subota, 28. ožujka 2015.

O MENI

Ja sam Danijela i totalna sam zaljubljenica u kozmetiku i iz te moje strasti nastao je i ovaj blog.




DANIJELA:
Imam 33 godine i završila sam Pravni fakultet i trenutno radim u obiteljskoj firmi.Obožavam kozmetiku i sve vezano za nju još od kada sam prvi put se kao dijete namazala maminim crvenim ružem i plavim sjenilom ( ne brinite više ne koristim plavo sjenilo ha ha). Trenutno sam u tim nekim kako bismo to rekli hm, najboljim godinama pa puno više pozornosti posvećujem preparativnoj kozmetici. Prije sam voljela gothic stil u šminkanju dok se sad kod make upa vodim onom-"manje je više". Najviše se volim šminkati tako da izgledam ne našminkano ali naravno to i tamo volim i jači make up.Posebno volim smokey eyes u svim varijantama.Imam zelenoplave oči i iako sam na glavi imale sve moguće kričave boje koje možete zamisliti već duže vremena imam plavu,blajhanu kosu. Čim sam napisala da je moja kosa blajhana jasno vam je da to podrazumijeva stalnu potragu za HG proizvodom od kojega kosa neće biti suha i oštećena.Iskreno našla sam neke prilično dobre proizvode  pa ću vam pisati i o njima .Svijetle sam puti,imam suhu i osjetljivu kožu sklonu neredima. Imam problema sa štitnjačom,na nadomjesnoj sam terapiji pa su mi najveći problem kože lica uz suhoću i dehidriranost i hiperpigmentacije a zbog godina i bore.Koža tijela mi je također suha. Što se tiče brandova kozmetike koje koristim,nekad sam bila dosta isključiva i mislila sa da je skuplje uvijek i bolje a sada nakon toliko godina testiranja na sebi shvaćam da to nije tako.Iskreno najviše me veseli kada otkrijem neki dobar a jeftin proizvod i za tim sam stalno u potrazi. Napominjem da sve što napišem je samo moj subjektivni dojam određenog proizvoda i zapamtite da svaka koža reagira drugačije.Želja mi je na ovome blogu osim recenzija i pisanja o  preparatima obraditi i neke ozbiljnije teme poput borbe sa ožiljcima,vitiligo,fillere i razne kozmetičke i estetske tretmane ( naravno one manje invazivne). Dugo sam se odlučivala za pisanje bloga a cijeli život sam mislila da ću raditi bilo šta samo da ima veze sa kozmetikom a kako me je život odveo na drugu stranu ovo je moj način da ostanem u vezi sa svojom prvom ljubavi-kozmetikom. E da i samo da napomenem da me ništa ne može razljutiti kao proizvod na kojem piše da nešto radi a od njega 0 bodova.
Naravno kao i sve recenzije koje pišem odnose se na moje osobno misljenje, te ne znači ako meni nešto ne odgovara ili nisam zadovoljna da neće i vama. Uglavnom sam vrlo objektivna i sve uzimam u obzir prilikom ocjene nekog proizvoda kako bih svakom pružila najbolju informaciju prije kupnje.
Veselim se pisanju ovog bloga sa Danijelom kako bih Vas spasile loše kupnje ili Vam otkrila neko novo čudo ;)

Nema komentara:

Objavi komentar