ponedjeljak, 22. veljače 2016.

" JER NAJBOLJE DOLAZI IZ PRIRODE " I DARIVANJE

DM Hrvatska trenutno provodi kampanju "..Jer najbolje dolazi iz prirode " u sklopu koje u ovom mjesecu, tj. veljači za 50 bodova možete ostvariti 20 % popusta na hranu, prirodnu kozmetiku, označene prirodne proizvode za higijenu i kućanstvo te eko proizvode za bebe.

Kupon možete otisnuti na active beauty terminalu u razdoblju od 01.02. do 29. 02. 2016. godine, a otisnuti kupon se može iskoristiti jednokratno tj. samo za jednu kupnju neograničenog broja proizvoda koji sudjeluju u kampanji do 15.03.2016. godine.








Ako već niste na Facebook stranici vidjeli ovo je paket sa kojim me je DM razveselio a danas vam predstavljam proizvode koji su se našli u ovom zaista divnom paketu.
Još jednom veliko hvala DM-u a vi mi slobodno napišite ako vas koji proizvod posebno zanima a ja ću se potruditi recenzirati što veći broj ovih proizvoda.


Krenimo na predstavljanje ovih divnih proizvoda  abecednim redom .....


ADRIA SPA





Od branda Adria Spa još nisam ništa isprobala i veselim se isprobavanju Adria Spa  šećernog peelinga limun&smilje, Adria Spa intenzivne kreme za ruke limunska trava&naranča te Bio balm balzama za usne sa pepermintom.




BIOBAZA







Biobaza liniju sa peršinom sam već imala prilike isprobati a recenziju Biobaza Hydraradiance fluida i gela za umivanje možete pročitati ovdje. Sada imam priliku isprobati još i Biobaza uljni serum iz iste linije te pastu za zube CinaFresh i novi proizvod za njegu i hidrataciju usana BEE BALM koji inače dolazi u 4 neodoljive arome a moj Bee Balm je arome maslina&grejp.



BIO-OIL






Bio-Oil je već dugo na mojoj wish listi a ovo ulje je namijenjeno tretiranju ožiljaka, strija, neujednačene boje tena, tragova starenja kože, dehidrirane kože. Kako imam i neke svježe i neke starije ožiljke odmah sam krenula sa upotrebom i jedva čekam da vam napišem da li ulje djeluje.




HAPPY HEMP






Encian Happy Hemp je linija prirodnih kozmetičkih proizvoda za njegu lica i tijela na bazi konoplje iz certificiranog ekološkog uzgoja. Linija se sastoji od 6 proizvoda a ja sam zahvaljujući DM-u dobila priliku isprobati Happy Hemp maslac za tijelo, gel za tuširanje, hidratantnu dnevnu kremu te anti-ageing noćnu kremu.





HERBALUX








Inače nemam običaj koristiti krute sapune ali ovi Herbalux sapuni od lavande , ružmarina i masline tako neodoljivo mirišu da ću ih svakako koristiti.



HIMALAYA






Himalaya Herbals kozmetiku jako volim a posebno su mi dobre njihove paste za zube a jedna od njih tj. Himalaya Mint Fresh našla se je i u ovom paketiću uz neke nove proizvode Himalaye koje još nisam imala prilike isprobati. Radi se o Himalaya Clarina gelu za umivanje protiv akni. Himalaya Bleminor kremi za uklanjanje tamnih mrlja na koži, Himalaya Clarina kremi protiv akni i Himalaya Neem pjeni za umivanje lica.
Kako u posljednje vrijeme imam nekih problema sa nepravilnostima na koži odmah sam krenula u isprobavanje ovih proizvoda.




HIPPY GARDEN







Hippy Garden inače poznajem kao robnu marku ( jedna od dražih haljina koje posjedujem je upravo Hippy Garden ) i ugodno me je iznenadilo saznanje da sa tim potpisom od sada možemo njegovati i kožu. U svakom slučaju veselim se isprobavnju Hippy Garden Marigold Nude gela za tuširanje i Hippy Garden Marigold Nude mlijeka za tijelo :).




NIKEL





Nikel kozmetiku jako volim, a u ovom paketiću uz Nikel ulje noćurka koje sam već isprobala i koje je provjereno dobro za dehidriranu kožu lica našla se još Nikel hidratna krema sa ružom i Nikel bršljanovo ulje.




OLIVAL



Olival je isto jedan od brandova koje volim i vrlo često koristim. U mome paketiću se našlo po mome mišljenju zaista the best of Olival. Olival hranjivu masku za lice sa uljem smilja i Olival tonik za lice s uljem smilje sam već koristila i provjereno su odlični a o Olival zlatom ulju smilja i Olival čarobnom suhom ulju sam se naslušala toliko hvalospjeva da ne mogu dočekati da dođu na red za isprobavanje.






S.FRESH







S.Fresh kozmetiku još nisam probala ali volim prirodne dezodoranse pa se veselim isprobati Pure&Cool a o 24/7 kremi sam čula dosta pohvala pa se nadam da me neće razočarati . Jedva čekam ljeto da isprobam treći S.Fresh proizvod - Aloe After Beach hidratizirajući i umirujući after-sun mist.



ULOLA




Od Ulola kozmetike sam koristila dnevnu kremu čiju recenziju možete pročitati ovdje a sada ću imati priliku isprobati i Ulola čempres, cimet i eukaliptus balzam za tijelo za kožu s celulitom, Ulola sapun  za problematičnu kožu glina&čajevac te Ulola prirodni maslac za tijelo bademovo ulje,med & cedar.



PR proizvodi



DARIVANJE :

Od ovih proizvoda neke sam namijenila da ih podijelim sa vama i to svako toliko ću izabrati po jedan proizvod jer želim nagraditi što više vas koji me čitate. Prvi proizvod kojeg vam želim darovati je Happy Hemp gel za tuširanje.







Pravila sudjelovanja:

1. Lajkati Facebook stranicu J'adore les cosmétiques Beauty Blog i podijeliti post javno na svome profilu.
2. Po želji me zapratite na blogu i/ili instagramu ( svakako napišite ukoliko ste izvršili ovaj korak jer on nosi dodatnu šansu )
3. U komentar napišite svoje ime i prezime ( ili barem prvo slovo prezimena ).
4.Bilo bi mi drago da napišete za koji proizvod bi voljeli pročitati recenziju ili možda vašu preporuku koji proizvod vam je odličan ( ovaj korak nije nužan  za darivanje ali meni bi puno značio )


Darivanje traje od 22.02. 2016. do 22.03. 2016. a dobitnicu ili dobitnika bira random.org.
Dobitnica ili dobitnik će biti objavljen ispod ovoga posta a ima 48 h sati da mi se javi na mail.

Darivanje je otvoreno za sve :) .
Sretno svima :)

Sretna dobitnica je Radmila P. koja ima 48 h da se javi na mail ili preko poruke na Facebook stranici.  Čestitam :). Željela bih dodati da je Radmilu random izvukao treću jer prve 2 cure koje sam izvukla nisu imale izvršen 1. korak koji je bio uvjet sudjelovanja.

Broj komentara: 40:

  1. Tea Šainović

    Instagram: @tea1983
    GFC: Tea Sainovic

    Paket je divan, baš me zanimaju Hippy Garden proizvodi za njegu kože. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pratim na Instagramu: aneta_91 (Aneta Služek)
    Voljela bih čitati o Nikelu, dosad nisam baš čula za njega niti koristila te proizvode.

    OdgovoriIzbriši
  3. FB: Danijela Ale Ra Zagar
    IG: alejinad01
    Volim čitati recenzije proizvoda jer mi pomažu pri kupovini.
    Nisam koristila ni jedan od navedenih proizvoda, pa me zanima recenzija svih po redu.

    OdgovoriIzbriši
  4. FB Suzana Cicak
    INST ssuzzaanaa
    Zanimaju me biobazini proizvodi, do sad sam probala 3 njihova proizvoda i jako sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. MArina Kozić :)
    Proizvodi izgledaju divno!! Nisam isprobala nijedan :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljubica baranašić fb
    Voljela bi pročitati o Bio oilu jer me već dugo zanima.

    OdgovoriIzbriši
  7. FB: Ana Petrinac
    Instagram: anabanana2212
    Željela bi čitati o Happy Hemp.

    OdgovoriIzbriši
  8. A na instagramu te pratim kao marinche28 :)

    OdgovoriIzbriši
  9. FB: Jasmina Sukalić
    Instagram: jasmina.sukalic
    Zanimala bi me recenzija Ulola proizvoda jer ih dosad nisam koristila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tamara Franjević
    instagram zlamara
    Obožavam prirodne proizvode, pogotovo kućne proizvodnje i voljela bih recenzije takvih jer je u moru toga teško isprobati baš sve =)

    OdgovoriIzbriši
  11. FB: Iva Sykes
    a na blogu te pratim kao iva j
    zanima me recenzija o Hippy gardenu :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Josipa Vučković
    Fb: Josipa Vučković
    Instagram: josipa8963
    Hajde da i ja koji put ostavim preporuku- Olival sve što sadrži ulje smilja. Najtoplija preporuka :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Facebok: Tina Ivanisevic
    Instagram: tinaiv

    OdgovoriIzbriši
  14. FB Gordana Grabar
    Instagram grabargordana
    Željela bih čitati više o Biobazi, znam da je već bilo ali još još ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. FB Ankica Miloš
    Voljela bih čitati o Nikelu.

    OdgovoriIzbriši
  16. fb: Sanja Đerđ
    Instagram: sanya188

    Zanima me Bio-Oil, jer imam neujednačeni ten i ožiljke na licu

    OdgovoriIzbriši
  17. Nikolina Stupjak :)

    Definitvno piši o olival uljima, baš me to zanim kakva su :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Dijana Kovačević
    FB Dijana Kovačević :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Suzana Štrk
    Pratim te na instagramu i FB.
    Voljela bih čitati recenziju o Avene proizvodima.

    OdgovoriIzbriši
  20. Nikolet Varga
    FB: Nikolet Varga
    Instagram: blonde_niki
    Nisam imala prilike isprobati niti jedan od navedenih proizvoda, pa bih voljela čitati recenzije o svima njima <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Irena Š :)

    Recenziju za Olival ulje za kosu

    OdgovoriIzbriši
  22. Voljela bih čitati o Happy Hemp proizvodima :)

    Anamaria Jakelić
    FB: Anamaria Jakelić
    Instagram: modestyblaise9

    OdgovoriIzbriši
  23. instagram: mirjanamirap
    FB: Mirjana Plećaš

    volila bi čitati recenzije Biobaze :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ida Franjević, isto ime na facebook profilu, instagram - oskakoska. Željela bih čitati u OPI lakovima jer ih nisam imala priliku isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  25. FB: Nikolina Vukelić
    Insta: nikolina_84
    Jako bih voljela recenziju nekog dobrog mineralnog pudera u prahu, jer muku mučim s njime otkako su mi ukinuli jedini koji mi je valjao... Nijedan ne prekriva dovoljno dobro, ili izgleda umjetno, ili ne traje dugo... Uf.... :)

    OdgovoriIzbriši
  26. FB: Petra Kos
    GFC: Petra Black
    Instagram: @petrablack007

    Voljela bih vidjeti recenziju Bio-Oil-a, imam strije i jako me zanima djeluje li stvarno! :)

    OdgovoriIzbriši
  27. FB Marina Belak ex Paradžik

    Voljela bi recenziju olivalove kreme

    OdgovoriIzbriši
  28. Emina Hlobik, instagram: emina108, GFC: Emina Hlobik Zanima me recenzija Bio-Oil-a.

    OdgovoriIzbriši
  29. Irena Matković
    FB: Irena Matković
    GFC: Sa Ki
    Voljela bih pročitati recenziju za Hippy Garden. :-)

    OdgovoriIzbriši
  30. Fb Olivera Katić
    Ig olivera.k

    voljela bih čuti recenziju happy hemp proizvoda

    OdgovoriIzbriši
  31. Fejs: Blue Panther Sandrinne
    GFC: Dayala
    Sunčica L.
    Voljela bih recenziju Olivala.

    OdgovoriIzbriši
  32. FB: Ljiljana Solenički IG: ljiljanasolenicki Voljela bih pročitati recenziju za Hippy Garden. ;)

    OdgovoriIzbriši
  33. Maja Pušić
    voljela bih da reenziras proizvod Kron regenerator za kosu u bipi se prodaje, čula sam da je super! lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  34. Arabela Novak-Đura13. ožujka 2016. u 19:23

    Voljela bih pročitati recenziju o Nikel proizvodima.

    FB: Arabela Novak-Đura
    Instagram: arabelabea

    Lp,
    Arabela Novak-Đura

    OdgovoriIzbriši
  35. fb - Suzana Kišiček
    Darivanje je uistinu predivno, kamo srece da bas ja osvojim ;).. Ja bi voljela citati bilo sto o kremama za suncanje, ili uljima ili maslacima- nesto od toga ;)

    OdgovoriIzbriši
  36. fb; Lana Branka Sa
    voljela bi citati recenziju Biobazinih proizvoda :)
    darivanje je predivnoo :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Ivana Bubek

    Jako volim prirodnu kozmetiku i u posljednje vrijeme koristim većinom sve prirodno.
    Nisam imala prilike isprobati S.FRESH proizvode, pa bih voljela recenziju o njima.

    OdgovoriIzbriši
  38. FB :Radmila Potkonjak

    Voljela bih pročitati recenziju Olival ulja

    OdgovoriIzbriši