četvrtak, 25. kolovoza 2016.

LA CROA

Prije par mjeseci dobila sam La Croa proizvode na testiranje, par proizvoda me je zaista oduševilo i sigurno ću ih nastaviti kupovati i dalje.












UPOZNAJMO LA CROA :

La Croa je inovativan i unikatan brand, kreiran i proizveden u Hrvatskoj u suradnji sa našim renomiranim proizvođačem kozmetike. Naši proizvodi proizvedeni su po najvišim svjetskim standardima u svijetu kozmetike. Dokaz tome su zadovoljni kupci iz profesionalne frizerske branše koji su upoznati sa svjetskim novitetima te naše proizvode svrstavaju u sam vrh.
La Croa je koncipiran kao brand koji objedinjava prirodne proizvode za profesionalnu njegu i tretman kose koji u svojoj osnovi imaju dragocjeno ulje argana i macadamije. Ulje argana sprječava oštećenja kose prilikom bojanja te produžuje vijek trajanja boje. Poboljšava  čvrstoću kose te sprječava nastanak ispucanih vrhova. Pogodno je za sve tipove kose. Ostale sirovine koje se koriste u proizvodnji naših proizvoda pomno su birane kako bi davale brzo vidljiv rezultat koji traje. Učinak tretmana je odmah vidljiv : kosa je glatka, sjajna i zdrava.
La Croa liniju čine četiri proizvoda : šampon, regenerator, maska i ulje za kosu.

A sada prije nego krenemo na La Croa proizvode da vas malo upoznam sa svojom kosom.Sa jedne strane moram napisati da uništavanm svoju kosu jer se blajham  nekih 15 godina i tu i tamo ispeglam kosu i naravno da je sva ta kemija uzela danak i da je moja kosa suha i oštećena ali sa druge strane se stvarno trudim koristiti što kvalitetnije preparate i zaista njegovati kosu. Također trudim se što više izbjegavati upotrebu sušila za kosu i redovito šišati vrhove. Staviti ću vam fotografiju moje kose čisto da dobijete predodžbu kako izgleda.





ŠAMPON LA CROA






"Prekrasnog mirisa ulja argana i makadamije, obogaćen keratinom, proteinom pšenice ekstraktom hmelja šampon iznimno njeguje kosu te je odličan i za svakodnevno pranje. Hidratizira i hrani kosu od korijena do vrhova. Želite li zdravu i sjajnu kosu, ovaj šampon zasigurno će vam riješiti vaše probleme sa suhoćom i beživotnim vlasima - iznimno je kvalitetna jer su sastojci prirodni i vrlo kvalitetni. "


PAKIRANJE :
Jako mi se sviđa pakiranje La Croa šampona jer je se smeđom, plastičnom ambalažom kvadratnog oblika ističe od klasičnih bočica šampona. Ambalaža šampona je jednostavna a opet djeluje vrlo luksuzno. Sama tekstura šampona je prozirna i uljno - gelasta. Miris La Croa šampona je predivan i pretvara pranje kose u pravi mali mirisni ritual.

Pakiranje : 250 ml i 1000 ml






SASTOJCI :




MOJI DOJMOVI :

Ovaj šampon je dobar ali mi se najmanje svidio od svih recenziranih proizvoda i vjerojatno ga neću ponovno kupiti. Mislim zaista nemam ništa loše za njega napisati, umjereno se pjeni, dosta brzo sam ga potrošila jer sam imala osjećaj da ga trebam više nanijeti da dobijem osjećaj oprane kose. Kosu nije dodatno isušivao, čak ju je i njegovao na neki način ali mi je kosa ponekad ( obično kad bih 2 puta šamponirala ) bila gruba i oštra. Imam jako suhu i oštećenu kosu i iako dobar šampon mene nažalost nije potpuno oduševio kao ostali La Croa proizvodi.


LA CROA HRANJIVO ULJE :






Suho ulje od makadamije, marokanskog ulja argana, ulja lana i mrkve izvrsno pomaže kod rasčešljavanja, ne ispire se te nanosi na suhu ili ručnikom osušenu kosu. Pritom je ne masti te je čini laganom, sjajnom i svilenkasto mekom. Ujedno je hrani, tako da ona uvijek djeluje gušće i zdravije. Ukoliko kosi treba dodatna njega, ulje možete umiješati u masku i nanijeti zajedno, ovaj pakung oživjet će čak i suhu, uništenu kosu ljeti i zimi. Ljeti nakon mora i cijelog dana na suncu, a zimi umornu od promjena temperature u okolini, te isušenog zraka u prostorijama. Ako su vrhovi oštećeni, prva pomoć može biti i nanošenje ulja na njih, no dugoročno, ispucane vrhove treba skratiti.


PAKIRANJE :
Ovo ulje nalazi se u bočici od tamnoga stakla. Tekstura ovoga ulja je nešto rjeđa nego ostala slična ulja koja sam koristila no njega je unatoč tome odlična. Miris ovoga ulja je jako lijep i dugo se zadržava u kosi.

Pakiranje : 20 ml i 100 ml

SASTOJCI :




MOJI DOJMOVI :

Uz La Croa masku ovo je moj najdraži proizvod. La Croa hranjivo ulje koristim na dva načina - 1. način je da ju nanosim na suhu ili ručnikom osušenu kosu a 2. način je da par kapi umiješam u masku (naravno da najbolje djeluje uz La Croa masku ali vjerujte da ovo ulje radi čuda i od nekih maski koje su vam možda preslabe ). Već sam napisala da imam blajhanu i suhu kosu ali ovo ulje moju kosu zaista lijepo hrani, posebno vrhove te moja kosa izgleda zdravo i njegovano nakon nanošenja ovoga ulja te na dodir nije nimalo suha. Uvijek muku mučim sa raščešljavanjem kose pa moram naglasiti da je uz ovo ulje to prava pjesma.



LA CROA HRANJIVA MASKA



Gusta, vrlo mekana i ugodna maska neodoljivog mirisa po arganu i makadamiji , a tu su još i lan, keratin, vitamin B5, pomaže revitalizaciju svih tipova kose. Maska iznimno hidratizira i oporavlja las, nakon toga je kosa bujnija, sjajna i vidno revitalizirana. U masku se može umiješati i ulje, ako se radi o iznimno oštećenoj, bojanoj kosi. Ne zaboravite je ostaviti na mokroj kosi barem 5 do 10 minuta a ako je koristite s uljem, možete je držati i do 20 minuta, kako bi se ona u potpunosti oporavila. Ispire se mlakom vodom. Maska se nanosi nježnim masažnim pokretima od vlasišta prema vrhovima. Bojana kosa koja je vidno tretirana kemikalijama voljet će ovu masku jedan do dva puta tjedno - promjena je odmah vidljiva, a korištenjem kosa postaje sve mekanija i ljepša, te podatnija za svakodnevno stiliziranje.

PAKIRANJE :

La Croa maska za kosu se moži kupiti u dva različita pakiranja i veličine. Možete ju kupiti u vrećici u količini od 7 ml za jednokratnu upotrebu ( barem meni bude za jedno pranje ) i u plastičnoj posudici u količini od 250 ml. Tekstura ove maske je kremasta i  baš taman, nije niti rijetka da vam kaplje sa kose a niti pregusta. Miris ove maske je predivan i naprosto pretvara pranje kose u pravi užitak.


SASTOJCI :



MOJI DOJMOVI :

Već sam napisala da je uz ulje ova maska moj omiljeni La Croa proizvod. Puno puta sam ju već kupovala i nastaviti ću je kupovati i dalje. Moram biti iskrena i priznati da kada sam  prvi put probala ovu masku i vidjela da je hrvatski proizvod nisam mogla vjerovati. Ova maska odlično hrani moju isušenu kosu čak i sama a kada u nju umiješam i par kapi La Croa hranjivog ulja učinak je savršen. Kosa bude naizgled zdrava i sjajna a na dodir mekana i nimalo suha te se lako raščešljava.


LA CROA KERATIN




Ovaj keratinski fluid ima bogatu kremastu strukturu, sa snažnim kondicionirajućim učinkom. Keratin je strukturni protein kože i kose, odgovoran za stabilnost i oblik stanica. Zaglađuje oštećenja na kosi, smanjuje lomljivost i učvršćuje vlas. Ovaj proizvod vrlo efikasno olakšava tretman ravnanja kose, pomaže pri svakodnevnom feniranju osiguravajući pri tom maksimum prehrane. Istovremeno zaglađuje nestašnu kosu i kontrolira statički elektricitet. Kosa postaje vidljivo zdravija, zaglađena i ostaje ravna dajući poznati " Brazilian look". Ulje argana i makadamije, hijaluron, kolagen i specijalni hidratacijski kompleks omogućuju maksimalnu zaštitu i njegu kose.

NAČIN UPORABE :
Nanijeti fluid na čistu, ručnikom osušenu kosu cijelom dužinom, te nježno uz upotrebu sušila izvlačiti pramen po pramen kose. Ovisno o gustoći i tipu kose preporuča se koristiti 3 do 4 potiska pumpice, a po porebi nanijeti i veću količinu. Za dodatni sjaj i zaštitu možete na kraju tretmana nanijeti Argan & Macadamia ulje.


PAKIRANJE :

La Croa keratinski fluid dolazi u bočici od tamnog stakla ( kao i La Croa hranjivo ulje) sa pumpicom i u količini od 50 ml. Sam fluid je bijele boje, bogate i kremaste teksture te kao i ostali proizvodi divnoga mirisa. Mala zamjerka jedino ide na to da ruke ostavlja pomalo ljepljivima.

Pakiranje : 50 ml





SASTOJCI :



MOJI DOJMOVI :

La Croa keratin lijepo zagladi i izravna kosu te kosa izgleda puno zdravije i sjajnije. Ono što mi se jako sviđa kod ovoga fluida je činjenica da nakon sušenja kose fenom uz korištenje ovoga fluida kosa nije nimalo naelektrizirana. Dugotrajnim korištenjem moja kosa je izgledala sve bolje te uz ovaj proizvod nisam imala potrebe za peglom jer sam mogla kosu lijepo izravnati i uz pomoć četke i sušila.



LA CROA KREMA ZA RUKE




Krema za ruke intenzivno hidratizira i hrani kožu. Sadrži prirodna ulja obogaćena hijaluronom, aloe verom i karite maslacem, koje koža odlično apsorbira. Namijenjena je za njegu svih tipova kože, upija se momentalno ne ostavljajući masne tragove.

NAČIN UPORABE :
Kremu za ruke na čistu kožu nanijeti optimalnu količinu kreme i lagano utrljati.


PAKIRANJE:

La Croa krema za ruke dolazi u klasičnoj, plastičnoj tubici smeđe boje. Tekstura kreme je lagana i nešto rjeđa, bijele je boje te se brzo upija u kožu. Ima malo jači, specifičan miris koji meni nije neugodan čak mi se nekako i sviđa.

PAKIRANJE : 75 ml


SASTOJCI :




MOJI DOJMOVI :

Solidna krema, dobro njeguje i hrani kožu ruku. Brzo se upija a kožu ne ostavlja masnom. Miris ima jedan specifičan miris koji se meni sviđa i koji se dosta dugo osjeti. Nakon nanošenja La Croa kreme za ruke koža bude mekana i glatka. Imam puno kremi za ruke koje čekaju svoj red pa vjerojatno iz toga razloga neću kupiti ovu kremu ponovno.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li isprobali La Croa proizvode ?

Nema komentara:

Objavi komentar