kada je moja koža bila blago isušena i već nakon 2, 3 dana sam primijetila koliko mi je koža hidratizirana. Već nakon prvog nanošenja koža je meka, glatka i nahranjena a nakon mjesec dana se iskreno ne mogu niti sjetiti kako moja koža izgleda kada je dehidrirana. Ovo je po meni idealna krema za sve koji imaju suhu i osjetljivu kremu ili im je koža isušena od stalnog korištenja kiselina ili agresinih tretmana. Rijetko mi se dogodi da neku kremu poželim kupiti ponovno ali ova krema bez razmišljanja spada u top 5 hidratantnih krema za lice koje sam imala prilike isprobati. Mislim da niti nema potrebe reći ali ne bih ja bila ja da ne napišem da ova krema nije izazvala nikake negativne reakcije na mojoj koži. 



IVATHERM ANTI-WRINKLES KREMA ZA PODRUČJE OKO OČIJU



Ivatherm anti - wrinkles krema smanjuje bore oko očiju Botox efektom, inhibirajući kontrakciju mišića. Djeluje učinkovito protiv tamnih krugova oko očiju.






PAKIRANJE

Plastična posudica , količina 15 ml



SASTAV



Viniferol (Resveratrol), ima efekt sličan botoksu, reducira bore, uključujući i ekspresivne linije.

Ekstrakt morskih algi smanjuje tamne krugove oko očiju i natečenost.

Karite maslac i slatko bademovo ulje, bogati vitaminima i esencijalnim masnim kiselinama, imaju hidratantne i hranjive učinke.

Herculane termalna izvorska voda ima umirujući učinak.





MOJI DOJMOVI :

Ivatherm krema za okoločno područje protiv bora je bogate teksture ali za razliku od Ivatherm Aquafil Hydra Rich kreme, potrebno joj je malo duže vremena da se u potpunosti upije. Lijepo zaglađuje i hrani područje oko očiju te su zaista bore manje vidljive nakon mjesec dana upotrebe (naravno da nisu u potpunosti nestale ali kako je koža lijepo nahranjena nisu niti nastale nove). Ovu kremu sam većinom koristila ujutro i također je dobra podloga za puder / korektor. Ono što moram istaknuti kod ove kreme, sa obzirom da imam jako osjetljive oči, je činjenica da mi uopće nije izazvala nikakve iritacije.
Preporučujem Ivatherm Aquafil Hydra Rich kremu svima za suhom, dehidriranom i osjetljivom kožom.

IVATHERM UNA ANTI - AGING SERUM




Ivatherm UNA Anti - aging novi je proizvod fluidne teksture koji sadrži matične stanice biljaka, hijaluronsku kiselinu visoke koncentracije i peptide visoke koncentracije.

Intenzivni pomlađujući serum za sve tipove zrele kože. Vidljivo smanjuje dubinu bora na licu i vratu, povećavajujući čvrstoću kože. Koža postaje zaglađenija i podatnija. U samo 2 tjedna upotrebe ovoga seruma koža postaje vidljivo pomlađena. Vitalizira i štiti dugovječnost matičnih stanica kože koristeći matične stanice biljaka, potičući tako obnavljanje epiderme.




PAKIRANJE :

Ivatherm Una Anti - aging serum dolazi u staklenoj, prozirnoj bočici u količini od 30 ml. Dozira se vrlo lako pomoću pipete. Blagog je i ugodnog mirisa. Zahvaljujući prozirnoj ambalaži u svakom trenutku lako je vidjeti koliko je seruma potrošeno.



SASTAV :



MOJI DOJMOVI :

Ivatherm Una serum je uz  Aquafil Hydra Rich kremu definitivno moj favorit. Koristila sam ga navečer jer u sastavu ima mliječnu kiselinu (iako ne znam u kojem postotku). Inače sam redovito koristila The Ordinary mliječnu kiselinu 10 %, i moja koža jako voli mliječnu kiselinu. Mliječna kiselina je je blaži oblik alfa - hidroksilne (AHA) kiseline. Odlična je za osobe sa osjetljivom kožom a pruža hidratacijski i eksfolijacijski učinak. Ova kiselina pomaže izblijediti ožiljke i mrlje od akni te spriječiti oštećenja od pretjeranog izlaganja suncu.Redovno korištenje ove kiseline poboljšava teksturu kože. U Ivatherm serumu se uz hijaluronsku kiselinu nalaze i peptidi koji su dio Matrixyl - a 3000 te stimuliraju kolagen i poboljšavaju elastičnost kože, učvršćuju kožu i poboljšavaju njezinu teksturu. Hijaluronsku kiselinu i Matrixyl sam također koristila posebno od The Ordinary brenda i također ih moja koža jako voli. Ivatherm Una serum mi se jako svidio jer se zapravo u njemu krije većina mojih najdražih sastojaka. Uz kremu ovo je proizvod koji je na mome licu baš napravio vidljivu razliku, koža je bila zaglađena nakon nanošenja a nakon 2, 3 tjedna sam primijetila da je koža lica čvršća i kao da su konture lica bile zategnutije. Također se pokazao odličnom podlogom za make up. Ukoliko imate zrelu kožu lica i borite se protiv bora ( a zar se ne borimo svi ? ) i želite imati čvršću , glađu i zategnutiju kožu lica uz samo jedan proizvod, onda je Ivatherm Una Anti - age serum pravi proizvod za vas.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda )

Jeste li već isprobali Ivatherm proizvode ?

Nema komentara:

Objavi komentar