nedjelja, 1. siječnja 2017.

DERMALOGICA AGE REVERSAL EYE KOMPLEKS KREMA ZA SNAŽNO OBNAVLJANJE PODRUČJA OKO OČIJU

Prvi dan ove godine odlučila sam napisati recenziju jednog proizvoda koji je u kratko vrijeme postao moj favorit.











ŠTO KAŽE DERMALOGICA :

Krema za snažno obnavljanje područja oko očiju. Nova poboljšana fpormula sa najnaprednijom tehnologijom mikrosfera koja osigurava da stanice kože prime najučinkovitiju dozu aktivnih sastojaka i nenadmašno briše znakove starenja kože oko očiju.
Unaprijeđeni, mikroinkapsulirani retinol ublažava znakove starenja kože oko očiju. Tehnologija mikroinkapsulacije osigurava njegovu apsorpciju u duboke  slojeve kože i maksimalnu učinkovitost u brisanju postojećih i sprečavanju novih finih linija i bora. Mikroinkapsulirani niacinamid i ekstrakt kore jasena održavaju vlagu i smanjuju tamne podočnjake. Snažan Age reversal firming complex učvršćuje i zaglađuje kožu sinergijski djelujući s vitaminom C, moćnim peptidima i biljnim ekstraktima. Ovaj proizvod ne sadrži umjetne boje, mirise i parabene. Sadrži retinol, oblik vitamina A. Ukoliko ste trudni ili dojite prije upotrebe posavjetujte se s liječnikom. Nije ga preporučljivo koristiti 72 sata nakon pilinga ili depilacije. Izbjegavati kontakt s očima.

Prva dva tjedna proizvod koristiti svaku drugu večer.Kada se koža prilagodi koristite ga svaku večer. Nakon čišćenja lica kremu lagano zagladiti i utapkati u kožu od vanjskog prema unutarnjem kutu oka.

Mikroinkapsulirani retinol ciljano djeluje na znakove starenja oko očiju.
Briše višestruke znakove starenja kože delikatnog područja oko očiju.
Isporučuje djelotvorne sastojke duboko u kožu.





PAKIRANJE :

Dermalogica Age Reversal Eye Complex, krema za snažno obnavljanje područja oko očiju dolazi u prepoznatljivoj ambalaži koja je karakteristična za Dermalogica proizvode. Ambalaža se sastoji od srebrne kartonske kutijice unutar koje se nalazi bijela tubica sa uskim vrhom sa količinom od 15 ml proizvoda. Miris ovoga proizvoda je vrlo blag i nakon nanošenja ga se ne niti ne osjeti a tekstura je po meni odlična, niti pregusta niti previše rijetka, proizvod je bijele boje i što je najvažnije jako se lijepo razmazuje i brzo upija u kožu.







Cijena : 378,00 kuna

SASTAV :

Water / Aqua / Eau,Methylheptyl Isostearate, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Diglycerin, Dimethicone, Pentylene Glycol, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Glyceryl Stearate, PEG - 100 Stearate, Isohexadecane, Propanediol, Glycerin, Niacinamide, Palmitoyl Tetrapeptide - 7, Sodium Ascorbyl Phosphate, Algae Extract, Retinol, Saccharomyces Lysate Extract, Palmitoyl, Tripeptide - 5, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Dunaiella Salina Extract, Panthenol, Hydrolyzed Lupine Protein, Dipeptide - 2, Ascorbyl Palmitate, Sodium Hyaluronate, Medicago Sativa (Alfaalfa) Seed Extract, Saccharomyces Lysate Extract, Hydrolized Soy Protein, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extraxt, Bisabolol, Caffeine, Glucosamine HCL, Aleurites Moluccana Seed Oil, Fraxinus Excelsior Bark Extract, Tocopherol, Silanetriol, Palmitoyl Tripeptide - 1, Ceramide 3, Lecithin, Arginine / Lysine Polypeptide, Tremella Fuciformis Polysaccharide, Camellia Sinensis Leaf Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Corallina Officinalis Extract, Dimethiconol, Hesperidin Methyl Chalcone, Pantolactone, Ceramide NP, Sodium Lactate, Leuconostoc / Radish Root Ferment Filtrate, Acrylates / C10 - 30 Alkyl Acrilate Crosspolymer, Laureth - 23, Oryza Sativa (Rice) Bran Extract, Urea, Polyglycerin - 3, Helianthus Annus (Sunflower) Seed Oil, Cetyl Palmitate, Trideceth - 6 Phosphate, Butylene Glycol, Carbomer, Potassium Sorbate, Oleth - 20, Sodium Acrylates Copolymer, Isostearic Acid, Steareth - 20, Polysorbate 20, Caprylic / Capric Triglycerides, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, BHA; Potassium Citrate, Citric Acid, BHT, Sodium Hydroxide, Aminomethyl Propanol, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol





MOJI DOJMOVI :

Ovo je jedan od onih proizvoda koji vas "kupi" već nakon pa neću baš reći prvog ali par dana. Moram priznati da mi je ovo prvi proizvod sa retinolom kojega sam koristila za područje oko očiju i pročitavši uputu da prva dva tjedna korisim svaku drugu večer kako bi se stvorila tolerancija, prvih tjedan i pol sam se striktno držala toga ali kako mi se rezultat jako svidio odlučila sam ovu kremu što prije uvesti u svoju svakodnevnu rutinu. Najprije želim napomenuti da iako sam već nakon 10 dana ovaj proizvod počela koristiti svakodnevno on nije ni na koji način iziritirao moju kožu ili prouzročio ikakve negativne reakcije ali ukoliko planirate koristiti ovu kremu a niste prije koristili proizvode sa retinolom ipak vam preporučujem da prva tjedna kremu nanosite svaki drugi dan. Mene je ova krema oduševila prvenstveno iz razloga što su me do sada sve kreme koje su obećavale da djeluju na bore užasno isušivale. Prije korištenja ove kreme imala sam problema sa dehidracijom okoloočnog područja, podočnjacima a sa obzirom da sam na zadnjem rođendanu ugasila 35 svijećica očekivano je da su me mučile i fine linije oko očiju ali bilo je tu naznaka i onih malo manje finih linija tj. bora ili da mi bude lakše borica smijalica oko očiju. Da proizvod djeluje vidjela sam i sama nakon nekoliko dana ali naravno da je lijepo kada i drugi to primijete pa se moram pohvaliti da sam dobila dosta komplimenata na izgled kože oko očiju a najdraži mi je ipak kompliment kada mi je jedna gospođa rekla da je mislila da imam 25 godina. Dermalogica Age Reversal Eye kompleks sadrži odličan koktel sastojaka i stvarno mogu reći da se bori protiv svega što područje oko očiju "napada" tj. dehidracija, podočnjaci i naravno bore. Nakon korištenja prvo što sam počela primjećivati je da mi je područje oko očiju nekako svjetljije odnosno da podočnjaci nisu toliko vidljivi. Već sam rekla da sam imala problem da razne kreme još više isušuju moje ionako dehidrirano okoloočno područje a sa obzirom da je jedan od sastojaka ove kreme i retinol jako sam se bojala da će mi koža biti isušena međutim ono što je fascinatno jest da ova krema odlično hidratizira kožu. Ono što smatram da je bitno napomenuti pa ako treba i više puta je da ovu kremu koristite samo navečer i nikako ujutro a preko dana obavezno koristite kremu sa zaštitnim faktorom. Bore i fine linije naravno nisu došle preko noći pa ne mogu tako niti otići ali nakon 3 tjedna korištenja ove kreme područje oko očiju je bilo zaglađeno i osvježeno. E sad da me ne bi krivo shvatile, ako imate puno bora koje su duboke nemojte očekivati da će ova krema ukloniti sve vaše bore jer vjerujte mi to niti jedna krema (barem za koju ja znam ili sam ju probala ) ne može ali ova krema zaista snažno obnavlja kožu oko očiju koja će izgledati puno zaglađenije i ljepše i pritom ćete snažno djelovati na prevenciju budućih bora.


Jeste li već isprobali Age Reversal Eye Complex ? Koja je vaša omiljena krema za njegu područja oko očiju ?

2 komentara:

  1. Baš testiram ovu kremu, u svrhu podočnjaka, nadam se da će bar malo pomoći.😊💜😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Poprilično je bogata sastojcima,baš čitam i mislim si to mi treba i onda vidim cijenu i skužim da će još pričekati :)..

    OdgovoriIzbriši