srijeda, 3. veljače 2016.

ŽENA.HR KUTIJICA SAMO ZA MENE-VELJAČA

Danas mi je stigla Žena.hr kutijica za veljaču. Kao i uvijek do sada kutijica je nestala u rekordnom roku a novost je da se je kutijica mogla rezervirati i prije 1. veljače kada je počela službena prodaja. Da li će se i za slijedeći mjesec kutijica moći rezervirati to ne znam ali za ovaj mjesec bilo je potrebno uslikati siječanjsku kutijicu i objaviti je na drušvenim mrežama ( Facebooku ili Instagramu ) uz hashtag ženahrkutijica i ženahr. Cijena Žena.hr kutijice je i dalje 75 kuna.














U kutijici se ovaj put nalazi 5 proizvoda, a čak 4 proizvoda dolaze u punom pakiranju.










U Žena.hr kutijici za veljaču nalaze se slijedeći proizvodi :


Afrodita mousse za tijelo u punoj veličini koji je usudila bih se tako reći ujedno i zvijezda ovomjesečne  kutijice

Chilly delicate gel za intimno pranje - full size proizvod

PearlsDrops Smokers hard četkica za zube - četkica normalne veličine

Beauty UK Sweet Cheeks rumenilo u stiku kremasto ( nijansa 3 strawberry jelly ) - full size  proizvod

Borotalco Invisible Anti-white and yellow stains deodorant - putno pakiranje od 45 ml

Olival krema za ruke i nokte s lavandom koncentrat 50 ml - full size proizvod

Max Factor Miracle Match foundation - tester

I naravno nezaobilazan slatkiš - Candy & Choco minis


Ja sam jako zadovoljna Žena.hr kutijicom za veljaču. Afrodita mousse sam već imala prije priliku isprobati i obožavam ga, veselim se isprobati Beauty UK Sweet Cheeks rumenilo a o ovoj Olivalovoj kremi za ruke sam čula puno pohvala pa se i njenom isprobavanju veselim.
Chilly delicate gel i inače koristim, a četkica za zube uvijek dobro dođe kao i dezić za u torbicu. I naravno sve te divote dolaze u jako lijepoj kutijici s magnetnim zatvaračem koja vam kasnije može poslužiti za svašta nešto :) .
Sve u svemu svakako se nadam da ću uspjeti naručiti i Žena.hr kutijicu za ožujak i već se unaprijed veselim što me očekuje.

Zaista mogu reći da mi ova kutijica učini dan slađim :) .




Jeste li uspjeli naručiti svoju Žena.hr kutijicu za veljaču ?

2 komentara:

  1. Razmišljala sam o narudžbi te kutijice ali nikako da se konačno odlučim za to.
    Koji je način plaćanja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je kod narudžbe Žena.hr kutijice najvažnija brzina jer se već u roku par sati rasproda pa je bitno rezervirati tj. ubaciti u košaricu svoj primjerak. Plaćanje je moguće internet bankarstvom, PayPalom ili kreditnom karticom.Postoji rok od par dana ( mislim 3 ) za plaćanje.

      Izbriši