četvrtak, 5. ožujka 2015.

NEW IN

Kako sam vam već i najavila slijedi prvi New in. Neke proizvode sam već isprobala, neki tek čekaju svoj red ,neki su me oduševili više, neki manje a saznati ćete i koje kupnje ne bih ponovila.


NJEGA I ČIŠĆENJE LICA






Kako mi je čišćenje lica jedna od bitnijih stvari kada se radi o njezi lica neka vas ne čudi što se u ovom New in-u nalazi čak 5 čistilica. Već duže vremena se probam isprobati nešto robne marke Douglas, pa je tako izbor pao na ovo mlijeko čija je cijena oko 80 kuna. Slijede micelarne vodice Mixa,Bioderma Sensibio i Marilou Bio te Nivea dvovazni čistač kojega sam uzela čisto da malo odmorim od Bourjois dvofaznog skidača za make up oko očiju. Kako sam prešla 30. nekako me privukao Lancome serum Genifique koji je predstavljen kao aktivator mladosti. O tome koliko dobro (ili ne) vraća vrijeme unazad napišem vam detaljno nakon malo dužeg testiranja a za sad nadam se da radi ono što obećaje.Iako je već neko vrijeme na tržištu Shiseido Softening Concentrate sam tek nedavno isprobala u jednoj parfumeriji kada sam nakon dužeg vremena što noću koristim kiseline jedno jutro uspjela zaboraviti kremu sa zaštitnim faktorom i koža me toliko pekla da sam doslovno uletila u prvu parfumeriju i zamolila da mi daju bilo što za hidrataciju da se namažem.Pogađate tada sam namazala ovaj koncentrirani omekšivač u obliku gela koji se brzo upija a koži daje hidrataciju i tada me oduševio koliko brzo mi je smirio i omekšaao kožu. Cijena Softening koncentrata je 235 kuna. Prošli mjesec je u DM-u bila akcija na prirodne proizvode pa se tu našla i jedina Biobaza krema koju još nisam isprbala a to je obnavljajuća krema sa mimozom.




NJEGA TIJELA








Kad smo kod njege tijela jako volim mirisne stvarčice poput gelova i mlijeka za tijelo. Prošlo ljeto sam koristila Le Petit Marseillas žuti sa mlijekom vanilije i zeleni sa mlijekom slatkog badema i bila sam jako zadovoljna njima i zato kada su mi u Mulleru ponudili na nekoj akciji ako kupim bilo kojiLe Petit Marseillas da dobijem ovaj od vanilije, odmah sam odlučila da isprobam još neki miris pa je tako izbor pao na  miris bijela breskva i nektarina.Već sam spomenula akciju na prirodne proizvode te sam tako iskoristila priliku da probam Marilou BIO hidratantno mlijeko za tijelo i Marilou BIO gel za tuširanje s agrumima koji me je oduševio svojim mirisom i činjenicom da ne isušuje samo je mala zamjerka što se miris ne zadržava duže na koži.Konačno sam odlučila isprobati i Garnier NEO dezodorans u kremi i to onaj Fruity Flower. Iako nisam neka ljubiteljica cvjetnih mirisa i zapravo sam tražila Shower clean kojeg nije bilo, mogu reći da mi je miris bio jako ugodan.Kako seproljeće bliži tako sam se ja odlučila ne čekati 5. mjesec nego već sada započeti borbu protov mrskog neprijatelja svake žene-celulita i kao oružje izabrala Nivein Anti-Cellulit gel.Ova 2 mlijeka Blumarine Innamorata dobila sam na poklon jer inače obaožavam taj parfem.Ono što mi se kod ovih mlijeka jako sviđa je to što se miris jako dugo osjeti na koži.



NJEGA KOSE








Moja kosa je suha i blajhana i zato joj posvećujem veliku pažnju da izgleda kako tako njegovano. Moji favoriti za njegu kose su svakako ulja, nakon Macadamia ulja koje sam dugo koristila našla sam nove favorite u ova dva L'oreal professionnel mythic ulja. Prvo je L'oreal professionnel Mythic Oil-Colour Glow Oil-ulje namijenjeno obojenoj kosi a drugo je L'oreal professionnel Mythic Oil Rich Oil- za suhi i neukrotivu kosu. Za ova dva ulja recenzija slijedi ubrzo.L'oreal professionnel je i inače uz još neke moj favorit u njezi kose pa sam tako kupila već ne znam koju bočicu po redu Intense Repair šampona. Već sam napomenula da imam plavu kosu i uvijek tražim nešto novu za njegu a da usput istakne njenu boju i sjaj i sve sam to našla u Schwarzkopf Professional Shine Enhancing regeneratoru u spreju koji sadrži zlatne čestice za izvanredan sjaj. Ponekad osim blajhanju svoju kosu izložim i torturi peglanja i ravnanja fenom i za te prilike sam nabavila label. m Smoothing Cream koji daje dugotrajan "ispeglan" efekt za sve tipove kose i smanjuje štetni utjecaj toplinskih aparata poput fena ili pegle.Schwarzkopf Schauma Nectar-Nutrition nectar šampon i regenerator za suhu, oštećenu i beživotnu kosu sa njegujućim cvjetnim nektarom mi je djelovao obećavajuće pa sam prilikom kupovine i ovaj dvojac ubacila u kolica. 


NIKEL








Kako obožavam proizvode Nikel već spomenutu akciju na prirodnu kozmetiku iskoristila sam kako bih neke proizvode skinula sa svoje whisliste pa sam tako kupila Nikel  kremu protiv bora sa karnozinom,Nikel mirisnu kremu za tijelo i jedan proizvod o kojem već duže slušam hvalospjeve- Nikel  Energizirajući tonik s biljnim matičnim stanicama.



MAX FACTOR







U veljači sam se malo počastila dekorativom jednog od meni dražih brandova - Max Factora. Tekući puder Facefinity je ponovljena kupnja baš kao i Max Factor Flawless Perfection Blush rumenilo samo ovaj put u nijansi Classic Pink (nijansa koju već imam je naturelle). Isto tako Glossfinity je lak kojeg već imam u par nijansi pa je ovoga puta odluka pala na ljubičasti a puder u kamenu Creme Puff translucent dio je moje stalne postave u kozmetičkoj torbici. Jedii noviteti koje još nisam isprobala su Max Factor Eye Luminizer Brightner tekući korektor za predio oko očiju i jedna od rijetkih Max Factor maskara koju nisam isprobala MF Masterpiece Transform.


LAKOVI ZA NOKTE I MAZALICE ZA USNE






Kada sam u Douglasu kupovala mlijeko za lice spazila sam i ova dva lakića koja su me bojom oduševila pogotovo ovaj nude. Nude je nijansa 39 a plavi naziva summer affair 37 i već sada znam da će mi biti favoriti ovo proljeće i ljeto. Sa whisliste sam napokon skinula Illamasqua ruž Euridice i prezadovoljna sam a kako je taj ruž jako suh i mat i za njega usne moraju biti u doslovno savršenom stanju uz njega sam kupila i Olival grožđanu mast s aromom jabuke i Marilou BIO balzam za usne breskva koje ću rotirati uz Melem. Catrice Camouflage Cream nešto jebez čega ne želim nikada biti a kako me ponijela euforija zbog Euridice  kupila sam si još dva ruža ali teksturom sasvim suprotna Illamasquinom ružu. Radi se o Avon Hidrokolor Indulgence ružu koji bogato hidratizira usne u nijansi Rose Bouqet i L'oreal  L` extraordinaire by color riche tekućem ružu, to je zapravo ruž i sjajilo u jednom u predivnoj nijansi 401 Fuchsia Drama.










Maskara Maybelline Lash Sensational me je oduševila već pri prvom nanošenju te je stoga zasluženo dobila posebnu slikicu.







PARFEMI










Kako šećer uvijek dolazi na kraju tako sam i ja ova dva slatkiša ostavila za kraj ovog new in posta.
 Radi se o Avon Little Pink Dress koji je po meni idealan za proljeće sačinjen je od nota citrusa, limuna, kavijara, latica jasmina, ružičastog božura i pačulija.



DKNY MY NY je parfem koji je razvila Trudi  Loren iz kuće Estee Lauder. Glavne note ovoga parfema su malina, galbanum  i ružičasti papar,srce parfema se sastoji od egipatskog jasmina,frezije i korijena orisa, dok su baza pačuli, absolut vanilije, mošus i ambergris. Ovaj miris dolazi u bočici u obliku srca roze boje sa srebrnim metalik zatvaračem. Pjevačica Rita Ora zaštitno je lice ovoga parfema.



   Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Zanima li vas  recenzija za neki od ovih proizvoda ?

2 komentara:

  1. Ispprobala sam tekući puder Facefinity i jako sam zadovoljna. Zanima me recenzija maskare Maybelline Lash Sensational. Mileva Jakšić

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da ti odgovara Facefinity :) . Recenzija ove maskare ide kroz par dana svakako a već sad ti mogu reći da me je jako ugodno iznenadila

    OdgovoriIzbriši