srijeda, 11. ožujka 2015.

BIOBAZA MIX MICELARNIH VODICA S INFUZIJOM KAMILICE I KRASTAVCA

Vizualan sam tip i kada sam vidjela Biobaza mix micelarnih vodica s infuzijom kamilice i krastavca u predivnoj bočici inovativnog rješenja čepa  znala sam da se mojoj već ionako velikoj kolekciji micelarnih pridružuje još jedna. Iskreno sa Biobazom imam neki love-hate odnos ali ta zelenkasta bočica me nekako u mislima odvela ususret ljetu i podsjetila na more i zato se nisam dvoumila oko kupovine.








Za Biobazu mix micelarnih vodica s infuzijom kamilice i krastavca na ambalaži piše da je namijenjena čišćenju lica i uklanjanju šminke.Zahvaljujući jedinstvenoj formuli s vodenim infuzijama kamilice i krastavca te hijaluronskoj kiselini Mix micelarnih vodica s infuzijom krastavca i kamilice temeljito čisti kožu, a pritom je njeguje,hidratizira i ostavlja mekom i osvježenom. Nakon primjene ne ostavlja osjećaj zatezanja te je pogodan za sve tipove kože. Na Biobazinoj stranici sam također pronašla podatak da je zbog prirodnog hidratantnog sastava idealan za suhu i osjetljivu kožu.Ono što mi se posebno na prvu svidjelo je to da piše da je 99% prirodnog podrijetla te da ne sadrži parabene, sintetske mirise i bojila.








 PAKIRANJE:
Ovaj Biobaza mix micelarnih vodica s infuzijom kamilice i krastavca  dolazi u pomalo  neuobičajenoj  boji bočice naspram onima u kakvima smo inače navikli vidjeti micelarne ,naime bočica je zelenkaste boje. Već sam napisala da je upravo ta neuobičajena boja ambalaže jedan od najvećih razlog zašto mi je baš ona zapela za oko. 500 ml Biobaza Mixa micelarnih vodica s infuzijom kamilice i krastavca dolazi u kako sam već napisala zelenkastoj plastičnoj boci sa inovativnim čepom koji je mene na prvu podsjetio na čepove kakve sam dosad viđala na nekim skidačima laka za nokte.Čep funkcionira na taj način da se otvori proziran poklopac i onda postavi blazinica na bijeli dio i pritisne. Cijena ovoga proizvoda je 49,90 kuna a trenutno je u DM-u akcija koja traje do 31.3. i u kojoj u zamjenu za 50 bodova dobivate knjižicu sa popustima od 30 % na odabrane proizvode, među kojima se nalazi i ovaj proizvod.Bila sam vrijedna i izračunala za vas da u sklopu te akcije ovaj Biobaza Mix micelarnih vodica sa infuzijom kamilice i krastavca može biti vaš za 34,93 kn :) .











 SASTOJCI: AQUA,CHAMOMILLA RECUTITA,FLOWER EXTRACT,XYLITOL,CUCUMIS SATIVUS(CUCUMBER) JUICE, CAPRYLYL GLYCOL, POLYSORBATE 20,MARIS SAL,SODIUM HYALURONATE, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL,LIMONENE










 MOJI DOJMOVI
 Već sam napisala da sa Biobazom imam neki love-hate odnos ali ovaj proizvod mi se jako svidio.Prije nego sam isprobala ovaj proizvod na par mjesta sam  pročitala da su se  neke cure žalile da su ih pekle oči od nje i zbog toga sam iako inače maskaru ne skidam sa micelarnom odlučila probati skinuti sa njome i maskaru. Moram priznati da me je bilo strah jer inače imam dosta osjetljive oči ali sva sreća ova micelarna  mi nije  iziritirala oči a maskaru je jako lijepo uklonila . Mene oči nisu pekle od ove micelarne ali kada se ne bih umila nakon nje imala bih na području oko očiju neki osjećaj laganog zatezanja i suhoće. To mogu najbolje objasniti ako znate onaj osjećaj kad se isplačete i suze obrišete samo maramicom bez umivanja pa vas onako malo okoloočno područje zateže od suza. Što se tiče ostatka lica zadovoljna sam u potpunosti kako je uklonila puder i ostalu šminku. Sviđa mi se kako micelarna miriše, lagana je, ne ostavlja masni sloj na licu. Imam običaj umiti se nakon čišćenja lica micelarnom ali sam željela vidjeti da li će me micelarna isušivati ako se ne umijem nakon nje ( bilo me je strah da će me isušivati jer jedan od sastojka je i morska sol i uvijek imam u glavi da ljeti kad izađem iz mora se brzo umijem običnom vodom jer se inače sva počnem perutati) ali mogu sa zadovoljstvom reći da nisam osjetila nikakav osjećaj zatezanja na licu osim onoga dijela što sam već napisala o području oko očiju. Ali ni za taj osjećaj na okoloočnom području ne mogu reći da je baš bio nešto strašan i neizdržljiv,a i inače me zna zatezati taj dio ako nakon umivanja ne nanesem odmah kremu. Moram još napomenuti da mi ova micelarna nije stvorila nikakav nered na licu a na moje lice je djelovala baš osvježavajuće .Malu zamjerku ipak imam na čep jer mi je u početku korištenja znalo biti micelarne posvuda oko mene ( a možda nije stvar toliko u čepu jer već nakon par upotreba sam ušla u štos i bilo je manje špricanja okolo ) . Moj zaključak na kraju je da je kod ove micelarne dobar omjer kvalitete i cijene ( a može se povremeno na raznim akcijama kupiti još jeftinije) i iako mene nije isušivala i pekla za oči ipak bih vam preporučila da ako ikako možete isprobate prije kupnje (ako nema testera možda ne bi bilo loše otići kada bude neka Biobazina promocija pa zamoliti promotoricu da probate) jer ipak svatko reagira drukčije. Po meni ova micelarna je idealna za osvježavanje lica i uklanjanje make up-a  a jedino bih vam možda dala savjet da za uklanjanje maskare koristite neki drugi proizvod ili da se nakon čišćenja ovom micelarnom umijete (ili barem isperete dio oko očiju) .To naravno vrijedi samo ako imate osjetljiviju kožu poput moje. Napominjem da je ovo čisto moj dojam i moguće je da će na vama funkcionirati sasvim u redu i bez ovih mojih savjeta.




Za kraj sam htjela još samo nadodati neke stvari koje sam malo istražila potaknuta jednim pitanjem koje mi je postavila prijateljica kada je gledala ovu micelarnu. Ona je onako više za sebe ali na glas rekla da joj nije jasno što morska sol radi u proizvodu za čišćenje lica. Malo sam istraživala i otkrila neke zanimljive primjene morske soli u kozmetici te saznala da je morska sol sastojak mnogih proizvoda za njegu, zdravlje te uljepšavanje lica i tijela upravo zbog svojih čudotvornih svojstava. Morska sol je jako bogata različitim sastojcima. Među osamdesetak različitih minerala, elemenata u tragovima,karbonata i sulfata, prisutni su i brom, kalcij, kalij, jod, mangan, magnezij, natrij, željezo, fluor i silicijeva kiselina. Minerali uz soli vežu se uz stanice kože, pa ona postaje sjajnija i baršunasta. Zbog svojih sastojaka, morska sol potiče metabolizam i izlučivanje štetnih tvari te potiče izlučivanje suvišne vode iz kože i vezivnog tkiva, čime se sprječava nakupljanje suvišne tekućine, pa koža postaje glatka, mekša, čvršća i zdravija. Iz istih razloga, kupke s morskom soli potiču mršavljenje i dovode do uklanjanja ili smanjenja celulita te regeneriranja kožnog tkiva, zbog čega imaju i anticelulitni i anti-aging učinak. Morska sol između ostalog djeluje blagotvorno i na upalne procese. Kako je morska voda sličnog kemijskog sastava kao i krvna plazma kod čovjeka, logičan je i zaključak o visokoj podnošljivosti proizvoda sa ovim sastojkom za ljudsku kožu.





Jeste li probali ovu micelarnu? Ako jeste koji su vaši dojmovi ? Ako niste želite li ju probati?

4 komentara:

  1. Probala sam micelarnu i jako sam zadovoljna jer mi savršeno skida šminku. Koža mi je mekana. Koristim micelarnu svaki dan ujutro i navečer.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da i tebi odgovara ova micelarna jer meni se baš sviđa :) . Isto mislim da jako lijepo uklanja šminku i osvježi lice

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam razmišljala da je uzmem, al nekako se predomišljam... Stala sam na Garnierovoj micelarnoj i već treću koristim- lice mi se pročistilo pa nekako sumnjam da želim vidjeti da li postoji bolje od savršenog :D Padam na ambalaže i boje pa bi me ova samo zato privukla. Ako bude na nekoj akciji, tko zna... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još koji dan je na akciji u Dm-u u zamjenu za bodove pa je to dobra prilika da ju isprobaš :) .Biti ću iskrena i reći da je i mene na prvu ova micelarna privukla upravo zbog ambalaže i boje ali me osvojila i svojom učinkovitošću ;)

      Izbriši