ponedjeljak, 11. travnja 2016.

FILORGA MESO-MASK ZAGLAĐUJUĆA MASKA ZA ZDRAVU I BLISTAVU PUT

Vrijeme je da napišem recenziju maske koju sam koristila skoro 3 mjeseca. Radi se o Filorga MESO MASK zaglađujućuj maski za lice. Da moja koža i ja volimo FILORGU, kao i nešto više o FILORGA kozmetici saznali ste već prije u ovoj recenziji.









ŠTO KAŽE FILORGA:

Meso-Mask maska protiv bora i za posvjetljivanje kože vraća koži blistavost i posvjetljuje je, smanjuje vidljivost bora i uklanja znakove umora.

MESO-MASK je intenzivna njega izravno inspirirana tretmanima mezoterapije.

Nježna kremasta struktura za potpuno opuštanje. Koža je popunjena, sjajna i vraćen joj je svjež i zdrav izgled.

77 % ZAGLAĐENA  KOŽA*
76 % HIDRATIZIRANA KOŽA*
75 % IZJEDNAČEN TEN*
*Test uporabe -svakodnevno nanošenje tijekom mjesec dana-63 žene


UPORABA :

Jednom tjedno tijekom prvog mjeseca, te svaki drugi tjedan tijekom naredna dva mjeseca primjene. Masku nanijeti u debelom sloju na cijelo lice uključujući i područje oko očiju, na vrat i dekolte. Ostaviti da djeluje 15-30 minuta, a potom ukloniti višak i isprati vodom.
Preporuka je nastaviti njegu s MESO-C vitaminskim tretmanom za tonus i sjaj.









PAKIRANJE:


Ambalaža Filorga MESO-MASK-e  se nalazi u crnoj,kartonskoj kutiji sa srebrnim Filorga logom koja je dodatno zaštićena proizirnom folijom.Ova maska dolazi u elegantnoj, prozirnoj ambalaži od čvrste plastike sa bijelim poklopcem u količini od 50 ml. Filorga zna da je ova maska pravo malo bogatstvo sastojaka pa ju je dodatno zaštitila i zaštitnom folijom koja se nalazi ispod poklopca. Tekstura ove maske je kremasta i nimalo masna,bijele boje i specifičnog mirisa.

Rok trajanja Filoga MESO-MASK maske protiv bora i za posvjetljivanje kože je 12 mjeseci od otvaranja.

Ovaj proizvod možete nabaviti u ljekarnama i Formasana dućanu u Teslinoj 13, Zagreb. Cijena Filorga MESO-MASK maske protiv bora i za posvjetljivanje kože je oko 360 kuna.











SASTOJCI:






Filorga MESO-MASK sadrži 100 sastojaka od čega 73 % aktivnih.

Polisaharid ramnoza umiruje iritacije, te trenutačno i dugutrajno posvjetljuje i ujrdnačuje put.

NCTF kompleks stimulira aktivnost stanica i proizvodnju kolagena.

KOMEZOTERAPIJA : svi proizvodi iz Filorgine anti-age linije sadrže NCTF kronosfere - višeslojne nanosfere koji transportiraju hijaluronsku kiselinu velike molekularne mase i CTF kompleks od 55 sastojaka za revitalizaciju ( vitamini, minerali, aminokiseline, koenzimi, nukleinske baze ) u dublje slojeve gdje ih postepeno otpuštaju, pa tako osiguravaju ciljano i dugotrajno anti-age djelovanje. Hijaluronska kiselina i NCTF stimuliraju fibroplaste i štite kožu od slobodnih radikala.




MOJI DOJMOVI:


Ja jednostavno obožavam ovu masku. Moja koža je odmah nakon korištenja ove maske mekana, glatka, stisnutih pora, bez crvenila i daje dojam da je napunjena energijom. Obožavam takve proizvode kada odmah po nakon korištenja mogu vidjeti vidljive promjene a koža svakim slijedećim korištenjem izgleda sve bolje i bolje. Što se tiče učinka izbjeljivanja, ne bih rekla da izbjeljuje kožu već da ujednačava ton kože. Lagana a opet kremasta i nimalo masna tekstura ove maske specifičnog ( po meni pomalo cvjetnog mirisa ) mirisa postala je moj omiljeni borac protiv znakova umora jer koža nakon korištenja izgleda baš nekako obnovljeno i odmorno. Svi znamo da je najbolja borba protiv bora prevencija i da jednom kad su bore već tu ( a pogotovo ako su duboke )  kozmetika tu ne može baš puno. Što se tiče ove kreme ona djeluje tako da koža nakon nje izgleda punije pa samim time izgleda mladenački i bore su naizgled umanjenje. Ova maska je odlična kada recimo morate otići nekamo a želite zabljesnuti sa zaglađenom,blistavom kožom koja izgleda odmorno. Sve u se svemu ovu masku ne možete ne voljeti jer radi sve što i obećaje da radi a morate priznati da su takvi proizvodi doista rijetki. Bitna činjenica je i da mi ova maska nije izazvala nikakve negativne reakcije na koži.

*PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na podrijeklo proizvoda)

Jeste li već isprobali Filorga kozmetiku ? Kakvi su vaši dojmovi ?

4 komentara:

  1. Hvala za ovu recenziju, već duže škicam ovu masku i mislim da ću je nakon ove recenzije konačno kupiti :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Dugo je gledam jer sam čula dosta pohvala, al moram priznati da me ovo mineralno ulje na vrhu sastava malo odbija i krvari opći dojam. Možda se na jesen napokon i odvažim na kupnju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina i mene je malo ubolo u oko to mineralno ulje ali ima puno drugih kvalitetnih sastojaka a što je najvažnije djeluje. Ja sam isto čula puno pohvala o ovoj maski i drago mi je da sam ju probala :). Što se tiče mineralnog ulja preferiram koristiti kozmetiku bez toga sastojka ali nisam skroz isključiva u tome ako mi se drugi sastojci učine dobrima. Nadam se da ćeš javiti svoje dojmove i što je najvažnije da ćeš biti zadovoljna ovom maskom :)

      Izbriši