petak, 28. listopada 2016.

OLIVAL NATURAL MENTA I LAVANDA ŠAMPON ZA SUHU I OŠTEĆENU KOSU

Šamponi su jedna od stvari kod kojih jako teško pronalazim neke favorite. Imam izbijeljenu kosu koja je samim time jako suha i oštećena te mi je vrlo bitno da šampon dodatno ne isušuje moju kosu, a opet da odlično obavi svoju namjenu tj. da nakon njega kosa i vlasište budu čisti.









ŠTO KAŽE OLIVAL :

Olival Natural - nova linija prirodnih šampona

Iz Olovala nam dolazi nova linija Natural šampona koja sadrži tvari potpuno prirodnog podrijetla, za prirodnu ravnotežu kose i vlasišta i pozitivan odnos prema očuvanju okoliša!

Olival Natural šamponi ne sadrže konvencionalni tenzid SLS, nego prirodni derivat kokosovog ulja, pšenice i voćnih šećera Coco glucoside, blagog a učinkovitog djelovanja u pranju kose te dolaze u tri oblika za različite tipove kose sa eteričnim uljima kao glavnim aktivnim komponentama : Natural Lavanda i Menta, Natural Ružmarin i Limun i Natural Sensitive.

Natural Lavanda i Menta namijenjen je suhoj i oštećenoj kosi. Sadrži eterična ulja mente i lavande čija njegujuća svojstva obnavljaju kosu te joj vraćaju mekoću i sjaj, dok je Natural Ružmarin i Limun idealan odabir za masnu kosu. Uspostavlja prirodnu ravnotežu vlasišta jer eterično ulje ružmarina umiruje, a limun prirodno isušuje masno vlasište i njeguje kosu. Za osjetljivo vlasište tu je Natural Sensitive koji ublažava svrbež i nadražaj te uklanja neugodan osjećaj zatezanja.

Menta i Lavanda je novi prirodni šampon iz Olivala, namijenjen je njezi suhe i oštećene kose. Njegujuća svojstva aktivnih komponenti, eteričnih ulja mente i lavande obnavljaju kosu, vraćaju joj sjaj i mekoću te štite od vanjskih utjecaja. Lavanda osim što je ugodnog mirisa i povezuje djelovanje različitih eteričnih ulja radi čega je posebno aktivna komponenta u ovoj formuli. Pomaže u regeneraciji vlasišta i kose dok metvica ( menta ) potiče rad žlijezde lojnice, također djeluje na regeneriranje vlasišta te smanjuje svrbež, a radi visokog postotka mentola lagano hladi i potiče cirkulaciju vlasišta. Ovaj prirodni šampon kroz sadržane aktivne tvari temeljito čisti i uspostavlja prirodnu ravnotežu vlasišta te mu radi sadržanog proteina pšenice pruža učinak kondicioniranja pa nakon pranja kose nije potrebno koristiti regenerator.







PAKIRANJE :
Olival Natural Menta i Lavanda šampon dolazi u plastičnoj, prozirnoj bočici u količini od 250 ml. Ono što mi se u dizajnu ove bočice jako sviđa je mali čep na vrhu koji se otvara pritiskom i zahvaljujući kome možete dozirati upravo onoliku količinu šampona koja vam je potrebna. Tekstura šampona je gusta i gelasta, a miris je divan i intenzivan te obožavam dok za vrijeme pranja kose zamiriše cijela kupaona po menti i lavandi.

Upotreba : Šampon nanesite na mokru kosu, lagano umasirajte i ostavite nekoliko minuta da djeluje. Nakon toga isperite kosu uz lagano raščešljavanje.

Olival Natural šampone možete pronaći u DM-u, Kozmo, Bipi i Muller drogerijama po cijeni od 39,99 kn.





SASTOJCI :



BEZ SLS-A
BEZ PARABENA
BEZ UMJETNIH MIRISA I BOJA

Sastojci Olival Natural Menta i Lavanda šampona su po meni odlični, a prvo što možete vidjeti u sastojcima je da ne sadrži SLS (Sodium Laury Sulfate ili natrijev lauril sulfat) koji je ovdje zamijenjen sa Sodium-Coco Sulfate-om ( dobiven iz kokosovog ulja, pšenice i voćnih šećera ) te se zahvaljući tome ovaj šampon lijepo pjeni a bez negativnih učinaka SLS-a.

Olival Natural šamponi nisu testirani na životinjama





MOJI DOJMOVI :

Već znate da je meni kod šampona bitno samo da dobro očisti vlasište i opere kosu te da ju dodatno ne isuši, međutim korištenjem Olival Natural šampona ta je ljestvica ipak podignuta malo više. Ovaj šampon osim što izvrsno očisti moje vlasište zahvaljujući menti pruža divan osvježavajući osjećaj. Nakon pranja ovim šamponom moja je kosa mekana i ne petlja se ( sa čime inače uvijek muku mučim ) te sam ju lako raščešljala i bez regeneratora iako inače uvijek koristim masku ili regenerator nakon pranja kose. Nakon sušenja moja je kosa sjajna i lepršava. Ja sam prezadovoljna sa Olival Natural šamponom, tim više jer sam očekivala da se neće uopće pjeniti radi toga što ne sadrži SLS ( ja nekako volim kad se šampon pjeni, znam to je u glavi ali imam osjećaj da bolje čisti ) ali moram priznati da me ugodno iznenadio kako se lijepo pjeni zahvaljujući Sodium-Coco Sulfatu a bez negativnih učinaka SLS-a. Ukoliko još niste pronašli svoj idealni šampon a pazite na sastojke koji se nalaze u šamponu, svakako vam preporučam da isprobate jedan od Olival Natural šampona ovisno o svojem tipu kose.



PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)


Jeste li isprobali Olival Natural šampon ? Kakvi su vaši dojmovi ?

Broj komentara: 5:

  1. Nisam probala njihove šampone,ali čula sam dosta pozitivnih komentara za njih.
    Imaš divnu kosu. 👍😍😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Menta i lavanda je i meni najbolji šampon, iako mi je nakon njegove upotrebe kosa brzo masna. Ne znam koji je uzrok, ali miris mi je fantastičan, a tvoja kosa je presavršena. Baš si sretnica sa kosom..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj me šampon zanima otkad se pojavio i to baš taj od mente i lavande jer imam prilično suhu kosu. Sastav je savršen, a rezultat, koliko vidim, također. Kosa ti je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Probala sam za masnu, ali htjela bih i za oštećenu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Olival koristim i na policama je moje kupaonice. Odlicnooooo!

    OdgovoriIzbriši