utorak, 27. veljače 2018.

NUXE CRЀME FRAÎCHE DE BEAUTЀ

U ovih par godina moga lutanja od kreme do kreme i isprobavanja svih mogućih proizvoda koji postoje potpuno sam neopravdano zaboravila na jedan brend koji sam nekad doslovno obožavala. Nuxe kreme su jedne od prvih krema koje sam počela kupovati kada sam ozbiljno počela sa njegom svoga lica. Danas vam sa veseljem tipkam recenziju Nuxe Cremè fraǐche de beautè .





Laboratorij Nuxe usavršio je liniju Crème Fraîche de Beautè, svoju kultnu zaštitnu liniju koja koži pruža intenzivnu 48-satnu hidrataciju (1) te je umiruje i štiti od onečišćenja.

Srce nove formule koja povećava zaštitu zahtjevne kože, otkriva senzualni užitak dugotrajne, 48- satne hidratacije.

Crème Fraîche de Beautè je linija koja koži pruža istinski užitak, a ujedinjuje senzualnu svježinu i umirujuću nježnost zahvaljujući prirodnoj kombinaciji prirodno odabranih biljnih mlijeka i inovativnog aktivnog sastojka, ekstrakta crvene alge iz Baltičkog mora.

Intenzivno i neprekidno hidratizira kožu, zahvaljujući mliječnoj infuziji (2) koja predstavlja i zaštitu od onečišćenja te pruža nježan osjećaj umirene kože.

Crème Fraîche de Beautè je poput parfema koji ženstvenim mirisnim notama osvaja sva vaša osjetila svojim nježnim cvjetnim potpisom - gornjim notama frezija i Petitgraina, srednjim notama cvjetova naranče i jasmina te baznim, drvenastim notama za potpuni senzualni užitak.

Rezultati njegujuće linije Crème Fraîche de Beautè koja hidratizira kožu i štiti je od onečišćenja :
- koža je intenzivno hidratizirana, svježa i nježna kod 100 % (2) ispitanica
- koža je umirena, osjećaj nelagode i nadražene kože je smanjen kod 100 % (2) ispitanica




PAKIRANJE :

Nuxe Cremè Fraîche de Beautè dolazi u klasičnoj, plastičnoj posudici u količini od 50 ml. Plastična posudica me je baš iznenadila jer se Nuxe krema sjećam pakiranih u keramičke posudice. Ipak nemam ništa protiv ovog pakiranja jer je po meni vizualno dojam ostao vjeran Nuxe proizvodima kao i dosad a krema je lakša u torbici. Prvo što se osjeti kada posudica otvori je jaki cvjetni miris (ali ne brinite on se na koži puno slabije osjeti i nakon nekog vremena ishlapi). Tekstura kreme me podsjeća na teksturu tučenog vrhnja a krema se lako razmazuje i brzo upija u kožu ( ja imam osjećaj da mi se kao maslac predivno topi na koži ).

Cijena : 238,34 kuna




SASTOJCI :







ŠTO KAŽEM JA :
 Jako volim Nuxe kozmetiku a posebno kreme za lice. Prije ove kreme dugo godina sam koristila najprije Nuxe Nirvanesque a onda i Merveillance i sjećam se da sam uvijek bila jako zadovoljna. Prva stvar koja će mnoge možda odbiti od korištenja ove kreme je zaista jak cvjetni miris ali ja zaista uživam u ovom mirisu i za mene je on veliki plus. Ova krema je namijenjena hidrataciji i što se toga tiče nemam niti jednu zamjerku. Na kremi je navedeno da pruža 48-satnu hidrataciju ali ja kremu koristim i ujutro i navečer svaki dan, bez iznimke pa da li koža ostaje ili ne 48 sata hidratizirana to ne mogu reći. Inače imam suhu kožu a koristila sam kremu za normalnu kožu pa već sama činjenica da mi je ova krema odgovarala i da mi se koža nije perutala, što je inače moj prvi pokazatelj da mi je krema preslaba, govore dovoljno o moći njene hidratacije. Svi vi koji čitate moje recenzije već znate da su mi kod kreme najbitnije 4 stvari. Prva stvar je naravno da li krema radi ono čemu je namijenjena a za ovu kremu sam već napisala da je odlična što se tiče hidratacije. Ono što mi je također važno je da krema ne izazove nikakve negativne reakcije na mojoj koži i kakva je kao podloga za puder. I ove testove je Nuxe Cremè Fraǐche de beautè krema prošla sa odličnim jer ne samo da nije izazvala nikakve gadosti na mojoj koži već je smirila i one postojeće. Krema je jako druželjubljiva da se malo našalim tj. odlično se slaže sa ostalim preparatima koje sam koristila (serumi,esencije) a odlična je i kao podloga za puder jer stvarno lijepo zagladi kožu (ako bacite pogled na sastojke vidjeti ćete da je za ovaj efekat zaslužan najviše silikon) i nema onog ružnog trusenja kože (ono tipa kao kada gumicom brišete nešto sa papira ako znate na što mislim). Najveća zamjerka kremi ide, ne zbog parfema koji je relativno visoko u sastavu jer iako me malo bilo strah u početku ipak na njega nisam imala nikakve reakcije, već zbog toga što krema nema SPF. Inače uvijek biram kreme sa zaštitnim faktorom većim od 30 pa me je razočaralo  što Nuxe Cremè fraǐche de beautè nema SPF. Ali u redu znam da ne možeš imati baš sve pa sam zato ovu kremu većinom koristila u noćnoj njezi a kada bi bila dio dnevne njege na nju bi dodatno nanijela još i kremu sa faktorom. Sve u svemu ukoliko vaša koža nema neke specifične potrebe a tražite laganu kremu koja koži zaista pruža hidrataciju i pri tome uživate u nanošenju mirisnih pomadica onda je ova Nuxe Cremè fraǐche de beautè upravo za vas.
PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Jeste li već isprobali Nuxe kozmetiku?  Koji proizvod je vaš favorit?

3 komentara:

  1. Baš sam je mislila kupiti ali ne vjerujem da hoću.Drago mi je da sam pročitala recenziju,jer mi ne paše prvenstveno što nema spf i primjetila sam da njihovi proizvodi općenito nemaju.Meni je to jako bitno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da minus je što nema SPF ali ljeti je po meni bolje dodatno nanijeti SPF zaštitu jer većina krema koje i imaju SPF zaštitu imaju za ljeto po meni preniski SPF. Inače Nue kreme su se meni pokazale kao vrlo dobre što se njege tiče

      Izbriši
  2. Probala sam samo njihov balzam za usne koji obozavam..kremica deluje skroz zanimljivo.

    OdgovoriIzbriši