utorak, 17. siječnja 2017.

TESTER BOX SIJEČANJ 2017.

Ni snijeg ni nevrijeme nisu spriječil vrijedne dostavljače GLS službe da danas do mene dođe moj primjerak Tester boxa.






Dizajn kutijice je presladak, a poruka vrlo motivirajuća :) .














U Tester boxu za siječanj nalaze se 3 proizvoda u punoj veličini.


PROIZVODI U PUNOJ VELIČINI :





PUTNA PAKIRANJA PROIZVODA :







LA ROCHE - POSSAY MICELARNA VODA ULTRA - OSJETLJIVA KOŽA



Učinkovito čisti, uklanja šminku i umiruje. Izvrsno uklanja nečistoće i prljavštinu, nježno čisti i ne suši kožu, ostavlja je blistavo čistom i pruža osjećaj svježine. Karakterizira je svježina fiziološkog mirisa s novom učinkovitošću te 1 % glicerina.

Cijena za 200 ml - 72,78 kn
U boxu se nalazi putno pakiranje od 50 ml.


ZIAJA KREMASTI GEL ZA TUŠIRANJE NA BAZI KAŠMIRA





Gel za tuširanje s mirisom ylang ylanga-a, mošusa, vanilije i cedra nježno čisti kožu i ostavlja ju baršunastom. Proteini  kašmira savršeno zaglađuju kožu i stvaraju zaštitni sloj koji osigurava prirodnu ravnotežu hidro-lipidnog sloja. Pomno birani prirodni sastojci.

Cijena za 500 ml - 24,90 kn
U boxu se nalazi putno pakiranje od 50 ml.


AURA DUO SJENILO ZA OBRVE



Ovaj inovativni prah za obrve odlično je sredstvo za postizanje profesionalnog izgleda obrva. Izuzetno pigmentirana tekstura, lako se nanosi, a obrve izgledaju besprijekorno definirano. Pri nanošenju kombiniraj obje boje kako bi postigla što prirodniji izgled.



Nijansa koju sam ja dobila je 03 DARK .

Cijena za 2 g - 47,99 kn


CURAPROX SET







Četkica za zube s 5460 finih vlakana nježno i temeljito čisti rub desni, bez ozljeda. Vrlo učinkovito uklanja zubne naslage. 10 puta više vlakana koja 10 puta bolje čiste! CPS međuzubne četkice za potpuno čiste, zdrave zube i desni. Iznimno mekana i duga vlakna.

Cijena četkice - 34,90 kn
Cijena seta interdentalnih četkica - 25 kn


MALA OD LAVANDE MELEM OD SMILJA





Ovaj predivni melem od smilja spravljen u hladno prešanom domaćem ulju od suncokreta njegovat će i rehidrirati kožu te ju čuvati od modrica, ožiljaka, strija, hematoma i kožnih alergija, psorijaze i atopijskog dermatitisa. Koža će poprimiti zdrav izgled i svilenkasti sjaj.

Cijena za 50 ml - 75 kn


AVENE CLEANANCE GEL ZA ČIŠĆENJE




Nježno uklanja nečistoću i prekomjernu masnoću poštujući prirodnu ravnotežu i pH kože. Blaga osnova za čišćenje, bez sapun. Monolaurin regulira mašćenje i matira masnu kožu. Avene termakna voda umiruje, djelije antiiritirajuće i ostavlja trenutni osjećaj ugode na koži.

Cijena za 200 ml - 85 kn
U boxu se nalazi putno pakiranje od 50 ml.



APIVITA EXPRESS BEAUTY INTENZIVNA HIDRATIZIRAJUĆA MASKA S KRASTAVCEM




95 % prirodni sastojci. Krastavac hidratizira, osvježava i obnavlja sasušenu kožu. Ulja jojobe i avokada hrane i hidratiziraju kožu. Eterično ulje geranija hidratizira i tonira kožu.

Cijena za 2 X 8 ml - 39,90 kn
U boxu se nalazi 1 X 8 ml.

U Tester Boxu za siječanj umjesto Apivita Express beauty maske mogli ste dobiti jedan od 3 Apivita proizvoda :

APIVITA BEE RADIANT LAGANA KREMA. 98 % . Iluminirajuća anti - age krema lagane teksture s matičnim stanicama naranče koja vraća blistavost kože te tretira i sprečava bore. Matične stanice naranče povećavaju elastičnost, smanjuju bore, vraćaju blistavost i mladolik izgled kože.
Cijena za 50 ml - 349,90 kn

APIVITA TONIK ZA ČIŠĆENJE LICA ZA MASNU I MJEŠOVIZU KOŽU S CITRUSOM I PROPOLISOM. Prirodne čestice za čišćenje uklanjaju nečistoće i višak masnoća bez isušivanja kože. Propolis pruža blago antiseptičko i antioksidacijsko djelovanje. Citrus tonira i osvježava kožu dok eterična ulja smreke regeneriraju kožu.
Cijena za 200 ml - 119,90 kn

APIVITA CARING LAVANDER NJEŽNI GEL ZA TUŠIRANJE. S lavandom i maslinovim uljem, nježno čisti, smiruje, hidratizira i ne iritira osjetljivu kožu, ostavljajući je mekom. Obogaćen blagim radikalima koji osiguravaju čišćenje, hidrataciju i zaštitno djelovanje. S lagano kiselim pH za osjetljivu kožu. Ne sadrži SLS.
Cijena za 300 ml - 149,90 kn



MOJI DOJMOVI :

Moram priznati da sam poprilično zadovoljna sadržajem Tester boxa za siječanj. Već sam puno puta naglasila da ono što ja očekujem od ovih kutijica je da imam prilike isprobati neki novi proizvod koji još nisam imala prilike probati i pritom mi nije važno da li je taj proizvod u putnom ili originalnom pakiranju (naravno svi više volimo originalna pakiranja ali što se tu može ). Ovaj put u Tester boxu sam pronašla čak 4 proizvoda koja još nisam isprobala a čine mi se vrlo zanimljivima. O proizvodima Male od lavande sam dosta čitala ali nisam isprobala baš niti jedan proizvod a kako volim prirodne proizvode već vjerujem da znate da me Melem od smilja posebno razveselio. Moja koža jako voli La Roche - Possay proizvode pa mi se sviđa da je i najnovija micelarna pronašla put do mene a Aura sjenilo isto nisam imala prilike isprobati a čini mi se vrijedno pažnje. Apivita kozmetiku jako volim i već sam imala prilike isprobati neke njihove maske koje su zaista odlične. Nadam se da će i ova maska sa krastavcem biti odlična kao i ostale Apivita maske. Što se ostalih proizvoda tiče nije da oni nisu odlični ali nisu me razveselili toliko iz samo jednog razloga - jer ih već imam. Curaprox četkice godinama koristim i uvijek ih imam u zalihama doma a ovakvo isto putno pakiranje Ziaja gela za tuširanje dobila sam prošli mjesec uz jedan časopis. Avene Cleanance gel za čišćenje također koristim i obožavam, zaista me spašava u razdobljima kada mi koža poludi. Znam da svatko više voli dobiti proizvode u originalnom pakiranju ali ako mene pitate meni se jako sviđaju ova putna pakiranja, ustvari ja bih voljela da bude više proizvoda ali da svi budu u putnim veličinama. Super su mi putna pakiranja iz razloga što mogu isprobati više proizvoda a ne da se kao jednom mučim sa micelarnom od pola litre (znate ono dobar je proizvod pa vam žao baciti a čovjeku dosadi nakon nekog vremena) a i praktična su mi za putovanja. Moram primijetiti da se Tester box prošli mjesec ipak malo trgnuo i vidno se poboljšao te sam jako zadovoljna njegovim sadržajem za siječanj a to što možda nisam oduševljena ima više veze sa mnom zato što većinu proizvoda koristim i već imam. Ali i to da te proizvode već imam govori mi da je Tester box opet na pravom putu sa kvalitetnim i zanimljivim proizvodima.

Jeste li naručili svoj Tester box za siječanj ? Koji proizvod vam se najviše sviđa ?

2 komentara:

  1. Nisam još niti jednom naručila Tester box. Hmm, zanima me Avene gel za ciscenje i La Roche micelarna posto imam suhu i osjetljivu kozu. Isto tako me i zanima Aurino sjenilo za obrve, pa kad isprobaš javi kakvi su dojmovi! Super postic! 😘

    OdgovoriIzbriši
  2. Super proizvodi.Voljela bih isprobati LRP micelarnu, vjerujem da je odlčna. Lp

    OdgovoriIzbriši