nedjelja, 21. siječnja 2018.

ESSENCE MADE TO SPARKLE PRISMATIC PALETA SJENILA ZA OČI

Obožavam highlightere i obožavam limited edition proizvode pa vam je onda jasno da kada naiđem na highlighter koji je uz to i limited edition da nema šanse da propustim taj proizvod. Essence je nedavno slavio 15. rođendan i tim povodom imali su par odličnih kolekcija a meni je od svih tih kolekcija za oko najviše zapela "made to sparkle" u kojoj se nalazi ova kako su je u Essencu nazvali - prismatic paleta sjenila za oči. Da vas ne zbunim u startu, iako su u Essencu ovu paletu namijenili za oči (barem prema nazivu) ja sam ju koristila kao kvartet odličnih highlightera sa kojim zaista možete svašta.






OPIS PROIZVODA :

Puderasta paleta sjenila u četiri pastelne nijanse s prizmatičnim završetkom postavlja naglaske na sjenilo, rumenilo ili ruž za usne. Što je tamnija boja baze, to je prizmatičniji učinak.




Nijansa : 01 don`t let anyone ever dull your sparkle




Ova višenamjenska paletica dolazi u crnoj, plastičnoj ambalaži sa prozirnim poklopcem (što je odlično jer odmah možete dobiti prvi uvid u ove prekrasne nijanse) na kojem se nalazi puno malih dijamantića. Ova paletica dolazi u samo jednoj nijansi - 01 don`t let anyone dull your sparkle. Cijena za 7,7 grama proizvoda koliko je navedeno na ambalaži je 30 kuna.


Essence paleta se sastoji od 4 sjenila. Prva nijansa je zlatna nijansa i po meni ona je nekako najmanjeg intenziteta. Druga nijansa je predivna bijela sa nekim plavkastim ili ljubičastim odsjajem (ovu nijansu jako volim jer me podsjeća na moje nekad omiljeno ( a dan danas neprežaljeno)  Max Factor sjenilo u prahu. Treća nijansa je također bijela ali ovoga puta sa rozim odsjajem. Četvrta nijansa je zelena i iako to nikad ne bih rekla na prvi pogled ali ovo mi je najdraža nijansa.



Sjenila su jako pigmentirana i dosta intenzivna, usudila bih se reći čak i odlična u odnosu na njihovu cijenu od 30 kuna. Njihova postojanost je isto vrlo zadovoljavajuća, a najviše ovisi o načinu na koji ih koristite.


Ono što me osim pigmentiranosti kod ove palete oduševilo je što sve ove nijanse možete koristiti i samostalno a i miješati ih po dvije, po tri ili čak sve četiri (meni se tako najviše sviđa). Također ovu paletu možete koristiti na sjenilu koje inače koristite, ispod obrva, u unutarnjem kutu oka, na obrazima, na usnama... Uglavnom ukoliko ste imalo kreativni naći ćete 1001 način korištenja ove paletice.



Jeste li možda isprobali ovu paleticu ? Kakvi su vaši dojmovi ?

2 komentara: