ponedjeljak, 12. ožujka 2018.

APIVITA ČAJANKA

Ovaj četvrtak 8.3. sam Dan žena provela na najljepši mogući način u Apivita dućanu u druženju sa stručnim Apivita savjetnicama i blogokolegicama. Koliko volim Apivita proizvode već ste mogli pročitati  ovdje  i  ovdje  a danas ću vam malo bolje predstaviti Apivita kozmetiku. 




UPOZNAJMO APIVITA KOZMETIKU :

Sve je počelo 1979. godine u ljekarni u Ateni. Ljekarna Nikosa i Niki  Koutsianasa. Izvori inspiracije bili su društvo pčela i njihovi proizvodi, bogatstvo grčke flore i Hipokratov holistički pristup zdravlju i ljepoti. tako je rođena APIVITA, prva kompanija prirodne kozmetike u Grčkoj. Ime APIVITA dolazi od latinskih riječi APIS (pčela) i VITA (život).



Prvi APIVITA concept store u Hrvatskoj otvoren je 2013. godine na adresi Masarykova ulica 12 u Zagrebu. APIVITA concept store prodajna mjesta odražavaju cjelokupnu filozofiju i vrijednosti APIVITE zrcaleći način života koji je vrijedan otkrića : APIVITA način života. 
Prodavaonica je bogata umjetničkim elementima i detaljima koji kreiraju jedinstvenu atmosferu vrijednu posjete. 



Središnjim dijelom prodavaonice dominira "filoxenia", stol načinjen od drvenih pčelinjih košnica gdje posjetitelji imaju jedinstveno iskustvo dobrodošlice, a mogu i probati topli ili hladni čaj s APIVITA biljnih polja te uživati u čistom grčkom  APIVITA medu. Također mogu uživati u isprobavanju raznih APIVITA proizvoda, sve to uz korisne savjete APIVITA ambasadora koji mogu napraviti dijagnozu kože i obaviti vrijedne konzultacije holističke njege. 


Ja sam zaista uživala na Apivita druženju jer volim takva opuštena druženja u ugodnoj atmosferi a usput su mi preljubazne Apivita ambasadorice detaljno predstavile Apivita kozmetiku. Moram vam priznati da sam prije druženja mislila da znam sigurno 90 % Apivita asortimana jer uvijek u Mulleru najduže stojim baš pred njihovim proizvodima. Posjetom Apivita trgovini shvatila sam da je ono što vidim u ostalim trgovinama samo mali dio Apivita kozmetike. Posebno me razveselilo  upoznati se sa Apivita proizvodima namijenjenim zdravlju poput meda, proizvodima sa propolisom i raznim čajevima. Iako spadam u ljubitelje kave a čaj pijem samo kad sam bolesna Apivita čajevi su me oduševili a posebno onaj za energiju. Ovaj put sam čajeve bila tople a kako su jednako ukusni i u hladnoj verziji ovaj će čaj sigurno biti moj ljetni favorit .






Između ostalih divnih proizvoda meni je za oko zapela linija protiv celulita (da, ljeto se bliži) sa crnim paprom i ružom.





Apivita ima i liniju prirodnih boja za kosu.





Ne smijem zaboraviti spomenuti kakve su nam sve ukusne a zdrave delicije pripremili u Apivita concept storu a posebno me oduševio puding od naranče. Naravno da sam pitala recept a tajna je da je puding umjesto sa mlijekom pripremljen sa svježe cijeđenim sokom naranče. Čisto savršenstvo, vjerujte mi.




I kao da sve ovo nije dovoljno dobili smo tulipan (koji nažalost nije preživio put do Rijeke) i poklon Apivita kozmetike prilagođen našem tip kože. Ja sam dobila masku za lice za dubinsko čišćenje sa zelenom glinom i Aqua Vita serum za hidrataciju.





Jeste li već isprobali Apivita kozmetiku ?    Jeste li možda posjetili Apivita concept store ?










2 komentara: