nedjelja, 29. listopada 2017.

AVON MARK BIG & STYLE VOLUME MASCARA

Inače sam jako izbirljiva kada se radi o maskari jer smatram da je ona šlag na kraju tj. da može popraviti cjelokupni dojam ali isto tako i pokvariti. U zadnje vrijeme pronašla sam dvije odlične maskare i napisati ću vam recenziju za obje i koliko mi se sviđaju dovoljno vam govori činjenica da će i jedna i druga maskara dobiti svoju zasebnu recenziju. Prošli mjesec Avon me je razveselio paketićem u kojem se između ostaloga našla i nova Avon maskara mark Big & Style  volume i upravo njoj je posvećena ova recenzija.




Nova maskara it Mark kolekcije BIG

Maksimalan volumen & oblikovanje trepavica

  • VOLUMEN
Maksimalan volumen bez grudica ili razmazivanja

  • OBLIKOVANJE
Promijeni svoj look u trenu bez uklanjanja make upa

  • PONOVNO NANOŠENJE
Inovativna formula ostaje fleksibilna tijekom cijeloga dana






POSEBNA ČETKICA 




S dugim i kratkim vlaknima obuhvaća svaku pojedinačnu trepavicu u unutarnjem i vanjskom kutu oka pružajući im maksimalan volumen.


PRVA U SVIJETU - MASKARA S LASHFLEX TEHNOLOGIJOM




Inovativna formula zadržava fleksibilnost čak i nakon što se osuši omogućujući ti promjen izgleda trepavica u svakom trenutku.


Često mi se zna dogoditi da poslijepodne ili navečer moram nekamo otići a da nemam vremena prije toga otići kući, ukloniti make up te ga ponovno nanijeti. Uglavnom nije problem moram obnoviti puder u prahu ili ruž ali gotovo uvijek kada bih pokušala nanijeti maskaru na maskaru efekt je bio svakakav samo ne onakav kakav sam želeljela. Nova Avon mark Big & Style maskara me je oduševila upravo zbog ove njihove inovacije, tj. mogućnosti da u bilo koje dana nanesem dodatni sloj maskare na trepavice i da to zapravo izgleda dobro. Ne znam za vas ali meni je stvarno sve do sada bila znanstvena fantastika kada bih u toku dana pokušala na već stavljena 2 sloja maskare dodati još jedan a da se trepavice ne slijepe a maskara ne razmaže. Ova maskara daje lijep volumen trepavicama i osim ako baš nemate extra tanke trepavice sigurna sam da ćete biti zadovoljne efektom koji daje. Iako ova maskara možda nije moj prvi odabir za večernji make up ipak imate moje tople preporuke za svakodnevni make up a pogotovo ukoliko nakon radnog dana imate neki bitan sastanak a imate samo 5 minuta za popraviti šminku.

BEZ MASKARE





SA MASKAROM




PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Nema komentara:

Objavi komentar