ponedjeljak, 30. listopada 2017.

MACADAMIA NOTANGLE ČETKA ZA KOSU

Danas vam tipkam recenzija nečega bez čega iskreno ne mogu više zamisliti svoj život a radi se o Macadamia NoTangle četki. Ukoliko me pratite već znate da imam dugu, ravnu kosu koju već godinama blajham i možete zamisliti kako izgleda raščešljavanje moje kose nakon pranja. Ova četka mi je u potpunosti promijenila život koliko god vam to možda smiješno zvučalo. Znam da ima već puno recenzija ove četke no kako Macadamia NoTangle četka meni spada u proizvode bez kojih ne bih mogla zamisliti život odlučila sam da joj i ja posvetim recenziju.






Četka za raščešljavanje zamršene kose, sa jedinstvenim savitljivim iglicama koje su dizajnirane tako da nježno raščešljavaju zamršenu kosu, pri čemu nema neugodnog čupanja i lomljenja kose. Može se jednako efikasno koristiti na suhoj i mokroj kosi.

  • Zaglađuje kutikulu
  • Kosi daje sjaj i podatnost
  • Minimalizira lomljenje i oštećenje kose
  • Raščešljava kosu bez imalo boli
  • Izvrsna za masažu tjemena jer povećava cirkulaciju
  • Može se koristiti za ekstenzije






Cijena : 121, 00 kuna




Macadamia NoTangle četka je plastična i vrlo lagana (unutrašnjost četke je šuplja) a bodlje su mekane i fleksibilne. Ovdje ću se osvrnuti na neke njezine kopije koje sam imala prilike probati i koje su sve redom imale za moj ukus prečvrste iglice. Ova četka obećaje minimaliziranje lomljenja kose i to mogu potvrditi jer prilikom češljanja na četki vidim kosu koja je naravno otpala ali vlas bude cijela a ne kao na običnoj četki slomljena. Macadamia NoTangle četku koristim i na mokroj i na suhoj kosi i sada kada se sjetim mojeg raščešljavanja (čitaj mučenja) prije ove četke odmah me oblije hladan znoj. Ova četka je idealna za raščešljavanje mokre kose i raspoređivanja maske po kosi. Koliko volim ovu četku govori i činjenica da ju je upravo frizerski salon u koji odlazim na bojanje kose nabavio nakon što sam 2,3 puta donijela tu četku sa sobom. Zamislite kada se moja blajhana, duga kosa nakon pranja zamrsi i kada to netko pokuša raščešljati običnim češljem. Samo ću reći brrr... Sad sam se sjetila da sam nekada za raščešljavanje kose koristila neki češalj extra širokih zubaca koji se popularno nazivao "grablje" i da ni sa time raščešljavanje nije bilo ništa ugodnije.






Četka je nešto drugačijeg dizajna nego ajmo to tako reći normalne četke ali ja sam se vrlo brzo naučila na nju i iako sam pročitala neke kritike da ne sjeda baš lijepo u ruci i da nije praktična moje mišljenje je u potpunosti suprotno. Čak i na mjestima gdje je moja kosa stvarno zamršena i zapetljana u 3,4 poteza ovom četkom ju uspijem raščešljati. Samo pripazite prilikom raščešljavanja ukoliko naiđete na neki zamršeni pramen da češljate od vrhova prema korijenu.  Ja obožavam ovu četku i vjerujte mi da ne bih mogla zamisliti niti raščešljavanje a ni obično češljanje moje kose bez macadamia NoTangle četke.

I za kraj jedna fotografija moje kose kako bi vidjeli sa čime se Macadamia NoTangle četka uspješno "bori".

Koristite li i vi Macadamia NoTangle četku ili možda neku sličnu ? Kakva su vaša iskustva sa ovim četkama ?

Nema komentara:

Objavi komentar