nedjelja, 24. travnja 2016.

WET N WILD ULTIMATE BROW KIT

"Od 1979. wet n wild slijedi svoj stav da bi ljepota trebala biti dostupna svima. Pristupačnim cijenama omogućuje svim ženama da dostignu željeni izgled. Istovremeno se prate posljednji trendovi i postižu najviši standardi stila i kvalitete."

Je li ovo istina pročitajte u još jednoj recenziji Wet n Wild kozmetike ,ovaj put sam testirala set za obrve u nijansi E963 Ash Brown.








Za svoje obrve inače koristim olovku i upravo zato sam se kada mi je Wet n Wild ponudio svoje proizvode na recenziranje napokon odlučila isprobati i ovaj set za obrve.
Moram priznati da nisam otprve kliknula sa ovim setom jer nisam računala da su ova sjenila tako jako pigmentirana. Ono što je najbitnije prilikom nanošenja ovoga proizvoda je imati laganu ruku prilikom nanošenja. Ako mislite da ste stavili premalo sjenila na kistić nema veze, bolje je i da dva puta nanosite pomalo nego da u startu pretjerate.








Pakiranje Wet n Wild Ultimate brow kit-a je preslatko, osim što ima proziran poklopac pa odmah vidite nijansu i sve što se nalazi unutra sa strane ima i ogledalo.







Wet n Wild Ultimate brow kit dolazi samo u jednoj nijansi tj. u nijansi E963 Ash Brown i to je ujedno i moja jedina zamjerka na ovaj proizvod.










Wet n Wild veliku pažnju povećuje pakiranju odnosno zaštiti pakiranja pa su tako svi proizvodi Wet n Wilda koje sam imala prilike probati ,uključujući i ovaj, zaštićeni od otvaranja posebnom prozirnom naljepnicom. Sa Wet n Wild proizvodima vam se nikako ne može dogoditi da kupite proizvod ne znajući je li netko gurao svoje prste unutra jer se vrlo lako vidi je li naljepnica cijela.









Set za obrve sadrži : mekani vosak koji formira obrve, 2 pudera za definiciju, četkicu za lako nanošenje i malu pincetu. Puder odnosno sjenilo za obrve dolazi u dvije boje, svijetlo smeđoj i tamno smeđoj. Ono što me posebno oduševilo kod ovoga proizvoda je činjenica da je čak i ova mini pinceta odlična. Kist je također vrlo funkcionalan, jednom kada uđete u štos i shvatite da vam treba lagana ruka obrve vrlo lako i brzo popunite. Sjenilo za obrve osim što je jako pigmentirano je i vrlo trajno te bez problema i više od 10 sati ( koliko sam ga ja najduže imala na obrvama ) ostane nepromijenjeno.
Vosak odlično fiksira obrve i ne masti ih.
Ovaj set za obrve me baš oduševio svojom funkcionalnošću jer su sjenila vrlo pigmentirana i trajna a pakiranje je vrlo praktično jer uz njega dobijete sve što vam treba za brzinski popravak obrva u hodu- mini pincetu i ogledalce.

Ukoliko vas je ovaj Wet n Wild Ultimate brow kit zaintrigirao biti ćete zadovoljni kada vam napišem da ovaj zaista kvalitetan proizvod možete kupiti po cijeni od 23,90 kn.





Za svoj look koristila sam tamniju nijansu sjenila iz ovoga seta





PR PROIZVOD ( u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda )


Jeste li već isprobali Wet n Wild kozmetiku ? Kakvi su vaši dojmovi ?

Broj komentara: 5:

  1. Nisam isprobala, ali imam zelju isprobati ovaj set jer ga dosta blogerica hvali.. 😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se kako su ti obrve ispale. Ja trenutačno koristim bipin IQ eyebrow kit i vrlo je sličan ovome, no ispadnu mi previše smeđe, dok mi se čini po slici da tvoje vuču na pepeljasto, a ako je to zaista tako, više bi mi pasalo na moju boju kose.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :). Da moje vuču na pepeljasto, mislim da bi ti moglo odgovarati,stvarno me iznenadio ovaj setić kako je dobar ;)

      Izbriši
  3. super stvar za obrve fb svjetlana rimoldi

    OdgovoriIzbriši