petak, 6. ožujka 2015.

MINI DARIVANJE POVODOM OTVARANJA BLOGA

Na svojoj Facebook stranici sam vas pitala jeste li za malo darivanje testerića koje želim podijeliti sa vama.
Odgovorili ste naravno DA i zato slijedi mini darivanje na blogu. Moram samo napomenuti da se radi isključivo o testerima i GWP  proizvodima dobivenim uz kupnju a neke proizvode su mi ustupile i prijateljice kojima nisu odgovarali ili koje nisu bile raspoložene za isprobavanje a znaju da ja uživam u isprobavanju istih.








U paketiću se nalazi  Guerlain CILS D`ENFER SO VOLUME mala  maskara, testerić divnog Trussardi mirisa Delicate rose te putno pakiranje Trussardi gela za tuširanje i kupanje My Name,uzorak Somersets ulja za brijanje,testerići Ziaja mlijeka za tijelo natural argan oil te creamy shower i orange butter testerića za tuširanje.U paketiću se nalazi još i probni uzorak cece Med šampona za suhu i oštećenu kosu (inače cece Med proizvode od nedavno možete pronaći u Kozmu). A uz sve to raveseliti će vas još i probni uzorak dnevne anti-age kreme Guerlain  Super Aqua-Creme ( recenziju seruma Super Aqua ste već imali priliku pročitati ovdje na blogu),2ml fenomenalnog Satine Lalique-a i moj trenutni favorit GLAMGLOW Powermud maska (glina/ulje) za blago ali dubinsko čišćenje koje uklanja tjedne nakupine nečistoće,masnoće i make-upa.Znači jedna super stvarčica za super čistu i baršunstu kožu.

Želite uživati u isprobavanju vrhunskih proizvoda iz ovoga paketića ? Onda čitajte pravila i brzo se prijavite,veselim se svakoj vašoj prijavi.


PRAVILA
1.U komentar ispod ovoga posta napišite kako vam se sviđa blog odnosno ako vam se nešto ne sviđa isto napišite,napišite ako imate neki savjet ili koji proizvod biste voljeli da recenziram te napišite svoje ime i prvo slovo prezimena te ime pod kojim me pratite 
2.Pratite moju Facebook stranicu https://www.facebook.com/pages/Jadore-les-cosmétiques-Beauty-Blog/732608823504053 i slijedite moj  blog preko Google Friend Connect
3.Možete podijeliti obavijest o darivanju na svojoj Facebook stranici ali nije uvjet za darivanje (ali je dodatna šansa)
4.Darivanje traje od danas 6.3.2015. do 19.3.2015. do 23:59 h.
5.Dobitnicu bira  random .org ali možda se nađe još neki poklončić ukoliko mi se neki komentar baš jako svidi.
6.Dobitnica (ili dobitnice) će biti objavljene ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici te  se u roku 24 h od objave treba javiti na mail ili preko poruka na Facebooku.
7.Ukoliko se dobitnica u roku 24h ne javi random.org bira drugu dobitnicu.

Random je izabrao sretnu dobitnicu Maju L. a za komentar koji mi se najviše svidio i u kojem mi je dala puno dobrih savjeta i prijedloga kako bih vas u budućnosti mogla darivati ja biram Ines V. . Cure javite se što prije na mail ili na Facebook. Čestitam i hvala svima na sudjelovanju i lijepim riječima. I ne zaboravite truditi ću se redovno vas darivati,a slijedeće darivanje slijedi vrlo brzo.

Broj komentara: 39:

  1. Blog mi se sviđa, pregledan je i organiziran, postovi su popraćeni lijepim slikama što mi je osobno jedna od važnijih stvari. Voljela bih čitati o proizvodima koji su te razočarali, nisu ispunili tvoja očekivanja ili ti jednostavno ne odgovaraju. New in mi se baš sviđa, dosta proizvoda koristim i sama, posebno za njegu tijela.
    Pratim preko Google+ (Tea S.) i Facebooka (Tea Š.) i podijelila sam post.
    Lijep pozdrav i puno uspjeha u daljnjem bloganju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije svega hvala ti na pohvali,posebno mi puno znači da ti se sviđaju slike jer sam ja nekako jako kritična prema njima i fotografiju smatram svojom slabijom točkom ali se nadam da ću sa vremenom poraditi i na tome :) . Drago mi je da koristimo puno istih proizvoda biti će mi drago da i ti napišeš svoje dojmove o njima. Post sa proizvodima koji su me razočarali ide kroz par dana i moram ti priznati da su i meni postovi toga tipa isto jedni od dražih i puno puta su me spasili od neke kupnje koja bi bila promašena.

      Izbriši
  2. Olaa! Videla sam da je tvoj blog nedavno tek osnovan, ali mi se sviđa. Citala sam kad si pisala o Balea aqua serunumu i Bosassy serumu.
    Sviđa mi se objavljivanje sniženja u raznim trgovina, kao što si ti ovo u Bipi za dan žena. I to je dobro, jer čitajući recenzije mogu vidjeti gdje su i sniženja možda baš tih proizvoda.
    Jako mi se svidio New in jer ima puno lijepih proizvoda. Najviše mi se sviđa dio o proizvodima za kosu, jer i sama imam oštečenu kosu, pa oko nje više brinem.
    Imam par prijedloga, možeš napraviti darivanje nekog poizvoda po tvojoj želji, pa nakon toga dobitnice moraju napraviti recenziju koju ti pošalju, a najbolju ti objaviš na blogu.to smatram zanimljivim. (voljela bi da to bude nešto za kosu) ;)
    Možda da napraviš video s tvojim make-up tajnama i stvarima koje olakšavaju šminkanje.
    Nadam se da ću ti bar malo pomoći.
    Želim ti puuno uspjeha u radu i da svakim danom ima sve više onih koji prate tvoj blog! :)

    Martina Šoš
    Pod tim te imenom pratim i na fb. :)
    P.s nagradna igra je baš super, jer daješ puno testera koji će onoj koja ih osvoji pomoći u slučaju da se dvoumi da li kupiti taj proizvod ili ne!
    Lp :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo ću reći da mi se jako sviđaju tvoji prijedlozi i svakako ću se potruditi da ih sve realiziram ali posebno mi se sviđa ovaj dio da darivanjem i pisanjem recenzije jer uvijek mi je lijepo pročitati još nečije iskustvom sa nekim proizvodom .Drago mi je da ti se sviđa dio o proizvodima za kosu jer sam tu u stalnoj potrazi i isprobavanjem za nečim još boljim i svakako uskoro ide jedan malo duži članak na tu temu.Hvala ti puno na pohvalama i na super prijedlozima:) .

      Izbriši
  3. Uvijek se radujem novim blogovima, jer iako slični, svaka cura ima svoj način pisanja i od svake doznam nešto novo, pročitam korisne recenzije.. Kod tebe mi se na prvu jako svidio sam naziv bloga, čim sam ga ugledala dobila si lajk :)) Jako mi se sviđa new in i to kako si ga posložila po kategorijama. Jedva čekam čitati o svim tim ljepotama, posebno me zanima kakav će tebi biti Nikelov tonik.
    Pratim na fejsu i G+ kao Imenka Doe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na lijepim riječima a posebno sam sretna što ti se sviđa ime bloga ,mene je oduvijek francuski jezik (još prije nego sam ga počela učiti) asocirao na fine parfeme i kozmetiku :) . Ovo što si napisala da blogovi iako su slični opet svaka cura ima svoj način pisanja se u potpunosti slažem sa tobom ( i sama jako volim i čitam neke od njih) i svakako se nadam da će nekome biti od koristi neka od mojih recenzija.Potruditi ću se da što prije napišem nešto Nikelovom toniku ...

      Izbriši
  4. Eto i mene :) Mogu ti reći da mi se sviđa kako si započela s blogom (ime mu je super) i sa fejs postovima, pogotovo sa objavama akcija i sniženja- ja sam frik za akcije i sl. i uvijek sve pratim :D Aqua serum sam uzela zbog silnih recenzija po blogovima i kao i ti nisam zažalila :) a u New in-u mi se svidjelo što imamo puno zajedničkih proizvoda, pogotovo MaxFactorovih. Darivanje ti je super, obožavam testeriće i mini pakiranja svega jer bar isprobam pa ako mi ne odgovara ne moram se bojati da sam uludo potrošila novac. Najviše se veselim GLAMGLOW maski :) Pratim puno blogerica i svaka mi je posebna na svoj način, volim čitati o svemu i svačemu, a pogotovo gledati tutoriale i makeup lookove pa se nadam da će ih i kod tebe biti puno :) Htjela bih vidjeti što više recenzija proizvoda koje nitko nije recenzirao, a smatraš da su loši pa da se ne zeznemo ili njih koji su dobri, a smatraš da nisu dovoljno nahvaljeni. Uvijek ja imam neke zahtjeve :D Maja T. na FB i na g+ Maja Toncinic

    OdgovoriIzbriši
  5. Blog mi se jako sviđa. Pregledan i sustavan, pa se lako snađem u trenu i pročitam ono što mi je zanimljivo i što me interesira. Oduševljena sam i bojom pozadine, jer je to moja omiljena boja. Voljela bih čitati o puderima za lice i BB i CC kremama :-) I voljela bih čitati o tome kako napraviti savršeni smokey eyes.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvali, drago mi je da ti se blog sviđa i da imamo istu omiljenu boju :). Biti će naravno i o puderima za lice i o BB i CC kremama a veseli me da si spomenula i smokey eyes jer je to moj omiljeni način šminkanja.

      Izbriši
  6. Blogova o modi i kozmetici nikad dosta, nikad previše. Moram priznati (iako me je malo i sram) da sam nova u upotrebi dekorativne kozmetike, premda mi to godine ne pokazuju. Početnica sam i totalna amaterka, pa su mi najzanimljiviji make up lookovi i razni tutoriali. Blog ti je jako pregledan (netko bi rekao transparentan) i jednostavan za snalaženje, što je svakako kompliment. Vidim da i na svojem Facebook profilu objavljuješ razne novosti o popustima i sniženjima što je svakako svima nama i više nego dobrodošlo!
    Pratim te i putem Facebooka pod istim imenom (Magdica Duvnjak), te sam naravno iskoristila priliku da javno podijelim post o darivanu, koje je, usput budi rečeno, zaista divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvalama i drago mi je da ti se sviđaju objave sa popustima.Truditi ću se kod svakoga proizvoda napisati ako je negdje na akciji u to vrijeme kad pišem jer i sama sam najsretnija kad kupim kvalitetno a prođem što povoljnije. Iako obožavam dekorativu i stvarno uživam u šminkanju moja najveća ljubav je preparativa i sastojci ali ovaj blog će uz mene pisati još jedna cura koja će većinu članaka posvetiti upravo šminkanju i raznim tutorialima i lookovima. Hvala na dijeljenju posta na Facebooku i drago mi je da ti se sviđa darivanje.

      Izbriši
  7. FB Nikolina Vukelić
    podjela: https://www.facebook.com/nikolina.vukelic.165/posts/10153187755776450?pnref=story
    GFC Nikolina Vukelic

    Prvo, čestitam na novom blogu i želim ti sreću s njime! :)
    Ostavi blog preglednim i organiziranim - to je veliki plus (neke blogove izgubim volju čitati na prvi pogled koliko su nepregledni ili "bolni za oči"), ja bih samo uzela mrvicu širi ili veći font za pisanje jer neki od nas (kao ja npr) su malo ćoravi pa se moram nabiti na ekran da pročitam što piše unatoč naočalama.... lol :D
    Što se tema tiče - kod mene pale uglavnom recenzije proizvoda, i to u pomogućnosti onih koji su većini nas dostupni (zaista me ne zanima recenzija kreme koja košta 2000 kuna, al to sam ja...).
    Ja bih molila recenziju mineralnih pudera u prahu koji su dostupni kod nas jer ih jako teško nalazim u dućanima i prodavačice me još uvijek blijedo gledaju kad to tražim... Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na čestitki i na lijepim riječima :) . Na tim tehničkim stvarima ću svakako poraditi i sve vaše sugestije uzeti u obzir. Drago mi je da ti se najviše sviđaju recenzije jer njih i ja najviše volim i čitati i pisati.Mislim da ćeš biti zadovoljna slijedećim recenzijama jer sam u zadnje vrijeme otkrila jako puno dobrih i kvalitetnih stvari a cijenom vrlo prihvatljivih. Probati ću što prije napisati nešto i o mineralnim puderima u prahu....

      Izbriši
    2. Super, veselim se čitanju i sretno! :)

      Izbriši
  8. Blog mi je super, pregledan, ma krasan... Post o Balea Aqua serumu mi je danas došao kao spas - doslovno... Očito me neka viša sila privukla na tvoj blog. Inače nemam problema s kožom, ali u zadnje vrijeme je toliko dehidrirana da me to već plaši. Nakon tvoje recenzije, svakako ću isprobati serum:)

    Sretno u daljnjem radu! :)

    Petra M.
    FB: Petra Kos
    GFC: Petra Black

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepim riječima, drago mi je da te nešto privuklo na ovaj blog i da ti se blog sviđa :). Balea Aqua serum stvarno dobro odradi posao i nadam se da ćeš biti zadovoljna kao i ja .Svakako javi svoje dojmove...

      Izbriši
  9. Blog je super! Sviđa mi se, volim čitati recenzije i mišljenja :D
    Marina B.
    FB Marina Belak ex Paradžik

    podjeila na FBu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na pohvali,nadam se da ćeš naći ovdje puno recenzija po svome guštu :)

      Izbriši
  10. Blog mi se jako sviđa jer je zanimljiv i puno toga mogu naučiti o kozmetici. Volim pročitati recenzije jer onda mogu procijeniti da li mi neki proizvod odgovara. Ja trenutno tražim maskaru koja bi mi odgovarala pa bi bili super kada bi o tome napisala neke prijedloge. Sve pohvale za darivanje. Pratim te na facebooku pod imenom Mileva Jakšić.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se blog sviđa i nadam se da će ti moje recenzije biti korisne :). O maskarama ću svakako pisati a ako mi na mail ili preko Facebooka pošalješ što tražiš od maskare i u kojem cjenovnom rangu da bude ja ću se potruditi da ti napišem odgovarajući savjet

      Izbriši
  11. Volim čitati blogove a otkako sam i ovaj otkrila, uživam u čitanju barem dva puta dnevno kad imam pauzice od cca 15 minuta uz kavicu, samo za sebe. Opušta me čitanje recenzija, preporuka i savjeta koje uspoređujem sa svojim mišljenjem a često se dogodi da i kupim nešto baš po preporuci ili nakon pročitane recenzije. Sve je popraćeno super fotkama što je dodatni + pa stoga pohvale za trud i izdvojeno vrijeme i za blog i za stranicu, to cijenim jer i to zahtjeva vrijeme i dobru volju.
    Ruža M.
    FB Hanna Ruza Matich
    GFC Hanna Ruža
    Podijelila sam na svom profilu kako bi i drugi čuli za blog i stranicu i pridružili se.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdrav i dobro dosla u blog world :)
    Pratim kao Anita Nitta Baćurin na fb, i kisica na gfc-u.
    Za pocetak recenzije su mi super, promjenila bi dizajn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na dobrodošlici :) . Na dizajnu svakako namjeravam puno poraditi samo dok se malo uhodam u sve to...

      Izbriši
  13. Blog je odličan. Veliki sam ljubitelj kozmetike koja je neizostavan dio moje svakodnevice i blog mi je jako koristan kao savjetnik u potrazi za novitetima. Isto tako pošto sam friška trudnica trudim se birati što prirodnije proizvode i dobro bi mi došli savjeti o njezi tijela u trudnoći. Lana Blažević

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo velike čestitke od mene :) . Drago mi je da su na ovome blogu veliki ljubitelji kozmetike i da ćemo se moći međusobno savjetovati. I sama sve češće posežem za prirodnim proizvodima i puno ću pisati o njima te se zaista nadam da ćeš pronaći ono što te zanima....

      Izbriši
  14. Blog je prepun zanimljivih tekstova koje rado pročitam. Darivanje je uvijek dobro došlo jer žene uvijek razveseli poneka nova sitnica u kozmetičkoj torbici
    FB Anela Saric . podijelila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno i mene jako vesele nove sitnice u kozmetičkoj torbici tako da ću se truditi redovito vas pokušavati razveseliti s nečim. Hvala na pohvali :)

      Izbriši
  15. Pohvale za blog, sviďa mi se sve dosad pročitano. Ja najvise volim recenzije, super mi je to jer mogu donijeti odluku na osnovu recenzije dali je taj proizvod za mene ali dapače i sve ostale teme su dobrodosle kao i lijepe sličice
    Pratim preko Fb Irena Hajtok
    Podijelila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvalama i meni su recenzije oduvijek bile omiljeno štivo na drugim blogovima i puno puta su mi pomogle kod kupnje te se nadam da ću i ja nekome ili uštediti novce ili otkriti neki super proizvod koji se mora imati.

      Izbriši
  16. Hvala na dobrodošlici i lijepim riječima :) .Što se tiče ove zamjerke u potpunosti se slažem sa tobom, već sam razmišljala o tome ali iskreno treba mi malo vremena da se uhodam i sredim sve te tehničke stvari. Moja koža je također osjetljiva tako da ću o njezi osjetljive kože jako puno pisati

    OdgovoriIzbriši
  17. Lijep pozdrav. Dobro nam došla :)
    Blog je simpatičan, iskren i svjež, osjeti se i vidi uloženi trud i energija, recenzije su lijepo napisane.
    Osobno, uvijek smatram korisnima postove o jeftinijim proizvodima koji su vrijedni naše pažnje ali isto tako i o fail proizvodima koji nisu ispunili očekivanja.
    Samo opušteno, sve teme stigneš obraditi i svima nama ugoditi.
    Uživaj u pisanju!
    Veselim se budućim druženjima!
    LP :)
    FB: Rajka Kovačević (podijelila sam post o nagradnoj igri)

    OdgovoriIzbriši
  18. Divno darivanje, volim vidit nove blogove na webu. Sviđa mi se sve osim dizajna, vidila sam nekoliko stranih blogova sa sličnim dizajnom, a lipo mi je vidit blogove s jedinstvenim, originalnim dizajnom.
    FB: Tina Ivanisevic (obavijest o darivanju podiljena)
    GFC: T Iv.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na prijedlogu,potruditi ću se još više oko dizajna :)

      Izbriši
  19. Sve pohvale za blog,jako se veselim svakom novome blogu a ovaj mi je već otpočetka omiljen.Jak o mi se svidjela recenzija Biobaza micelarne i Balea seruma.Također mi se sviđašto si napisala da će biti puno o preparativi i super mi je što kod tebe škicnem gdje su kakvi popusti. Nadam se da se dugo čitamo :) pratim na google i na FB kao Maja Lisac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na pohvalama i jako mi je drago da su ti se svidjele recenzije :)

      Izbriši
  20. Prvo da ti zaželim dobrodošlicu u svijet bloga i da ti pohvalim ime bloga jer ne znam zašto ali meni je isto Francuska pojam parfema i kozmetike.Jako mi se sviđa dizajn i boja bloga jer je roza također moja omiljena boja a po new in-u vidim da dosta proizvoda dijelimo :) .Moram ti zahvaliti za recenziju o Biobazi jer sam se dvoumila oko kupovine jer sam negdje pročitala da peku oči i lice od nje ali sam nakon tvoje recenzije se odvažila na kupovinu i nisam požalila.Voljela bih da uskoro bude post o proizvodima koji su te razočarali,kao i neki post o npr. 10 top proizvoda do 50 kuna.Također bi voljela jedan post o kremama za celulit,tipa da li imakoja dobra ili je to bacanje novaca.Jako mi se sviđa ovo darivanje za početak jer obožavam testere proizvoda i obožavam stalno nešto novo isprobavati.Bilo bi fora da napraviš neku igru da čitateljice napišu recenziju svoga najdražeg proizvoda pa da onda druge čitateljice odluče kojaim se recenzija najviše dopala a najbolja dobije neku kozmetiku.Imam tako puno ideja pa se nadam da nećeš zamjeriti na svim prijedlozima.Recimo možeš birati najaktijvijeg fana na fejsu ili ovdje na blogu.Fora bi bilo da zadaš neki zadatak kako se treba našminkati tj. ti se našminkaš i da pobijedi cura koja bude najbliže tome.Eto stvarno imam puno ideja.Još jednom da ti kažem da se veselim ispijanju kavice uz tvoj blog i sviđa mi se jako što si već u početku par postova napisala jer ne volim blogove gdje se nešto objavi jednom mjesečno.Posebnu pohvala ide sa redovno objavljivanje sniženja jer mi puno znači sve vidjeti na jednoj stranici.Eto puuunooo ,puno sreće u daljnjem radu od mene i neka ovaj blog slavi uskoro 1000 pratitelja i 1000 postova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na dobrodošlici,pohvalama i što si odvojila vrijeme i zaista mi napisala puno prijedloga od kojih sam sigurna da ću većinu i usvojiti :). Biti će uskoro post i o proizvodima koji su me razočarali a već duže vrijeme spremam i jedan malo veći post o kremama za celulit (znam da se ljeto bliži :) ).

      Izbriši
  21. Zaboravila napisati da sam i tu i na fejsu Ines Vranković :) Zaboravila od silnih prijedloga hihi

    OdgovoriIzbriši