petak, 9. ožujka 2018.

MEZONITI - LIFTING BEZ NOŽA

Prije par mjeseci ugasila sam 36 svjećica na torti i nekako mi se po glavi počela vrzmati misao da iako koristim sve moguće anti-age kreme, serume i maske da je možda vrijeme da počnem razmišljati o nekome malo jačem anti-age tretmanu ali opet ne toliko invazivnom.


Surfajući po bespućima interneta našla sam zaista sve i svašta te svaka dermatološka ordinacija svoga konja za utrku ima. Ima i nudi. Ono što me odmah u startu odbije jest kada mi netko na konzulatacijama obeća brda i doline tipa nakon ovog tretmana vam više ne treba niti krema ili nitko vas neće prepoznati. Pa iskreno niti sam tražena kriminalka koje bježi pred zakonom da želim da me nitko ne prepozna niti bih voljela takvo šta. Nije sad da sam neka miss ali čovjek se nekako stvarno zavoli nakon 36 godina (najviše mi je žao jer sam u svojim ranim 20-ima bila zaista ubjeđena da je ovo samo floskula kojom se ljudi tješe) ali zašto da mi koža ne izgleda lijepo i njegovano što duže.

Istražujući tako po netu i pričajući malo sa nekim frendicama neki prvi izbor bio je sveprisutan botox i fileri međutim sasvim slučajno sam saznala za još jednu metodu koju zovu nekiruškim liftingom lica a radi se o mezonitima. Taj tretman mezonitima me na prvu malo šokirao kada sam vidjela sliku jer ja inače i prilikom vađenja krvi padam u nesvijest međutim pričajući sa par osoba ispostavilo se da je tretman prilično bezbolan. Ok, dobio je moju pozornost.

Malo sam istraživala po netu i naišla na na podatak da postoje 2 vrste tretmana - za rejuvenaciju i za lifting lica i te 2 metode se ne izvode sa istim nitima. Znam da se vjerojatno kao i ja pitate sa kojim nitima se to može obnoviti koža. Pa ovako ću vam to kao laik što u stvari i jesam objasniti da su je konac od kojeg su niti građene materijal polidoksanon (PDS) koji se desetljećima koristi u kirurgiji.



Meni se tretman mezonitima čini zaista kao revolucionaran tretman prvenstveno zbog toga što je neinvazivan odnosno nakon njega nema nikakvih ožiljaka ni šavova. Po meni ovo je 100 % prirodan tretman jer koliko sam shvatila te niti ispod kože potiču kožu da stvori novi kolagen pa i kada se niti absorbiraju vaša koža izgleda i dalje lijepo upravo zahvaljući tome. A ono što me je posebno oduševili je da ovaj tretman ne isključuje uporabu filera te ovaj tretman možete koristiti osim na licu i na drugim kritičnim područjima poput vrata, bedra, koljena...

Ono što će vas možda najviše od svega začuditi da ta metoda i nije neka novost jer već je Kleopatra u borbi sa svojim borama koristila sličnu metodu samo je ona umjesto PDS niti koristila zlatne žice( koje se naravno nisu absorbirale). Ona je na svojoj koži vjerojatno uvidjela sve mane zlatnih žica ali mi zato ne moramo jer su  korejski stručnjaci odlučili nama ženama darovati tajnu lijepe kože upravo takvim tretmanom inovativno upotrijebivši  PDS niti tj. niti koje se inače koristi pri operaciji srca i/ili krvnih žila. 


Ja sam svoju odluku donijela ali sada me čeka još teži dio posla a to je kome povjeriti svoje lice. Moram biti iskrena i reci da se na ništa ne ježim kao kad na nekom portalu pronađem ponudu za 70% jeftinije filere ili teško mi je to i napisati čak i operaciju. Ne, ipak ima nešto na što se ježim više a to je kada mi uz pedikuru u salonu ponude da mi piknu malo botoxa. Uglavnom mislim da ste me shvatili.

Nadam se da vam je ova tema interesantna i da ćete sa nestrpljenjem očekivati moj slijedeći članak u kojem ću vam napisati za koju kliniku sam se odlučila i čime sam se vodila pri odabiru a tada ću vam napisati i neke stručne podatke o ovom tretmanu (kad ih ja saznam pišem vam ih iz prve ruke ).

Mali update : Nakon što sam posjetila par estetskih kirurga i dobro se informirala, odlučila sam ipak da ne bih bila zadovoljna sa mezonitima i odlučila pričekati koju godinu.

4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Drago mi je da te zanima ova tema, uskoro slijedi novi članak čim još malo istražim :)

      Izbriši
  2. Sa nestrpljenjem očekujem novi post sa detaljima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada sam u fazi istraživanja i uskoro tipkam novi post... Baš sam sretna da ti je zanimljiva ova tema :)

      Izbriši