srijeda, 26. listopada 2016.

ESSENCE THE GEL NAIL POLISH 73 MORE THAN A FEELING I ESSENCE ULTRA GLOSS NAIL SHINE

Nedavno sam dobila paketić sa Essence novitetima i ovaj put sam odlučila da ih ne predstavljam sve zajedno u grupnoj recenziji nego da nekim proizvodima priuštim njihovu samostalnu recenziju :). Ako se pitate zašto je baš ovaj lak zaslužio svoju recenziju pogledajte njegovu prekrasnu boju i sve će vam biti jasno....







Nijansa Essence gel laka koju sam ja dobila je zaista prekrasna i prava jesenska nijansa. Moram biti iskrena i reći da ja inače nisam preveliki obožavatelj lakova za nokte i nekih jakih boja ali u ovu nijansu sam se zaljubila na prvi pogled. Nijansa je 73 more than a feeling i ja bih ju opisala kao neku boju trule višnje.



Essence more than a feeling gel lak se kao i ostali Essence gel lakovi nalazi u  staklenoj bočici u količini od 8 ml. Ono što moram istaknuti kod ovoga laka je široka četkica sa kojom se lak vrlo jednostavno nanosi jer se bez problema obuhvati cijela ploča nokta. Na fotografijama možete vidjeti kako ova nijansa izgleda sa dva sloja ( ja uvijek nanosim lakove u dva sloja jer mi se tako čina da se vidi prava nijansa ).



ŠTO KAŽE ESSENCE :
dugotrajna ljubav! stigla je nova generacija essence lakova za nokte! specijalna formula ovog laka pruža noktima iznimno dugotrajnu manikuru i očaravajući gel sjaj. inovativna tehnologija boja pruža intenzivne boje u kombinaciji sa savršenim prekrivanjem.

Cijena : 12,90 kuna




Osim što sam kao što sam već napisala zaljubljena u ovu nijansu bitno je da napomenem da je i trajnost ovoga laka zaista odlična, znači 5 dana mi je bio besprijekoran na noktima. Morate priznati da je kod ovoga laka omjer cijene i kvalitete i više nego dobar.



Uz Essence gel lak dobila sam i Essence Ultra Gloss nail shine mirror effect. Za razliku od essence gel lakova koje sam već prije imala priliku isprobati ovaj nadlak sam koristila prvi puta.




Njegova ambalaža je također staklena bočica od 8 ml.



ŠTO KAŽE ESSENCE :
let it shine...pruža tvojim noktima ultra sjaj i produžuje trajnost laka nanešenog ispod, brzosušeći i transparentan - sjajni završni premaz za svaki lak za nokte !

Cijena :16,90 kuna



Već sam napisala da zaista rijetko lakiram nokte pa tako nemam baš običaj niti koristiti nadlak jer sam uvijek u nekoj žurbi pa kad mi se konačno i osuše 2 sloja na noktima nemam volje čekati još i da se nadlak osuši. Prva stvar koju sam primjetila tijekom korištenja ovoga nadlaka jest upravo njegova sposobnost brzog sušenja. Ne mogu sa sigurnošću reći koliko mi je produžio trajanje essence gel laka ali ono što sa sigurnošću mogu reći da je jedan sloj essence ultra gloss nails shine nadlaka nanesen na more than a feeling nijansu dao mojim noktima još ljepši sjaj.


PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Jeste li isprobale Essence lakove ?  Koja nijansa je vaš favorit ?

Broj komentara: 6:

  1. Predivna nijansa stvarno, tako lijepi lakovi i tako jeftini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom, odličan omjer cijene i kvalitete :) Nijansa je i meni predivna :)

      Izbriši
  2. Predobri su lakovi
    Inače omiljeni kao i maskara

    OdgovoriIzbriši
  3. Essence lakovi su najbolji lakovi i ova nijansa je jako lijepa. =D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam puno takvih i mogu reci da su najbolji,duze traju😊😊

    OdgovoriIzbriši