ponedjeljak, 15. siječnja 2018.

NOVEXPERT BOOSTER SERUM S VITAMINOM C

Da je vitamin C važan u njezi kože vjerujem da svi znamo ali meni je uvijek bio problem naći odgovarajući proizvod sa C vitaminom. Od par takvih proizvoda iskreno nisam vidjela nikakvih učinaka iako sam ih pobožno nanosila a od nekih sam imala neželjene reakcije na koži u obliku potkožnih prišteva. Jedno vrijeme sam čak radila i onaj čuveni home made serum sa vitaminom C ali naposljetku odustala. Novexpert kozmetiku inače jako volim (svojedobno mi je bio odličan NovExpert Expert Radiance program - peeling, serum vitamin C i noćna peeling krema) i bila sam jako sretna što sam imala priliku isprobati i NovExpert Booster serum s vitaminom C kojeg vam danas i predstavljam.






ŠTO KAŽE NOVEXPERT :


Vitamin C je ZVIJEZDA među vitaminima, 200 puta više koncentriran u koži nego vitamin A, 40 puta više prisutan od vitamina E, vitamin C je vjerojatno jedan od najbitnijih elemenata za zdravlje naše kože. C vitamin je štit koji zaustavlja svakodnevne "napade" na kožu, C vitamin je antioksidans, ima protuupalno djelovanje, umanjuje crvenilo kože, antialergijsko djelovanje...

Prava drama je da je čovjek prije 25 milijuna godina izgubio sposobnost sintetiziranja vitamina C. Moderni svijet ne čini ništa da bi nadomjestio taj veliki gubitak : termička obrada hrane, pušenje, stres, zagađenost, kontracepcijske tablete - sve to drastično smanjuje razinu vitamina C. Dijagnoza je neopoziva. Preporuka je više nego jasna... fibroblasti, kolagen... aktiviraju se pomoću vitamina C.






Ultra visoka koncentracija :

25 % stabiliziranog vitamina C
Serum se sastoji od 2 oblika vitamina C.
- japanski vitamin C koji u Aziji ima status medicinskog proizvoda (protiv hiperpigmentacija)
- francuski vitamin C koji je inkorporiran u silicij (protiv bora) 

Izvanredna stabilnost :
Djelotvoran je nekoliko mjeseci nakon otvaranja.

Visoka tolerancija :
fiziološki i hipoalergeni pH




PAKIRANJE :
NovExpert Booster serum sa C vitaminom dolazi u staklenoj bočici od 30 ml. Tekstura seruma je gelasta, narančaste je boje te se brzo upija u kožu a samo na početku djeluje malo ljepljivo na koži. Miris je dosta jak ali ugodan, mene podsjeća na neki sok od naranči ili cijeđene naranče. Booster serum se vrlo lako dozira pritiskom na pumpicu a dovoljno ga je vrlo malo.




Cijena za 30 ml : 448,56 kn


SASTAV :



Malo više o aktivnim sastojcima :

ANTIOKSIDATIVNO DJELOVANJE (STANIČNO) :
Japanski stabilizirani vitamin C
Francuski stabilizirani vitamin C (inkorporiran u siliciji)
Fitinska kiselina
Novaxyline (Novexpert patent)
Elaginska kiselina
Vitamin E
Beta - karoten / pro - vitamin A

ANTI - AGING DjELOVANJE (tkivo) :
Japanski stabilizirani vitamin C
Francuski stabilizirani vitamin C (inkorporiran u siliciji)
Novaxyline (Novexpert patent)
Adenozin(amino kiselina)

DJELOVANJE NA BLISTAVOST (ujednačenost tena) :
Japanski stabilizirani vitamin C (protiv hiperpigmentacije)
Bioflavonoid (potiče blistavost)
Mliječna kiselina (mikro-peeling)
Prirodno prekrivanje bora (Mica) (reducira sjenčanje uzrokovano borama)

OSTALA DJELOVANJA :
Glicerol 100% biljni (vlaži)
PCA (pirolidon-karboksilna kiselina) (vlaži)
Polisaharidi (vlaži)
Hijaluronska kiselina (visoke molekularne težine) (Hidratacija i lifting učinak)
Bisabolol (umirujući učinak)






MOJI DOJMOVI :

Iako nisam fan gelastih tekstura sa NovExpert Booster serumom sa C vitaminom nisam imala tipičnih problema vezanih za to, odnosno ovaj serum iako u prvih desetak sekundi po nanošenju bude malo ljepljiv na koži brzo se upija i nakon toga se ljepljivost više uopće ne osjeća. Booster serum sa C vitaminom je narančaste boje i dosta jako umjetnog mirisa koji mene podsjeća na miris cijeđenih naranči. U NovExpertu preporučuju 3 moguća načina nanošenja : 1. samostalno 2. ispod kreme 3. pomiješan sa kremom. Ja sam NovExpert Booster serum sa C vitaminom gotovo uvijek nanosila na čisto i suho lice te pričekala nekih 20-30 min (ovisno koliko bih vremena imala) prije nanošenja kreme. Kako imam dosta preparata koje volim rotirati ovaj serum sam upotrebljavala svaki drugi dan jer sam naišla na dosta podataka o tome da je vitamin C aktivan 48 sati tj. da se toliko zadržava u koži. Imam 36 godina i reći ću vam da je ovo jedan od onih proizvoda čije djelovanje i puni potencijal nećete vidjeti pri prvom, pa čak ni druho ili trećem korištenju ali sigurno ćete nakon nekog vremena vidjeti učinak i biti zadovoljni. Nakon otprilike 2 tjedna korištenja moja koža više nije bila siva i bila je vidljivo blistavija a i ten se polako počeo ujednačavati (vidljivo je izblijedila većina crvenih flekica koje su na mojoj koži ostale kao podsjetnik da sam se nestručno i nestrpljivo nekad pokušala riješiti prišta). Nakon 2 mjeseca primijetila sam da moja koža izgleda svježe i odmorno, a serum je vidljivo zagladio moju kožu te čak ublažio neke mimičke bore na čelu (naravno one su i dalje tu ali kao da su pliće). Obožavam ovaj serum upravo zbog toga jer moja koža često zna izgledati sivo, beživotno i umorno a NovExpert Booster serum sa C vitaminom upravo ove probleme rješava kao od šale a usput moju kožu i hidratizira. I ono što volim naglasiti na kraju svake recenzije uz to što sam oduševljena učinkom seruma na moju kožu jako sam sretna što i moja kože voli njega i nije reagirala nikakvom negativnom reakcijom na njega.
Ukoliko imate problema sa hiperpigmentacijama, sivom i umornom kožom ili općenito želite svojoj koži pružiti dodatan šut energije svakako imate sve moje preporuke za ovaj proizvod.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Koristite li proizvode s vitaminom C ?  Jeste li već isprobali NovExpert Booster serum s vitaminom C?

Nema komentara:

Objavi komentar