utorak, 2. kolovoza 2016.

WET N WILD COLORICON FLORAL VALUES PALETA SJENILA

Jako volim sjenila a u zadnje vrijeme moj favorit su w n w sjenila o kojima sam već pisala ovdje .











Paleta sjenila od 5 usklađenih boja ( od kojih su 2 mat tj. base i definer a ostale 3 su shimmeraste ) dolazi u minimalističkoj ambalaži sa prozirnim poklopcem. Već sam u prethodnoj w n w recenziji napisala da mi se taj prozirni poklopac sviđa iz razloga što se vrlo lako i bez otvaranja može vidjeti koje boje paleta sadrži a tada sam napisala i da mi poklopac djeluje kao da bi lako mogao puknuti međutim to mi se niti sa jednim w n w sjenilom nije dogodilo.





Na poleđini je slika sa vrlo praktičnim i jednostavnim uputama kako tj. na koja mjesta nanijeti sjenilo ali vi se naravno možete poigrati i miješati i nanositi ovo sjenilo na razne načine.



Kod ambalaže wet n wild kozmetike a tako i sjenila posebno mi se sviđa što imaju sigurnosnu naljepnicu pa ste prilikom kupnje sa jednim pogledom sigurni da vaše sjenilo nitko nije pipkao i isprobavao.



Već sam napisala da sam veliki fan w n w sjenila jer su vrlo pigmentirana i premda možda nisu najdugotrajnija  sjenila koje sam koristila ipak me uvijek iznova iznenadi njihova postojanost. Naravno imajte na umu da ukoliko koristite i bazu za sjenilo ( ja u većini slučajeva ne koristim ) ova sjenila postižu još bolju postojanost što ćete morati priznati odlično za ovaj cjenovni rang te se w n w sjenila bez problema mogu uspoređivati i sa duplo skupljim sjenilima. Ono što mi se također sviđa kod ovoga sjenila je činjenica da njegova tekstura nije nimalo kredasta  te se nimalo ne truse. Vrlo lako se nanose te se lijepo blendaju.



Cijena : 41,90 kuna


PR PROIZVOD (u recenzijama iznosim svoje iskreno mišljenje bez obzira na porijeklo proizvoda)

Jeste li isprobali Wet n Wild sjenila ?

Nema komentara:

Objavi komentar