nedjelja, 11. veljače 2018.

THIERRY MUGLER ANGEL MUSE

Ako bih morala izabrati koji je moj omiljeni parfem svih vremena ja bih bez razmišljanja rekla da je to Thierry Mugler Angel. Parfem koji volite ili mrzite. Jednom sam se iznenadila kada mi je prijateljica rekla da me može prepoznati samo po mirisu jer da sam ja jedina osoba koja miriši na krafne i čokoladu. Ono što je zanimljivo jest da sam Angel zavoljela već iz samog opisa sastojaka i dugo mi je bio na wish listi ali si ga tada (prije 15-ak godina a možda i više) nisam mogla priuštiti. Pa sam si kupila Angel dezić (i to je prvi i zadnji puta da sam za dezić dala oko 200 kuna) i bila jako sretna. Danas kada moja kolekcija parfema broji preko 50-ak primjeraka plava zvijezda i dalje ima posebno mjesto i pazim da nikad ne budem bez nje. Nakon 24 godina od mirisa koji volite ili mrzite, 2016. godine predstavljen je novi Muglerov parfem Angel Muse, parfem koji ćete voljeti mrziti.




U travnju 2016. godine predstavljen je najnoviji dodatak slavnoj gurmanskoj porodici Angel, futurističko-gurmanski Angel Muse. Kao što je Angel iz 1992. godine predstavljao prvi gurmanski parfem, tako je i novo izdanje najavljeno kao prvi gurmanski miris vetivera za žene.




"Novi miris, nova bočica, novi kodovi... val šoka uzdrmao je Angel galaksiju. Angel Muse, novi Eau de Parfum koji ćete mrziti što volite."




Dizajn bočice opisan je kao "kozmički kamenčić" napravljen od eliptično srebrno - metalnog prstena sa sredinom u nježnoj ambernoj boji kože, koja navodna evocira površinu Marsa.




"Da napravim analogiju, moglo bi se reći da je Angel Eau de Parfume zvijezda, a Angel Muse kruži oko zvijezde i vrti se kao oko galaksije", Cristophe de Lataillade - kreativni direktor Mugler parfema.




Lice parfema je Georgia May Jagger, koja je naslijedila svoju majku Jerry Hall kao lice Angel parfemske linije.



GORNJE NOTE (Gornja nota  je miris koji se osjeti čim se otvori bočica i onaj zbog kojeg nam se parfem svidi ili ne. Ipak to nije pravi miris parfema jer sadrže mirisne esencije koje ispare za 10 do 30 minuta.) :

  • grejp, ružičasti papar


SREDNJE NOTE (Srednja nota je pravi parfem koji na koži traje 3 do 4 sata.) :

  • krema od lješnjaka, kakao, ruža


DONJE NOTE ( Bazna nota sastoji se od mješavine trajnih mirisnih esencija, čiji je glavni zadatak da vežu slabije arome ) :

  • vetiver, pačuli 



Već sam napisala da sam velika obožavateljica Angel parfema ali znam puno ljudi kojima su se sviđale njegove mirisne note ali im  je on bio pretežak i zagušujući. Upravo oni biti će najzadovoljniji sa novim Angel Muse parfemom jer koliko je sličan svome prethodniku toliko je i različit. Neke prijateljice su u prvim danima kada sam tek počela koristiti ovaj parfem mislile da je to neka kopija Angela. Čim sam otvorila kutiju i vidjela bočicu koja je totalno u Mugler stilu, unikatna bočica posebno osmišljena. Znam da bi možda kod parfema miris bio ono najvažnije čime se vodimo pri kupnji ali mene kupuje i bočica. Volim kraja mase finih parfema u "normalnim" bočicama imati i ovakve malo maštovitije bočice. Ono što mi je jako sviđa kod ovog parfema je što se on doslovno mijenja na mojoj koži, tj., odmah po nanošenju osjetim jedan miris koji se kroz par minuta mijenja u drugi (oba su mi savršena). Za razliku od Angela ovaj miris je nešto lakši ali opet dovoljno težak za nas Mugler ljubitelje te bih ga okarakterizirala i slatkim i osvježavajućim u isto vrijeme. Dok mi je Angel najljepše koristiti zimi Angel Muse se podjednako dobro nosi u svim godišnjim dobima. Ne smijem zaboraviti najvažniju stvar kada se radi o Mugler parfemima a to je trajnost koja je i kod Angela tako i kod Angel Muse jednostavno savršena. Rijetko kada mi se sa parfemima dogodi da ga nanesem recimo ujutro a da me nakon 4,5 sati netko upita koji je to parfem. Angel Muse na meni doslovno traje od jutra do večeri a ja ga samo ponekad kada osjetim jaču potrebu za mirisom vetivera i kreme od lješnjaka znam špricnuti još koji put u toku dana.

Jeste li isprobali Thierry Mugler parfeme ?  Volite li ih ili mrzite ?

2 komentara:

  1. Moram priznati da se uvijek držim istih parfema većinom Bvlgari ali ovaj mi se čini super

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobila sam Angel pre nekoliko godina na poklon. Nije mi se uopšte svideo. Poklonila sam ga baki :)
    A sada, iz neobjašnjivih okolnosti, mi na primer jako prija :)
    Definitivno nema ravnodušnosti za njega, baš ili se voli ili mrzi :)

    OdgovoriIzbriši