nedjelja, 21. kolovoza 2016.

OLIVAL ČAROBNO ZLATNO ULJE

Obožavam suha ulja a ljeti posebno obožavam koristiti ona sa šljokicama. Isprobala sam ih nekoliko a par godina sam koristila većinom Nuxe suho ulje koje je ujedno bio i moj favorit među svim tim uljima a posebno onima sa šljokicama. Zahvaljujući Olivalu dobila sam priliku isprobati još jedno zlatno ulje sa šljokicama a kako mi se svidjelo i je li nadmašilo dugogodišnjeg favorita Nuxe ulje pročitajte u nastavku.










ŠTO KAŽE OLIVAL :

Olival čarobno suho ulje sa zlatnim česticama za tijelo, lice i kosu. Čarobna kombinacija prirodnih sastojaka za kožu, pet prirodnih ulja (lješnjak, argan, jojoba, ruža i makadamija) koji čine kožu mekom i svilenkastom. U trenu se upija u kožu te je ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir. Svojim zlatnim sjajem ovo suho ulje daje koži nijansu tamniju boju te posebno naglašava preplanulost, a kosi naglašava sjaj.






PAKIRANJE :

Olival čarobno zlatno ulje se dolazi u četvrtastoj staklenoj bočici u količini od 50 ml. Kako je bočica od prozirnoga stakla već na prvi pogled možete vidjeti sitne, zlatne šljokice. Tekstura je srednje gusta, ulje se vrlo lako razmuzuje i brzo upija u kožu ne ostavljajući pritom nikakav masni film. Miris ovoga ulje je intenzivan i predivan i ako bi me netko pitao kako miriše ovo ulje ja bih bez razmišljanja rekla da Olival čarobno zlatno ulje miriše na ljeto.
Cijena ovoga ulja je 119,90 kuna.










SASTOJCI :







MOJI DOJMOVI :

Iako sam u početku bila skeptična da će ovo ulje biti jednako dobro kao Nuxe ulje odmah moram priznati da me ovo ulje osvojilo na prvu pa čak i svrgnulo za trona Nuxe ulje kao dugogodišnjeg favorita. U usporedbi za Nuxe uljem Olival na prvu pakiranjem izgleda identično ali Olival čarobno zlatno ulje je nešto gušće teksture. Miris Olival ulja koji je meni osobno božanstven je dosta intenzivan i malo podsjeća na Nuxe ulje ali nije identičan a i puno je dugotrajniji. Ulje sam najčešće koristila za tijelo a tu i tamo samo ga koristila i na kosi. Kako na ulju piše da je za tijelo, lice i kosu naravno da sam bila znatižljna i isprobala sam ga na licu ( ne na cijelom, nego u stilu highlightera ) i sretna sam da mogu reći da nije izazvao nikakve negativne reakcije iako imam osjetljivu kožu lica.
Po nanošenju na tijelo moja je koža odmah djelovala za nijansu tamnija i taj efekt mi se moram priznati jako sviđao. Ulje se jako lijepo razmazuje, vrlo se brzo upija i ne ostavlja mastan trag a koža osim što vizualno izgleda tamnija ima predivan sjaj koji nije preintenzivan nego je onako suptilan i presijava se. Ovo ulje kožu bogato hrani te ona postaje mekana i nahranjena. Kako imam jako suhu kosu ulje mi ju nije dodatno mastilo već ju je lijepo zaglađivalo, čineći vrhove mekanima a usto je kosa dobivala predivan miris. Nekada sam znala nanositi ovo ulje i umjesto parfema i baš bih voljela kada bi i Olival napravio parfem sa mirisom Olival čarobnog zlatnog ulja.

PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda) 









Jeste li isprobali Olival čarobno zlatno ulje ?  Ako jeste, da li ste oduševljeni kao ja ?

4 komentara:

  1. Nisam isprobala. Zivim u malom gradu i nisam ga imala gdje kupiti. Ali,ako budem isla negdje dalje,svakako cu ga potraziti i isprobati. Pogotovo sada kada sam procitala tvoje misljenje o njemu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije svega hvala ti na ovome što si napisala, to mi je zaista veliki kompliment :). Ako voliš ovakvu vrstu proizvoda svakako ga isprobaj i naravno voljela bih da mi javiš svoje mišljenje :)

      Izbriši
  2. posvuda viđam ovo ulje, ali me i dalje ne privlači haha super ti je blog ;D

    mfashionfreak♥blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :). Tako i ja nekada kada svugdje viđam neki proizvod nemam veliku želju ga isprobati ali ako voliš šljokice, njegu i fin miris spojene u jedno onda ipak razmisla da mu daš šansu :)

      Izbriši