utorak, 5. travnja 2016.

ŽENA.HR KUTIJICA SAMO ZA MENE - TRAVANJ

Početak je mjeseca i Žena.hr kutijica je danas osvanula na mojim vratima.
Mome veselju nije bilo kraja, tim više jer se kutijica za ovaj mjesec prodala u zaista rekordnom roku, mislim da je planula u roku sat vremena.

Ovaj mjesec je Žena.hr kutijica za mene promijenila dizajn pa sada umjesto magnetnog zatvaranja ima poklopac a kutijica je ovaj mjesec crne boje.














Već sam napisala da je Žena.hr kutijica za travanj nestala u rekordnom roku a kako i ne bi kada je ovaj mjesec obogaćena bonus proizvodom . Prvih 50 kupaca dobiti će Elizabeth Arden Green Tea Yuzu parfem 100 ml u vrijednosti 436,00 kuna a sljedećih 50 kupaca dobiti će Bioeffect Travel Exlusive set u vrijednosti 358,30 kuna.
Ovi bonus proizvodi u kombinaciji sa crnom bojom kutijice dali su Žena.hr kutijici za mene posebnu dozu luksuza.


PROIZVODI KOJI SE NALAZE U ŽENA.HR KUTIJICIZA MENE:





PROIZVODI PUNE VELIČINE:






PROIZVODI ZA KOSU:



Martis Respect boja za kosu proizvod u punoj veličini - boja koju sam ja dobila je R11 platinasto BLOND
Respect boje za kosu sadrže biljne ekstrakte nevena, koprive i jarebike, pšenične klice te ginseng i aloe veru. Vrijednost punog pakiranje je 44,80 kuna.

Schwarzkopf Professional BC Moisture Kick Beauty Balm  tester proizvod u tubici 30 ml

PROIZVODI ZA NJEGU TIJELA :




NIVEA AFTER SHAVE losion za tijelo - tester proizvod 30 ml
Nemasna formula s pantenolom trenutačno umiruje kožu i sprječava iritacije izazvane brijanjem.

NIVEA PROTECT & SHAVE brijač s pokretljivim zglobom
Inovativni pokretljivi zglob omogućuje brijanje koje štiti kožu te je čini lijepom i glatkom.

NIVE PROTECT  & SHAVE gel za brijanje tester proizvod 30 ml
Njegujuća formula s vitaminom E štiti kožu od iritacija i omogućuje glatko klizanje brijača po koži.

BOROTALCO Original dezodorans - putno pakiranje 45 ml


DEKORATIVA :



LANCOME MIRACLE CUSHION probni uzorak pudera 02 BEIGE ROSE  1.8 g

PAREFEM :







ELIZABETH ARDEN Green Tea Yuzu 100 ml  436,00 kuna






50 % POPUSTA NA DRUGI ODJEVNI PREDMET - kupon za popust koji se nalazi na maloj preslatkoj vješalici i može se iskoristiti na prodajnim mjestima Vareteks i u Di Caprio shopovima do 31.05. 2016.

KRAŠ SLATKIŠ


Moram priznati da mi je Žena.hr kutijica za mene za travanj odlična. Naravno najviše me je razveselio E. Arden Green Tea Yuzu parfem jer mi se sviđa na prvi šnjof a i savršen je baš za ovo vrijeme. Boju za kosu najvjerojatnije neću probati jer ne bojam kosu već ju blajham kod frizera pa ne bih baš eksperimentirala. Jako se veselim isprobati BC Moisture Kick Beauty Balm jer su Schwarzkop Professional proizvodi a pogotovo oni iz Bonacure linije već provjereno odlični za moju kosu. Nivea brijač i popratne proizvode ću također sa veseljem isprobati jer sam ih i mislila kupiti. Mala zamjerka ide samo na to što se isti Borotalco dezić našao i u blagdanskoj kutijici od prosinca a ja bih voljela da svaki mjesec putem ove kutijice imamo priliku isprobavati neke nove proizvode, no dezić za torbicu uvijek dobro dođe.
Ono što mi se najmanje u Žena.hr kutijici  za travanj svidjelo je kupon za popust koji je najavljen kao poklon bon a u biti da bi ga koristila moram jedan proizvod kupiti da bih na drugi jeftiniji mogla iskoristiti taj kupon za popust. Dobra stvar ako i inače tamo kupujete ali ovako baš i ne . Tim više jer se isti kupon za popust može dobiti i u DM-u u zamjenu za 30 bodova.

Sve u svemu travanjska Žena.hr kutijica mi se jako sviđa i svakim mjesecom postaje sve bolja i bolja.
Mislim da sam postala ovisna o tom efektu isčekivanja i iznenađenja, i već sada se veselim slijedećoj kutijici.
Cijena Žena.hr kutijice je 75 kuna a naručiti je možete svakog prvoga u mjesecu na Žena.hr stranici.

Jeste li naručili svoju Žena.hr kutijicu ? Kakvi su vaši dojmovi ?

Broj komentara: 8:

  1. Nikak da je ugrabim. Ali proizvodi su fenomenalni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao da ju nisi uspjela ugrabiti jer stvarno jesu fenomenalni proizvodi :) . Držim fige da uspiješ slijedeći mjesec :)

      Izbriši
  2. Predobre su im kutijice, nadam se da cu uspjeti ugrabiti svoju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,stvarno su iz mjeseca u mjesec sve bolje i bolje :). Držim fige da uspiješ ugrabiti svoju već slijedeći mjesec :)

      Izbriši
  3. stvarni lijep sadržaj :D posebno parfem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da svaki mjesec je sve bolji i bolji sadržaj ove kutijice :) Parfem je odličan :)

      Izbriši
  4. Nisam još nijednu ugrabila, iako svaki mjesec pokušavam, zato više i neću pokušavati. :D
    Stalno pričamo o tome kamo "planu" jako brzo, kao da svi u 7,8 ujutro sjede kraj kompa i čekaju. Upravo to sam ja učinila ovaj mjesec i čim je izašla kutijica, kliknula sam i gle čuda, nje više nije bilo. :D
    Uopće mi se ne da ništa raditi na takav čudan način, s očitim manjkom informacija. Al tko gubi, ima se pravo ljutiti, zar ne? :D
    Šalu na stranu s ovim zadnjim, stvarno svega ima u ovoj kutijici i mislim da je za tu nisku cijenu jedinstvena na tržištu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je problem što je tako brzo planula ujutro taj što su postojale rezervacije za kutijicu...Kutijicu je trebalo staviti ili na Facebook ili na Instagram i poslati njima na mail screenshot objave...A nemoj odustati jer kutijica postaje sve bolja i bolja :)

      Izbriši