petak, 12. veljače 2016.

TESTER BOX VELJAČA

Danas mi je stigao Tester box za veljaču. Ovaj put u boxu se našlo 3 full size proizvoda dekorative. Ovaj mjesec Tester box je stigao nešto ranije ( inače stiže 15. u mjesecu ) da bi nas razveselio za Valentinovo.





















DEKORATIVA:















Maybelline New York SuperStay 24 h. Dugotrajni tekući puder pomoću kojeg će vaše lice izgledati svježe i postojano kroz cijeli dan zahvaljujući Micro-Flex tehnologiji. Puder je otporan na znoj, vlagu i dodir te čini lice besprijekornim tijekom cijelog dana bez osjećaja maske na licu.

Cijena za 30 ml : 69,90 kuna









Avon Perfectly Matte ruž za usne. Inspiriran trendom usana bez sjaja, ovo je prvi Avonov pravi mat ruž za usne. Formula daje intenzivnu boju i pruža 100 % mat izgled dugotrajne ugode u 15 nijansi. Pruža sofisticiranu dugotrajnu boju te baršunast i lagan dodir na vašim usnama.
Moj ruž je nijansa Berry Blast

Cijena za 3,6 g : 50 kuna   Trenutna cijena : 25 kuna








Bell HypoAllergenic maskara : Formula ove maskare posebno je dizajnirana za osobe s osjetljivim očima ili kontaktnim lećama. Produžuje, daje volumen i uvija trepavice. Bez mirisa i alkohola, sadrži pomno birane sastojke poput vitamina E, biljnog i pčelinjeg voska te maslinovog ulja.

Cijena za 9 g : 49,99 kuna









PREPARATIVA:










Avene micelarni losion. Za blago čišćenje kože i uklanjanje šminke. Nakon čišćenja ostavlja osjećaj ugode na koži. Bez parabena. Nova formula s dvostrukim učinkom koja istovremeno hidratizira i umiruje vašu kožu. Posebno je pogodan za osjetljivu kožu.

Cijena za 200 ml : 66,60 kuna

U Tester boxu se nalazi Avene micelarni losion u količini 100 ml.








CL Med deo stick. Medicinski dezodorans u stiku, unisex, hipoalergenski  i namijenjen osjetljivoj koži, Ne sadrži cink, alkohol, aluminij, silikone, parafine te je bez konzervansa. Također je veganski i nije testiran na životinjama.

Cijena za 40 ml : 29,90 kuna

U Tester boxu se nalazi probni uzorak CL Med deo stick u količini 25 ml.









dr. Brandt Glow krema za područje oko očiju. Nježna, ali moćna krema koja otkriva blistav i odmoran izgled. Njena posebna formulacija s vremenski otpuštajućim retinolom podiže brzinu stanične obnove, a mikronizirani kristali rubina osvjetljavaju i vraćaju mladenački sjaj očima.

Cijena za 15 ml : 512 kuna

U Tester boxu se nalazi dr. Brandt Glow krema za područje oko očiju u tester tubici u količini 2.5 ml.











dr. Brandt Needles no more. Revolucionarna krema koja ciljano utječe na mišiće lica uzrokujući zatezanje i zaglađivanje mimičkih bora. Djeluje na linije i bore na čelu, između obrva i kraj očiju. Tri-blend wrinkle relaxer djeluje na 3 razine kako bi se bore zagladile tamo gdje je potrebno.

Cijena za 15 ml : 845 kuna

U Tester boxu se nalazi dr. Brand Needles no more u tester tubici u količini 2,5 g.








MOJI DOJMOVI :

Jako mi se sviđa Tester box za veljaču. Pogotovo me oduševio puder Maybelline koji mi nijansom savršeno odgovara, Bell HypoAllergenic maskari sam se isto razveselila i odmah kreće u upotrebu a malo me razočarala nijansa Avon ruža koja je za mene dosta tamna i općenito ne volim takve nijanse.
Avene micelarnu sam već koristila i odlična je a ova mi je super za u kozmetičku torbicu. Cl dezodoranse se već dugo spremam kupiti i jako mi je drago da sam dobila ovaj mali primjerak koji je idealan za torbicu. Dr. Brandt proizvode sam već koristila i nadam se da me ni ovi neće razočarati a posebno mi se sviđa ova vrećica u koju je pakirana tubica testera Needles no more jer baš djeluje onako nekako medicinski.

Jeste li kupile svoj Tester box za ovaj mjesec ? Kakvi su vaši dojmovi ?

2 komentara: