nedjelja, 28. kolovoza 2016.

ESSENCE EXIT TO EXPLORE

Prije par dana Essence me je razveselio  sa par proizvoda iz kolekcije Exit to explore i toliko su mi se svidjeli da sam vam odlučila napraviti jednu kratku mini recenziju.







ŠTO KAŽE ESSENCE :
Sljedeća postaja : raj! S novom trendovskom kolekcijom "exit to explore" essence otkriva egzotični svijet amazon. Kolekcija je inspirirana džunglom pa u njoj prevladavaju bije koje opisuju bujnu vegetaciju - zelena, smeđa, ljubičasta i ružičasta. Apsolutni jungle naglasci su sjenila s holo efektom koja se prelijevaju i osvježavajući ruževi za usne s mirisom mente.
Otkrij prašumu - sa essence !

U prodaji od 08.2016. do 09. 2016.



SJENILO




Kameleonske oči! Tri nijanse sjenila za oči s visokom disperzijom boje stvaraju intenzivni make-up look za oči u zelenoj, ljubičastoj i ružičastoj s prelijevajućim holografskim završetkom.
Sjenila dostupna u :01 you can, toucan 02 queen of the amazons i 03 apricot cockatoo
Cijena : 16,90 kuna




Ja sam dobila sjenilo u nijansi 01 youu can, toucan.









RUMENILO





Tropsko! Rumenilo s jedinstvenim rasponom boja od marelice do ružičaste daje obrazima svjež izgled kao da si se upravo vratilas krstarenja rijekom Amazaonom.
Rumenilo dostupno u 01 my heart is beating like a jungle drum.

Cijena : 29,90 kuna

SASTOJCI :











Na fotografiji možete vidjeti prve dvije  nijanse svaku posebno dok je treća nijansa nastala miješanjem prve dvije.




Rumenilo je zaista prekrasno i ako moram izdvojiti iz ove kolekcije jedan proizvod kao favorita, onda je to upravo ovo ombre rumenilo. Pakiranje mi je preslatko kao uostalom cijela ova kolekcija. Lako se nanosi,lijepo razmazuje ali pripazite prilikom nanošenja da ne pretjerate jer je rumenilo dosta pigmentirano.

REFRESHING RUŽ ZA USNE







Osvježavajuća boja! Tanka olovka u nijansi tople marelice i vedroj ružičastoj pružaju usnama odličan miris i blago osvježavajući završetak.
Refreshing ruževi dostupni u 01 pink parrot i 02 apricot cockatoo.
Cijena : 21,90 kuna




Ja sam dobila refreshing ruž za usne u prekrasnoj nijansi 01 pink parrot.








Ruž se lijepo i lako nanosi a na usnama stvara ugodan osjećaj hlađenja i zaista je kako mu i ime govori - osvježavajući.



TETOVAŽE ZA TIJELO & KUTIKULE





Bez obzira jesu li papige, cjetovi hibiskusa ili palme - cool tetovaže s holografskim efektom mogu se primijeniti na odabranim dijelovima tijela ili kutikulama kao veseli hvatači pažnje.  Tetovaže za tijelo & kutikule u 01 feel the jungle vibes.

Cijena : 25,90 kuna







Ove tetovaže su mi jako fora a posebno mi se sviđa što je postavljanje i uklanjanje ovih tetovaža jako jednostavno.

PR PROIZVOD  (u recebzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)



Sviđa li Vam se Essence exit to explore kolekcija ? Što Vam se najviše sviđa iz ove kolekcije ?

Nema komentara:

Objavi komentar