nedjelja, 15. siječnja 2017.

KOPRIVILA

Posljednjih par mjeseci imala sam prilike isprobati odlične proizvode od koprive našeg hrvatskog brenda Koprivile.












UPOZNAJMO KOPRIVILU :

Mi smo obrt Franja iz Rakovog Potoka u okolici Samobora i radimo u skladu s prirodom još od 1996. godine. Liniju prirodnih proizvoda Koprivila stvorili smo od ekološki uzgojene koprive jer smo sa svima htjeli podijeliti svoja znanja i očaranost blagotvornim djelovanjem ove čudesne biljke.

Veliku pažnju polažemo na korištenje autohtonih namirnica, njegovanje tradicionalnih receptura te ekološku proizvodnju. Koprivu uzgajamo na kemijski netretiranom ekološkom poljoprivrednom zemljištu od 2700 m², ručno je beremo u proljeće i ljeto, te sav daljnji postupak probiranja , sušenja, prerade i pakiranja radimo ručno, u skladu s prirodom i bakinim recepturama. S prvom berbom proizveli smo prehrambene proizvode prema tradicionalnim recepturama primjenjujući  sve higijenske standarde prema HACCP sustavu, i nastavili s kozmetičkom linijom. Svi naši proizvodi odlikuju se visokim koncentracijama vitamina i minerala, darom našeg najdražeg "korova".







KOPRIVILA KREMA ZA LICE OD KOPRIVE






ŠTO KAŽE KOPRIVILA :

Za glatku, meku i elastičnu kožu posegnite za Koprivila kremom od koprive. Ekstrakt koprive bogat vitaminima, mineralima te flavonoidima njeguje, hrani i štiti kožu lica. Kombinacija karite i kakao maslaca te ulja badema, avokada i sezama dodatno vlaži kožu i štiti je od isušivanja. Naimijenjena je svakodnevnoj uporabi, posebno mlađoj dobnoj skupini s problematičnom kožom sklonoj aknama zbog antibakterijskog djelovanja koprive i čajevca.





PAKIRANJE :

Koprivila krema doalzi u plastičnoj tubici koja se nalazi unutar kartonske ambalaže. Krema dolazi u količini od 50 ml. Tekstura kreme je kremasta i gušća ali svejedno vrlo lagana i bijele boje, a miris je nešto jači (ja uz koprivu osjetim i čajevac) ali ne zadržava se dugo na koži.








Cijena : 67,00 kuna


SASTAV :




MOJI DOJMOVI :

Ja sam jako zadovoljna sa Koprivila kremom jer dobro hidratizira kožu i ostavlja ju mekanom i nahranjenom i glatkom. Izuzetno mi se svidjelo kako se ponaša kao podloga za puder. Osim što mi krema nije izazvala nikakve negativne reakcije fino je sanirala postojeće prištiće. Krema se brzo upija u kožu a ako moram spomenuti neku zamjerku onda bi to bio jedino nedostatak zaštitnog faktora (gotovo uvijek na lice nanosim zaštitni faktor minimalno 20 a ljeti i 50).





KOPRIVILA MACERAT OD KOPRIVE








ŠTO KAŽE KOPRIVILA :

I za problematična akutna stanja kože, kopriva ima odgovor. Macerat je uljni pripravak prepun vitamina i minerala koji jača cirkulaciju, ublažaca upalne procese poput psorijaze, ekcema, lišajeva, pomaže problematičnoj koži sklonoj aknama, obnavlja je te je izvrstan za masažu tijela. Idealan je i za suho vlasište i ispucale vrhove kose. Nakon što su mladi listovi koprive tri mjeseca odležali u kvalitetnom hladno prešanom maslinovom ulju i otpustili vitamine i minerale, stvoren je Koprivila macerat od Koprive. Koprivila macerat od koprive sadrži protuupalna i antibakterijska svojstva.




PAKIRANJE :

Koprivila Macerat od koprive dolazi u bočici od 50 ml od tamnog stakla kako bi svi vrijedni sastojci bili što duže očuvani. Macerat je guste, uljne teksture i osjeti se ugodan miris maslinova ulja.

Cijena : 70,00 kuna

SASTAV :




MOJI DOJMOVI :

Za mene je Koprivila Macerat od koprive proizvod bez kojega više ne želim biti. Vjerovali ili ne ja sam ovaj macerat koristila doslovno za sve. Za lice ako bi se pojavile akne ili dehidracija, za leđa sa kojima imam problem ukoliko nosim majice od sintetike jer se sva ospem, za vrhove svoje suhe kose.


KOPRIVILA TINKTURA OD KOPRIVE





ŠTO KAŽE KOPRIVILA :


Kao dodatak šamponu od koprive, za snažniji i bujniji rast kose pojačajte svakodnevnu njegu Koprivila tinkturom od koprive. Prokrvljuje vlasište, ojačava korijen kose, potiče mladu kosu na rast. Poboljšava rad probavnog sustava, a uz pregršt vitamina i minerala koje posjeduje djeluje na cijeli organizam. Koprivila tinktura od koprive pomaže pri jačanju imuniteta, u borbi protiv alergija, u slučaju viroza i prehlada, kod urinarnih infekcija.




PAKIRANJE :

Koprivila Tinktura od koprive pakirana je u bočicu od tamnog stakla kako bi svi vrijedni sastojci bili što duže očuvani. Količina tinkture je 50 ml. Iako se kada pomirišete ovu tinkturu dosta osjeti miris rakije kada tinkturu razrijedite u vodi okus je vrlo blag i ne osjetim toliko  rakiju.


Cijena : 70,00 kuna

SASTAV :






MOJI DOJMOVI :

Koprivila tinkturu od koprive sam koristila na dva načina. Koristila sam ju tako da sam ju umasirala u vlasište i da sam ju uzimala oralno. Imam problema sa štitnjačom i zbog toga mi u nekim razdobljima kosa pojačano opada pa sam tinkturu dva,tri puta tjedno umasirala i vlasište i pustila tako dan,dva bez da sam oprala kosu. Stavljala sam male količine pa mi kosa nakon tinkture nije bila masna a moram priznati da sam nakon 3 tjedna primjetila da mi na četki ostaje manje vlasi. Što se tiče oralne upotrebe u kada bih nakapala tinkturu u vodu okus je bio prihvatljiv ( iako ne volim rakiju ) pa sa ustrajala u ispijanju. Primjetila sam da mi se opće stanje organizma popravilo, preskočile su me neke prehlade u vrijeme korištenja a ono što mi je najvažnije je da sam imala puno više energije. Također nemam više problema sa urinarnim infekcijama a i probava mi se popravila. Ono što mislim da je važno naglasiti je da od Koprivila Tinkture od koprive možete imati višestruke koristi na zdravlje organizma samo je bitno da ju redovito koristite.


KOPRIVILA ŠAMPON







ŠTO KAŽE KOPRIVILA :

Tko ne bi poželio imati vilinski lijepu i zdravu kosu ? Ekstrakt koprive koji sadži Koprivila šampon od koprive bogat je vitaminima, mineralima i flavonoidima te pomaže jačanju korijena kose i normalizaciji masnog vlasišta. U kombinaciji s eteričnim uljem čajevca i proteinima pšenice djeluje antibakterijski te zaglađuje površinski sloj kose. Šampon od koprive njeguje, hrani i štiti košu vlasišta, a kosi vraća prirodnu vitalnost i sjaj. Idealan je za svakodnevnu uporabu. Namijenjen je svima, posebno srednjoj i starijoj muškoj i ženskoj populaciji s problemima ispadanja kose te slabog rasta kose.



PAKIRANJE :

Koprivila Šampon od koprive dolazi u jednostavnoj plastičnoj bočici sa čepom koji se otvara na pritisak na jednoj strani te se na taj način vrlo lako dozira. Šampon je prozirne boje a tekstura šamponaj je kao i kod ostalih šampona i vrlo se lijepo pjeni. Količina šampona je 200 ml.





Cijena : 65,00 kuna

SASTAV :




MOJI DOJMOVI :

Već sam napisala da radi problema sa štitnjačom imam povremeno probleme sa pojačanim ispadanjem kose i zato sam se vrlo veselila isprobavanju ovoga šampona. Primjetila sa da mi je nakom jedno 3 tjedna što sa koristila Koprivila tinkturu od Koprive i Koprivila šampon od koprive na četki prilikom češljanja bilo zamjetno manje vlasi nego inače. Ono što sam odmah prilikom prvog korištenja ovoga šampona osjetila je da lagano hladi vlasište i lijepo umiruje kožu vlasišta. Šampon je blag i možete ga koristiti svakodnevno a opet vrlo učinkovito čisti kožu vlasišta. Miris ovoga šampona je prirodan a ja recimo baš osjetim miris čajevca ali neka vas to ne odbije od korištenja ovoga šampona jer miris nakon što ga isperem iz kose ja više uopće ne osjetim.

Ukoliko želite saznati nešto više o ovim divnim proizvodima ili pogledati koje još proizvode Koprivila ima u svome asortimanu to možete učiniti na njihovoj Koprivila službena stranica ili Facebook Koprivila stranici .

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li već isprobali koji Koprivila proizvod ? 

4 komentara:

  1. Upoznata sam sa blagotvornim i ljekovitim učincimaa kadulje, ali nisam znala da postoje praktični proizvodi kao što su krema i uljni macerat. A još proizvodi hrvatski brend. Koprivila zaslužuje samo pohvale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Au koja greska. Ne kadulja, mislila sam na koprivu.

      Izbriši
  2. Baš zanima proizvodi.
    Probaj početi koristiti Nim(prah),kad pereš kosu na dlan staviš šampon koji koristiš i žličicu praha(šamponira se dva puta i dva puta stavljaš prah).To ti je jako dobro za rast nove kose i da ti ne ispada.😊😘😘

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično napisan post! Krema za lice me najviše dojmi, možda ju jednom i isprobam. ☺

    OdgovoriIzbriši